TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות והחברה לשירותי איכות הסביבה חתמו על הסכם קיבוצי


הסתדרות
מנהל רשות החברות הממשלתיות, יעקב קוינט: "ההסכם יאפשר להוביל את החברה לגידול והתעצמות"
ההסכם תקף לשש שנים, חל על כ-100 עובדי החברה וכולל תוספת שכר ושיפור בתנאי הרווחה ובמנגנוני הקידום *** יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד: "ההסכם מביא בשורה משמעותית לעובדי החברה העוסקים בעבודה פיזית קשה" *** מנהל רשות החברות הממשלתיות, יעקב קוינט: "ההסכם יאפשר להוביל את החברה לגידול והתעצמות"

ההסתדרות והחברה לשירותי איכות הסביבה חתמו היום (ב') על הסכם קיבוצי שתוקפו שש שנים וחל על כ-100 עובדי החברה. ההסכם כולל, בין היתר, תוספת שכר ושיפור בתנאי הרווחה ובמנגנוני הקידום של העובדים. מדובר בהסכם קיבוצי שני שנחתם בחברה.

החברה לשירותי איכות הסביבה בע"מ (ESC) היא חברה ממשלתית אשר מטפלת בפסולת מסוכנת ומספקת לתעשייה ולמכוני מחקר פתרונות בתחום איכות הסביבה. לחברה מפעל בפארק אקו תעשייתי בנאות חובב.

בגיבוש ההסכם היו שותפים מטעם ההסתדרות: מנכ"ל האגף לכלכלה שי בירן, מנהלת מחלקת הסכמים קיבוציים מאיה וסרמן, עו"ד גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, מזכיר האיגוד המקצועי עוזי שדה ממרחב הנגב, יו"ר ועד העובדים ליאור בואהרון, וחברי הוועד איציק מזור וארז כהן. מטעם החברה לשירותי איכות הסביבה: יו"ר הדירקטוריון עו"ד משה שמעוני, המנכ"ל גלעד גולוב, סגן מנהל רשות החברות יאיר אידר ונציג הממונה על השכר שמואל אפל.

עיקרי ההסכם: תוספת שכר שקלית בסך של כ-500 שקל לכל עובד, בנוסף לקידום השנתי שנקבע בהסכם הראשון; תוספת שנתית של 400 שקל לחברי צוות החירום; יצירת מנגנון מענקים לעידוד מצוינות בקרב עובדי החברה בסכום כולל של 200 אלף שקל; שינויים במתחי הדרגות, אשר ישפרו את אופק התקדמות השכר של העובדים; הכפלת מענק אי היעדרות הקיים בחברה, באופן שיאפשר צמצום מספר ימי ההיעדרות השנתי בחברה והגברת היעילות.

עוד הוסכם על הגדלת תקציב הגיבוש המחלקתי; ביטול השתתפות העובדים בתשלום עבור ארוחות במפעל ברמת חובב; תשלום סבסוד ארוחות לעובדי החברה במטה בתל אביב, שעד כה לא היו זכאים לסבסוד; הרחבת האפשרות למימוש ימי בחירה גם באירועים משפחתיים; תוספת של אחזקת רכב לעובדים זכאים ושדרוג תנאי הנופש השנתי.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "אני מודה לכל השותפים שנטלו חלק במשא ומתן לגיבוש הסכם חשוב זה. ההסכם מביא בשורה משמעותית לעובדי החברה העוסקים בעבודה פיזית קשה, תמורת שכר הנמוך ממקביליהם בחברות ממשלתיות אחרות. יישר כוח למרחב הנגב בהסתדרות ולוועד העובדים על הנחישות והאחריות שהפגינו לאורך הדרך, ותודה גם להנהלה על כך שהייתה שותפה לחיזוק המשאב החשוב ביותר בחברה - ההון האנושי. בהזדמנות זו אאחל לכולם חג חירות שמח".

מנהל רשות החברות הממשלתיות, יעקב קוינט, אמר: "ההסכם שהושג בין כלל הגורמים יאפשר להוביל את החברה לשירותי איכות סביבה, לגידול והתעצמות וכן למימוש החלטת הממשלה לביצוע הנפקת מניות מיעוט בחברה. זאת, תוך שמירה על האיזון הנדרש בין צרכי ההנהלה ואיכות ההון האנושי של העובדים, ובכך יש בשורה אמיתית".

יו"ר דירקטוריון החברה, עו"ד משה שמעוני, אמר: "אני מברך על ההסכם שנחתם לתקופה של שש שנים. ההסכם מאזן בין מתן שכר ראוי לעובדים שמהווים את ההון האנושי החשוב ביותר של החברה, לבין האפשרות להמשיך ולהיות החברה הממשלתית המובילה בתחום איכות הסביבה".

מזכיר האיגוד המקצועי במרחב הנגב, עוזי שדה, אמר: "בשעה טובה ובמיוחד טרם החג, אברך את עובדי החברה וההנהלה בברכת שהחיינו, ואאחל הצלחה אדירה לכולם. המו"מ נמשך שנה תמימה ועבר משברים, לרבות שביתות ופניות לבית הדין. כעת, עם ההבנות הסופיות ולאחר שיפור אדיר בתנאי העסקתם של העובדים, נברך על המוגמר. חשוב להודות לשי בירן מנכ"ל אגף הכלכלה ולמאיה וסרמן מנהלת מחלקת הסכמים קיבוציים, שפעלו ללא הרף, וכן ליועצת המשפטית המדהימה גלי שטיינברג, על בניית ההסכם. להנהלת החברה ובראשה יו"ר הדירקטוריון משה שמעוני, שבעזרתו המדהימה הוביל להסכם זה, מנכ"ל החברה מר גלעד גולוב ומנהלת משאבי אנוש וכמובן לוועד העובדים המדהים שפעל ימים ולילות בכדי להגיע לרגע זה. זהו הישג מבורך של ההסתדרות ושל ההסתדרות במרחב הנגב".

יו"ר ועד עובדי החברה, ליאור בואהרון, אמר: "בשעה טובה ומוצלחת אני שמח ונרגש לברך את כל העוסקים במלאכת בניית ההסכם החדש. בראש ובראשונה לכל עובדי החברה, על הגיבוי והאיתנות מאחורי ועד העובדים. השקט שנתנו לנו הוביל להסכם מצוין שמשדרג משמעותית את השכר ותנאי הרווחה בחברה ומתקן סעיפים ארגוניים שהם לא פחות חשובים מהסעיפים הכלכליים. ללא התמיכה של ההסתדרות, ספק אם היינו מצליחים להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו. ליו"ר הדירקטוריון עו"ד משה שמעוני, שללא התערבותו ונחישותו היינו עדיין רחוקים מחתימת ההסכם. למזכיר איגוד מקצועי, חברי, מר עוזי שדה, שעשה ימים כלילות יחד עם כל עובדי החברה. למנכ"ל אגף הכלכלה שי בירן, למאיה וסרמן ולעו"ד גלי שטיינברג על כל העזרה בחישובים ובבניית ההסכם. אני רוצה לברך את כולם בחג שמח ולהודות בשם כל עובדי החברה על העזרה והתמיכה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il