TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אם עוד לא שמעתם על "פמילי אופיס" – כדאי שתכירו זה האיש שיסייע לכם לשמור ולהגדיל את ההון המשפחתי


אורן לוי, הבעלים של חברת Levi's העוסקת בניהול הון למשפחות לאיזון כלכלי ולמען הדורות הבאים
באדיבות אורן לוי, הבעלים של חברת Levi's העוסקת בניהול הון למשפחות לאיזון כלכלי ולמען הדורות הבאים

בין אם עשיתם אקזיט או סיימתם תפקיד בכיר הכולל חבילת פרישה נאה, בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים חוצים רף הכנסות של מיליוני שקלים ועם הכסף הגדול שמגיע, מתחילות לצוץ המון שאלות – האם להשקיע? ואם כן, אז במה? איך מעבירים את הכסף לדור הבא? ומה קורה אם המשפחה מתרחבת ואחד הילדים מתחתן? מה מעמד המצטרפים החדשים?


בנקודה הזו רוב האנשים יעדיפו לבחור אנשי מקצוע ולכן יעזרו ביועץ לענייני השקעות, עורך דין שיטפל בכל נושא החוזים, סוכן ביטוח שיסדיר את כל הקשור לפרישה ולתיק הביטוחי ועוד ועוד יועצים שונים שיביעו את עצותיהם בהתאם לצורכי המשפחה.


אולם, ריבוי אנשי המקצוע גורם לכך שאין סינכרון אמיתי בין העשייה של כל אחד מהיועצים ולכן יש צורך בגורם אחד שייכנס וידע לנהל את כל האופרציה הזו בסינרגיה מושלמת עם כולם ויביא למקסום האפשרויות של המשפחה.


עם ההבנה, שהצורך האמיתי של המשפחה הוא גורם ניהולי אחד שירכז את הפעילות, עולה קרנם של אנשי ה"פמילי אופיס" – מנהלי ההון עבור המשפחות.


איש הפמילי אופיס מנהל את נכסי המשפחה מתוך ראייה ארוכת טווח וזאת בשאיפה לשמר אותם ואף להגדיל אותם עבור המשפחה ועבור דור ההמשך. בתחום ההשקעות, השירות מרכז עבור המשפחה את הקשר מול הגורמים הפיננסיים השונים כדוגמת בנקים, בתי השקעות, קרנות גידור, קרנות השקעה וכד' ומגבש עבור המשפחה אסטרטגיית השקעה כוללת. בתחום המשפט האישי, הוא עוסק בתכנון בין דורי ובכלל זה צוואות, עיזבונות והסכמי ממון. אם המשפחה מבוססת מאוד ועוסקת גם בפילנתרופיה, איש הפמילי אופיס ירכז גם את הנושא הזה. בתחום הביטוחי, איש הפמילי אופיס יבנה תכנית פרישה וביטוח אופטימלית עבור המשפחה וזאת על מנת להגן על ההון הפיננסי המשפחתי הכולל.


אז איך בוחרים את האיש המתאים ביותר עבורכם?
ראשית, עליכם להבין - מה הצרכים שלכם? מה הצרכים הפיננסיים? מהו הרכב ההשקעות שלכם? האם יהיה הליך של העברה בין-דורית ובמידה וכן האם יוקמו וינוהלו נאמנויות?


שנית, הקשר האישי. איש הפמילי אופיס הוא איש האמון של המשפחה ולכן היחסים האישיים הם קריטיים. אם לא ייווצר חיבור אישי עם מקבלי ההחלטות במשפחה, העבודה המשותפות לא תוכל להתקיים. הוא מסייע בהגדרת מטרות המשפחה, אסטרטגיית ההשקעות ויש מקרים שבהם יהיה מעורב בסוגיות משפחתיות רגישות כמו העברת הון בין דורית, חלוקת העושר בין דור ההמשך ועד ניסוח הסכמי ממון.


לכן, בחרו רק את אותו האדם שעליו אתם סומכים ומאמינים בו ולא פחות חשוב- אתם מתחברים אליו. איש פמילי אופיס חייב לדעת על כל מה שקורה במשפחה, מרצון של אחד הילדים לרכוש דירה, קל וחומר על השקעה בסטארט אפ של הנכד, בעסקאות גדולות וקטנות ואפילו לחוות את הדעה הכלכלית לכל החלטה רגשית של כל אחד מבני המשפחה.


הפעילות מול הפמילי אופיס היא באמצעות שיחות עדכון שוטף ורציף במהלך כל השנה והיא כוללת לעיתים אף מילוי טפסים ומסמכים שבהם מעדכנים מה מצב המשפחה, מצב ההון וכד'. יש גם אנשי פמילי אופיס שיתלוו אליכם בבואכם לרכוש נכס על מנת לסייע בקבלת ההחלטה.


פרמטר חשוב מאוד בבחירת פמילי אופיס הוא הידע של הגורם המלווה. האם הוא מבין רק בהשקעות? האם הוא מומחה בכתיבת חוזים? ככל שאיש הפמילי אופיס ורסטילי יותר הוא יוכל לפעול ביותר זירות, להפעיל את אנשי המקצוע, להבין מה הקשיים ומה האפשרויות ולתווך זאת למשפחה. הניסיון והרקע של איש הפמילי אופיס מאוד חשובים וקריטיים לקבלת ההחלטה האם לבחור בו או לא.


נקודה חשובה מאוד שכדאי לבדוק אותה היא התשלום. בדקו האם איש הפמילי אופיס שלכם מקבל את שכרו רק מכם או שהוא מקבל עמלות שונות מקרנות ההשקעה. לעיתים לא נרצה שיווצר מצב בו הוא יעמוד למבחן בין הנאמנות לכם לבין עמלה יפה מקרן השקעה כזו או אחרת שתינתן לו אם ימליץ לכם להשקיע בקרן. לכן, בדקו מראש האם יש לו קשרים שיכולים להשפיע על העצות שייתן לכם.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il