TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאחר הצלחה בגליל ים – איסתא נכסים מרחיבה את פעילותה בפרויקטי מחיר למשתכן


איסתא
תקים כ-600 יח"ד בשכונות 'מורדות ארנונה' ו'קטמון' - מאזורי הביקוש הגבוהים ביותר בירושלים

הרווח מוערך בכ-150 מיליון שקל
בנוסף תבנה החברה כ-4,500 מ"ר למסחר בפרויקטים אלו שישמשו כנכס מניב, שיצטרפו לכ-6,000 מ"ר שטחים מסחריים בפרויקטים ברמת אפעל ובראשון לציון

במסגרת פרויקט מחיר למשתכן בגליל ים, הרצליה, החברה השלימה מכירה מראש של מעל 65% מיח"ד הניתנות למכירה בשוק החופשי ומעריכה כי העבודות באתר יחלו החודש. בנוסף נערכת החברה לשיווק ברמת אפעל ובראשון לציון

'איסתא נכסים' מקבוצת איסתא (ת"א: אסתא) מודיעה על זכיה, יחד עם חברת סלע בינוי, בשני פרויקטים של "מחיר למשתכן" בירושלים, בשכונות 'קטמון' ו'מורדות ארנונה' – מאזורי הביקוש הגבוה ביותר בירושלים. במסגרת הפרויקטים, ובאמצעות חברה משותפת לאיסתא נכסים וסלע בינוי, ייבנו כ-600 יח"ד והחברות מעריכות כי הרווח הצפוי מהפרויקטים יעמוד על כ-150 מיליון שקל.


הפרויקט בשכונת קטמון כולל הקמת 316 יח"ד, מתוכן 32 יח"ד למכירה בשוק החופשי, והחברה מעריכה כי הרווח בפרויקט יעמוד על כ-80 מיליון שקל. בנוסף בוחנת החברה הגדלת מספר יח"ד בפרויקט, מתוך מטרה שמכירה נוספת של יח"ד בשוק החופשי יספקו תרומה נוספת לרווחיות. הפרויקט כולל הקמת שטחים מסחריים בהיקף של 3,400 מ"ר שישמשו כנכס מניב לחברה. להערכת מומחי נדל"ן באזור ירושלים, פרויקט קטמון הוא הפרויקט היוקרתי ביותר שפורסם עד כה במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן".


הזכייה בשכונת מורדות ארנונה, היא במתחם הגדול ביותר שהוצע במכרז, והפרויקט כולל הקמת 276 יח"ד, מתוכן כ-54 יח"ד למכירה בשוק החופשי. החברות מעריכות כי הרווח בפרויקט יעמוד על כ-70 מיליון שקל. הפרויקט כולל הקמת שטח מסחרי בהיקף של 1,000 מ"ר.


סה"כ השטחים המסחריים בירושלים הינם כ-4,500 מ"ר והם צפויים להצטרף לשטחים מסחריים בהיקף של כ-6,000 מ"ר בפרויקטים ברמת אפעל ובראשון לציון. בכוונת החברה להחזיק בשטחים אלו כנכסים מניבים.
הפרויקטים של איסתא בירושלים, מהווים התרחבות לפרויקטי "מחיר למשתכן" של החברה בגליל ים, ראשון לציון ורמת אפעל. בגליל ים בהרצליה מכרה החברה לזכאי הפרויקט לפני מספר חודשים 175 יח"ד, ב-3 ימי מכירות, בהיקף כולל של כ-300 מיליון שקל. בנוסף השלימה החברה מכירתן של 34 מתוף 52 יח"ד בשוק החופשי. הפרויקט עתיד לצאת לדרך עוד החודש, ואיסתא נכסים וסלע בינוי יקימו 8 בנייני מגורים בני כ-9 קומות כל אחד, וסה"כ 260 יח"ד (לזכאים ולשוק החופשי).


לאיסתא פעילות לוגיסטיקה המהווה מנוע צמיחה לשנים הקרובות. הפעילות תופסת תאוצה בשנה האחרונה כך שבנוסף לדיווח מלפני מספר חודשים על הרחבת הפעילות במתחם בית חלקיה, רכשו איסתא נכסים ונדב בלילה זכויות בקרקע בהיקף של 102 דונם של מושב מגן שאול בגלבוע תמורת 31 מיליון שקל.


לדברי עו"ד שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא נכסים: "הצלחת פרויקט "מחיר למשתכן" מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה שלנו להרחבת פעילות הנדל"ן של הקבוצה ואנו ממשיכים בקידום פרויקטים מסוג זה באזורי ביקוש בלבד. מודל העבודה שלנו כולל ניהול סיכונים קפדני אשר מחד, אנו פועלים למכור את מרבית יח"ד הדיור בשוק החופשי במחירי פריסייל ומאידך ההתקשרות עם סלע בינוי, שותפתנו, מבטיחה שלא ניחשף לתנודות בעלויות הבניה. לצד פעילות "מחיר למשתכן" אנו מאיצים את פעילותנו בתחום המרכזים הלוגיסטיים, יחד עם היזם נדב בלילה, ובוחנים התקשרויות עם מושבים וקיבוצים נוספים במיקומים בעלי חשיבות לוגיסטית, צרכי אחסנה ונגישות לצירי תנועה ראשיים. אנו משוכנעים כי פעילויות אלו ייצרו ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו".

איסתא נכסים:
איסתא נכסים מהווה זרוע הנדל"ן של קבוצת איסתא והיא מספקת יציבות ארוכת טווח לרווחיות הקבוצה. הפורטפוליו של החברה כולל 12 בתי מלון פעילים ובהקמה בארץ ובחו"ל, וכן בנייני משרדים ונכסים משמעותיים בתחום הלוגיסטי בישראל – תחום אסטרטגי ומנוע צמיחה עבור החברה. כיום מנהלת החברה נכסים מניבים בהיקף של למעלה מ-1 מיליארד שקל.


במסגרת מחיר למשתכן, החברה יוזמת שלושה פרויקטים במרכז הארץ, בגליל ים, ראשון לציון ורמת אפעל ושני פרויקטים בירושלים. בתחום התמ"א 38 במרכז הארץ החברה פועלת בכ-15 פרויקטים במרכז הארץ ומוסרת בימים אלה יח"ד ללקוחותיה.

אודות סלע בינוי:
חברת סלע בינוי והשקעות בע"מ, אשר נוסדה בשנת 2002 מהווה את הזרוע הנדל"נית של קבוצת אמנון מסילות. לחברה ישנן 2,500 יח"ד בפריסה ארצית מנהריה שבצפון ועד לגוש דן.


הצלחת החברה אשר עיקר פעילותה בצפון הארץ נזקפת לזכות סטנדרטים גבוהים בבנייה למגורים ומסחר, באמצעות צוות מקצועי של אדריכלים, מהנדסים, מנהלי פרויקטים ולצד אנשי שיווק ומכירות ומחלקת שרות לקוחות העונים על כל דרישות הלקוחות מרגע רכישת הדירה ועד לרגע מסירת החזקה בה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il