TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס ARM הראשון בישראל סוקר טכנולוגיה עתידית


רנה האס, נשיא קבוצת ה- IP של Arm העולמית. צילום: ניב קנטור
נשיא קבוצת ה- IP של Arm: "עם ההתקדמות שלנו לעבר הדור החמישי של המחשוב, נראה קפיצה משמעותית ביישומי IoT, למידת מכונה וביג דאטה בקנה מידה שטרם הכרנו"

"דור המחשוב החמישי הולך לשנות את העולם. בעוד הדור הרביעי היה שייך לעידן יישומי המובייל כעת המיקוד משתנה. עם ההתקדמות שלנו לעבר הדור החמישי, נראה קפיצה משמעותית ביישומי IoT, למידת מכונה וביג דאטה בקנה מידה שטרם הכרנו". דברים אלו אמר Rene Haas, נשיא קבוצת ה- IPG (קבוצת הקניין הרוחני) של חברת Arm, מפתחת מעבדים מובילה וחלוצה עולמית בתעשיית הסמיקונדוקטור. האס היה הדובר המרכזי בכנס Symposia Arm Tech, אשר ערכה החברה לראשונה בישראל בהפקת חברת ASG ובהשתתפות בכירי החברה.


הכנס עסק בנושאים הדחופים והחשובים ביותר לטכנולוגיה עתידית. בכנס דובר על נסיקת הגל הבא של המחשוב וכיצד הוא מניע הזדמנויות כלכליות מאסיביות ברחבי העולם העתידות לשנות את חיינו. בנוסף, עסק הכנס ביישומים חדישים לתחומי אבטחת סייבר, רשתות, מחשוב ענן, 5G, IoT, בינה מלאכותית machine learning ,נהיגה אוטונומית, ומיקרו-מעבדים.


לדברי האס, "מוצרי הקצה של הדור החמישי יכולים להתמודד עם כמויות עצומות של מידע ונתונים והם יצטרכו להיות הרבה יותר חכמים ממה שהם היום. למעשה, ההתקנים החכמים הללו יקלטו את הנתונים, ילמדו ויעבדו אותם ובסוף, הם גם אלו אשר יקבלו את ההחלטות".


האס הוסיף: "כיום אנחנו שמים דגש על תחומים כמו בריאות ותחום כלי הרכב האוטונומיים ואני מאמין שאנחנו יכולים להוביל שינוי משמעותי בעולם כולו בתחומי רבים". האס סיפק דוגמא על השינוי הצפוי בעולם הבריאות ואמר: "בתי החולים משתמשים בטכנולוגיה מאוד מיושנת כיום. מדובר במערכות מבודדות לפי אזורים ואגפים ללא כל תקשורת ביניהן. הטכנולוגיה של הגל החמישי תאפשר לייעל את פעילות בתי החולים והיא תעשה זאת באמצעות טכנולוגיה של זיהוי פנים, אשר תאפשר לזהות בקלות את כל נותני השירות ולדעת את מיקומם המדויק על מנת לפנות אל הגורם הרלוונטי הקרוב ביותר במקרה חירום".


דיפטי ואצ'אני, סגנית נשיא בכירה ומנהלת יחידת תחום הרכב ומערכות Embedded ב- Arm, ציינה כי "מידי שנה מתים כמיליון איש מתאונות דרכים שמקורן בטעות אנוש והגל הבא של המחשוב הוא קריטי ויכול לשנות את הדרך שבה אנחנו חיים. "Arm עוסקת בתחום כלי הרכב כבר מעל לעשרים שנה. ביקרתי בכל חברות הרכב ובאף אחת מהן אין כיום רכבים עם חיישנים מהירים הפרוסים ברחבי הרכב המאפשרים נהיגה אוטונומית. כדי לבצע יישום ברכב, אנחנו זקוקים למחשוב אשר יהיה מותאם לרצף העבודה. במצב הנוכחי, כספים ומשאבים מבוזבזים על כלי רכב שאינם סקלביליים, דבר אשר יוצר מצב לא בטיחותי. הרכב צריך לענות על כל הכלים והפרמטרים האפשריים אשר יהפכו אותו לבטיחותי ואף יסמיכו אותו ככזה".


ואצ'אני אמרה כי מכוניות העתיד יהיו אוטונומיות לחלוטין. "המכונית שהייתה לי, כנראה שלא היה בה שום חיישן, אבל היא נסעה על הכביש וזה מה שהיה לי חשוב. המכוניות של העתיד דורשות כמות עצומה של מחשוב. ב-Arm יש לנו ספקטרום של פתרונות לשימושים שונים המותאמים לתהליכי קבלת ההחלטות השונים על הכביש המתאימים לרכב האוטונומי וזה מתחבר למכונית שהיא מוכנה מבחינת בטיחות".


רוני דגן, Arm, מנהל מוצר בכיר בקבוצת העסקים המתפתחים של Arm, סיפר בהרצאתו על אתגרי אבטחה וכיצד החברה, הפועלת כאקו-סיסטם, יכולה לעזור. הוא ציין כי לאחרונה נחשפו ונוצלו נקודות תורפה רבות במרחב ה-IoT, במיוחד בתחום הבריאות ובתחום הערים החכמות. למשל, כאשר תוקפים רצו ליצור תגובת שרשרת בתקיפת מנורות רחוב – לכבות ולהפעיל את האורות. בהתקפה זו, התולעת קפצה ממנורה למנורה והדביקה אותן. אם כל מנורות הרחוב היו מקושרות, ההתקפה הייתה עלולה להתפשט לעיר שלמה.


דגן העיד כי "החזון של Arm לאבטחה מתבסס על 3 עקרונות מרכזיים: האבטחה צריכה להיות בנויה מהבסיס עם כל המכניזמים הדרושים; אבטחה היא מאמץ משותף ואחריות משותפת של התעשייה; האבטחה צריכה להיות פשוטה ונגישה כדי ליישם אותה בשוק ה-IoT עם הטמעה רציפה".


"שטח התקיפה הופך לרחב יותר והאתגרים ממשיכים לצוץ ולכן, יש צורך להתבסס על מודל איומים. ההתקפות הפיזיות הופכות לזולות יותר בהשוואה לעבר וכיום ניתן לרכוש ערכת התקפה ברשת ולהוציא לפועל את ההתקפה בקלות רבה יותר. המטרה של Arm היא לסייע לפשט את אבטחת ה-IoT", ציין דגן.


אודות Arm


Arm הוקמה ב- 1990 בבריטניה ובשנת 2016 נרכשה על ידי התאגיד היפני Softbank ב- 31 מיליארד דולר. היא מעסיקה למעלה מ- 6,000 עובדים ברחבי העולם ופעילה ב- 18 מדינות ביניהן בישראל, בה יש לחברה מרכז פיתוח וסניף מכירות. Arm היא החברה האחראית לארכיטקטורת המעבדים הדומיננטית ביותר בשוק המובייל עם נתח שוק של 85%. המעבדים המתקדמים של החברה נמצאים כיום בלא פחות מ- 130 מיליארד התקנים ומאפשרים את הפעלתם של אין-ספור יישומים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il