TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס רוכשת את מידעטק, מיישמת Priority - מערכת ה- ERP המובילה בישראל


מטריקס
היקף העסקה כ- 85 מיליון ש"ח

חברת מטריקס הודיעה על רכישת חברת מידעטק טכנולוגיות מידע, המייצגת ומיישמת את Priority -תמורת 85 מיליון ₪. מידעטק, אשר הוקמה בשנת 1993 ומונה כ 240 עובדים, היא החברה הגדולה בישראל ליישום והטמעת מערכת ה- ERP הנפוצה - Priority.


החברה גם מפתחת תוכנות משלימות לPriority , ביניהן - פתרונות ורטיקליים למגוון תחומים, מודולים משלימים, applets ו-add-ons שונים. במסגרת העסקה רוכשת מטריקס את מלוא מניות מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ ובכלל זה את אחזקות מידעטק בחברה הבת מידעטק מערכות, העוסקת במתן שירותי תשתית משלימים ללקוחות Priority, לרבות שירותי ענן, שירותי סיסטם, שירותי DBA, תמיכה ומכירת ציוד ותוכנות משלימות. בתחילת 2014 רכשה קרן פורטיסימו, בניהולו של יובל כהן, את חברת "פריוריטי סופטוור", מפתחת Priority, ומאז משקיעה פריוריטי בפיתוח המוצר ובהאצת הצמיחה בשוק הישראלי והבינלאומי. פריוריטי שילשה את היקף עסקיה מאז הרכישה.


מידעטק, משרתת למעלה מ- 1,000 לקוחות במגוון ענפי תעשייה בישראל ובעולם ביניהם: אפקון, טבע, ניאופארם, אלקטרה, שיכון ובינוי, סנו, כצט, מקדונלדס ישראל, דלויט, מנרב ועוד. עם השלמת הרכישה מרחיבה מטריקס את סל פתרונותיה בתחום מערכות המידע הארגוניות בכלל ובתחום ה- ERP בפרט והופכת לשחקן מוביל בשוק.


מידעטק תמשיך לפעול כחברה בת של מטריקס. המנכ"לית חנה שראל תמשיך לכהן בתפקידה ומאיר גבאי ימשיך לכהן כנשיא החברה. כמו כן, נשיא החברה הבת מידעטק מערכות, דורון ברנסון והמנכ"לית, יערה חלמיש, ימשיכו לכהן בתפקידיהם במידעטק מערכות.


מוטי גוטמן, מנכ״ל מטריקס: "Priority הינה מערכת ישראלית מעולה המובילה את שוק מערכות ה- ERP הארגוניות, ומידעטק עם הנהלתה המצויינת מהווה זה שנים ארוכות השותף העסקי המוביל ליישום Priority בישראל. עם המעבר לפתרונות ענן ולצד האכזבה של לקוחות מפתרונות בינלאומיים יקרים, הבנו שזוהי שעת כושר עבור Priority ועבור מטריקס ומידעטק להציג צמיחה ניכרת בפעילות בשנים הקרובות תוך התבססות על האיכות הגבוהה של המוצר, המיישמים והניהול.


כידוע, אנו בוחרים בקפידה רבה את השותפים שלנו. יש לנו היכרות ממושכת ורבת שנים עם הפעילות של מידעטק והעומדים בראשה, אשר הביאו את החברה להצלחות מרשימות. יחד עם הנהלת מידעטק בכוונתנו להרחיב משמעותית את הפעילות גם בשוק הבינלאומי תוך התבססות על הערוצים של מטריקס בארה"ב ובאירופה"


לדברי מאיר גבאי, הסינרגיה בין החברות תאפשר את המשך התפתחות והתקדמות מידעטק תוך שמירה על העצמאות, המיקוד, התרבות הארגונית והערכים הייחודיים שמאפיינים אותה מחד והרחבת סל המוצרים והצעת הערך ללקוחות מאידך.


לדברי חנה שראל, הבחירה בחברת מטריקס נעשתה על בסיס ערכי הליבה המשותפים לשתי החברות, תוך שמירה על הייחודיות והעצמאות של מידעטק, ועל בסיס ההיקף הנרחב של הפתרונות והטכנולוגיות שתוכל מידעטק להציע ללקוחותיה כחלק ממטריקס. מידעטק רכשה לעצמה מוניטין מצוין של חברה מקצועית ואיכותית בביצוע פרויקטים מורכבים בתחום ה- Priority והחיבור בין החברות יאפשר לנו להמשיך ולצמוח גם בשנים הבאות.


"אנחנו גאים ומברכים את הצדדים על השלמת המהלך", מסר אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור. "פריוריטי היא שחקן ה ERP המוביל בישראל, ואני שמח לראות גורם משמעותי כמו מטריקס מצטרף למועדון השותפים שלנו. מידעטק היא השותף העסקי הגדול ביותר של פריוריטי בישראל, ואני מאמין שהשילוב בין שני ארגונים מובילים ומקצוענים כאלו טומן בחובו סינרגיה רבה, ממנה ייהנו, לא רק הצדדים לעסקה, אלא גם הלקוחות. בנימה אישית, אני מבקש להודות למאיר גבאי ולחנה שראל על האמון והעבודה המשותפת במשך כ-25 שנה, ומאחל לשניהם, להנהלת מידעטק ולעובדיה הצלחה רבה גם בהמשך".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il