TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Heriot Watt דובאי מקבלת הסמכה של הפדרציה הבינ"ל לאימון אישי (ICF)!


הפדרציה הבינ"ל לאימון אישי
התלמידים המשתתפים בתוכנית הזאת יכולים עכשיו להשתמש בקורסים שלהם כדי לתרום לשעות האימון שלהם כשהם עוסקים בקריירות אימון ובאישור כישורים (Credentialing) ופיתוח אישיים

תוכנית ה-MSc בפסיכולוגיה עסקית עם אימון אישי (קואצ'ינג) בקמפוס דובאי של Heriot Watt קיבלה הסמכה ל-CCE (לימודי המשך באימון אישי) על ידי הפדרציה הבינ"ל לאימון אישי (ICF). התלמידים המשתתפים בתוכנית הזאת יכולים עכשיו להשתמש בקורסים שלהם כדי לתרום לשעות האימון שלהם כשהם עוסקים בקריירות אימון ובאישור כישורים (Credentialing) ופיתוח אישיים. אלה עכשיו תוארי המסטר האוניברסיטאיים הראשונים באיחוד האמירויות שקיבלו אישור לאימון אישי עסקי! התוכנית נמצאת בשנה השנייה שלה ועלתה על ציפיות ההרשמה בגלל גידול בפסיכולוגיית אימון אישי ובאימון אישי עסקי באזור.


ICF הוא אחד מאיגודי האימון האישי הגדולים ביותר בעולם של מאמנים אישיים מקצועיים, שמציע אישור כישורים לאנשים כדי להבטיח אמות מידה ואתיקה באיכות גבוהה בענף האימון האישי, וגם מציע CPD, פורומים, תמיכה ואירועים בכל העולם. סניף איחוד האמירויות של ICF מארגן בקביעות אירועים מקומיים באזור למאמנים אישיים שפועלים בדובאי כגון סשנים של חקר מקרה, וובינרים ובתי קפה ליצירת קשרים.


המיקום של Heriot Watt דובאי בדובאי מאפשר לה להיכלל בקהילת אימון אישי גדלה במזרח התיכון.
תוכנית ה-MSc בפסיכולוגיה עסקית עם אימון אישי מיועדת להציע לאנשים תוכנית לימודים עקבית, שמספקת כיסוי מספיק של פסיכולוגיה עסקית ופסיכולוגיה של אימון אישי כדי לאפשר לבוגרים להמשיך לקריירה מקצועית במגזר הפרטי, הציבורי והשלישי שבהם יש לכישורים האלה ערך רב.


לוסי בולטון, מרצה בכירה בפסיכולוגיה עסקית ומנהלת תוכנית ה-MSc ב-Heriot Watt אומרת: "פסיכולוגיית אימון אישי מספקת מסגרת פסיכולוגית מובנית ונסמכת הוכחות כדי לעזור בהבנת הדינמיקה של קבלת החלטות והתפתחות בעיסוק המקצועי באימון אישי. זה מעניק לתלמידים שלנו הבנה מעמיקה של היבטים פסיכולוגיים כגון יצרניות, עמידות ושלומות מיטבית שהם כולם גורמי מפתח ביעילות של האימון האישי".


המידע לתוכנית מגיע מההתפתחויות האחרונות בעיסוק באימון אישי ובמחקר בתחום, ומעודד את ההתפתחות של כישורים מקצועיים וניתנים להעברה ותומך במעבר לתעסוקה אחרי שמשלימים את התוכנית בהצלחה. ספציפית, הליבה של כל קורס מתוכננת כדי להבטיח שהתלמידים יפתחו את הכישורים והידע החשובים שמתאימים לרמת הלימוד הזאת בתחום הזה. באמצעות הרצאות בכיתה, פעילות סמינרים ומפגשי אימון אישי מעשיים מפוקחים, וגם מטלות לבית, התוכנית מעריכה את התלמידים לפי איך הם מבינים ומיישמים את הפרקטיקה והתיאוריה של הפסיכולוגיה של האימון האישי.


לוסי אומרת: "ההתמקדות הפרקטית והתיאורטית של התוכנית מבטיחה שהבוגרים מסוגלים לתרום תאומה חיובית ויעילה באמצעות העיסוק באימון אישי עם למידה מיכולות האימון האישי של ICF וגם מהידע, התיאוריה ומהחקר של הפסיכולוגיה העסקית".


אפשר יהיה עכשיו לחפש את ה-MSc בפסיכולוגיה עסקית עם אימון אישי שמפעילה Heriot Watt בשירות החיפוש של תוכניות האימון של ICF למי שמחפש להתפתח בתחום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il