TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנקיאנו תרפיוטיקס השלימה הנפקה ראשונית בנאסד”ק


אנקיאנו תרפיוטיקס
בהיקף של 30.5 מיליון דולר
אנקיאנו תרפיוטיקס (ת"א:אנקנ, נאסד"ק: ANCN) הודיעה היום כי היא השלימה הליך הנפקה ראשונה לציבור (IPO) בארה"ב של 2,652,174 ניירות ערך של אנקיאנו מסוג American Depositary Shares (ADSs), כאשר כל ADS מייצג חמש מניות רגילות של החברה, במחיר של 11.50 דולר לכל ADS, עם תמורה ברוטו בסך $30.5 מיליון. החל מיום 12 בפברואר 2019, ה-ADSs נסחרים בנאסד"ק (Nasdaq Capital Market) תחת הסימול ""ANCN.

במסגרת ההנפקה, העניקה החברה לחתמים אופציה אשר ניתנת למימוש תוך 30 ימים לרכישת עד 397,826 ADSs נוספים המוצעים על-ידי החברה לכיסוי הקצאות יתר (over-allotments), ככל שישנם.

Oppenheimer & Co. Inc. שימשה כ-Book-Running Manager היחידי בהנפקה, Ladenburg Thalmann שימשה כמנהלת ראשית ו-LifeSci Capital LLC שימשה כמנהלת משותפת.

מסמך רישום של ניירות הערך האמורים הוגש והוכרז כתקף על-ידי ה-U.S. Securities and Exchange
Commission (ה-"SEC") ביום 11 בפברואר 2019. ההנפקה נעשתה בארה"ב בלבד באמצעות תשקיף אמריקאי.

אין בהודעה לעיתונות זו להוות בשום אופן הצעה של ניירות ערך של החברה מכל סוג שהוא בישראל, בארה"ב או בכל מדינה אחרת, ואיננ מכוונת בשום אופן לפנות, לשדל או להניע ציבור לרכוש או להציע הצעות לרכישת ניירות ערך כאמור. כל מכירה או הצעה של ניירות ערך של החברה לציבור בישראל, בארה"ב או בכל מדינה או תחום שיפוט אחרים ייעשו בהתאם לדיני ניירות ערך החלים במדינה או תחום שיפוט כאמור, רק אם יירשמו למסחר על פי תשקיף שרשות ניירות ערך, ה-SEC או כל רשות רגולטורית מוסמכת אחרת, בהתאמה, התירו את פרסומו (או העניקו פטור ממנו) ואשר העתק ממנו ניתן לקבל מידי החברה בלבד, ואשר יכלול מידע מפורט אודות החברה והנהלתה, וכן דוחות כספיים.

אודות אנקיאנו תרפיוטיקס

אנקיאנו תרפיוטיקס היא חברת ביופרמצבטיקה בשלבי פיתוח קליניים, שמתמקדת בגילוי ופיתוח תרופות חדשות לסרטן, עם משרדים בקיימברידג' שבמסצ'וסטס ובירושלים. המוצר המתקדם ביותר של החברה, inodiftagene vixteplasmid נמצא בפיתוח כטיפול לסרטן שלפוחית השתן שאינו חודר לשריר. למידע נוסף על המוצר המוביל של החברה ועל הניסוי הקליני קודקס (Codex), ניתן לעיין באתר החברה: www.anchiano.com.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il