TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וירג'ין אטלנטיק משיקה קו חדש בין תל אביב להית'רו, לונדון


שי ויס מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק
הקו החדש יציע ללקוחות 180,000 מושבי טיסה מדי שנה באמצעות טיסות יומיות ללא עצירת ביניים לנמל התעופה הית'רו, הנמצא 15 דקות ממרכז לונדון

וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) גאה להכריז על השקת טיסות בין שדה התעופה הית'רו, לונדון, לתל אביב, כאשר הטיסה הראשונה תצא לדרך ב- 25 בספטמבר 2019. הטיסה היומית בת חמש השעות תופעל באמצעות מטוסי Airbus A330-300 המתהדרים בהיצע מרנין של מחלקות: Upper Class, Premium, Economy Delight, Economy Classic ו- Economy Light.


הקו החדש יציע ללקוחות 180,000 מושבי טיסה מדי שנה באמצעות טיסות יומיות ללא עצירת ביניים לנמל התעופה הית'רו, הנמצא 15 דקות ממרכז לונדון. המשמעות היא כי חופשת סופשבוע לבירת בריטניה הופכת לקלה הרבה יותר מבעבר.


הטיסות יכללו מזון ומשקאות ללא תשלום ולמעלה מ- 300 שעות של בידור ושימוש ב- wifi. השירות יהיה אטרקטיבי ויעיל במיוחד עבור לקוחות המעוניינים ביעדים מרוחקים ברחבי צפון אמריקה דוגמת ניו-יורק, סיאטל, לאס וגאס, בוסטון, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, בזכות השותפות ההדוקה בין וירג'ין אטלנטיק וחברת התעופה האמריקאית המובילה Delta.


בנוסף להטסת לקוחות, וירג'ין אטלנטיק תציע קיבולת להטסת מטענים בהיקף של 20 טון בכל טיסה. שירות הטסת מטענים מהיר זה יציע יותר הזדמנויות מאי פעם לחברות המייבאות ומייצאות מטענים כגון: תוצרת חקלאית טריה ומוצרי היי-טק בין ישראל לשווקים בבריטניה בארה"ב.


שי ויס מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, אמר: "שנת 2019 מציינת את תחילתו של השלב הבא בצמיחה של וירג'ין אטלנטיק, כאשר אנו פועלים להגשים את המטרה להיות חברת התעופה האהובה ביותר. תל אביב כיעד מייצגת הזדמנות מצויינת עבורנו – הכלכלה של ישראל משגשגת, וכאחד ממרכזי הטכנולוגיה המובילים בעולם, אנו צופים כי אנשי עסקים ויזמים רבים ישתמשו בקו החדש. בנוסף, אנחנו מזהים הזדמנות משמעותית להגדיל את התחרות בקו שבין ארה"ב לתל אביב, באמצעות שימוש בעוצמה של הברית הטראנס אטלנטית שלנו עם Delta, כאשר אנו מציעים לנוסעים מתל אביב מגוון רחב של יעדים בארה"ב עם עצירת ביניים בלונדון, החל מניו יורק ועד סן פרנסיסקו".


"אני שמח להציג את היעד החדש הזה גם ללקוחות שלנו הטסים למטרת חופשה ובילוי. אני בטוח כי זה יעד בו הם ישמחו לבקר. מלבד אתרי תרבות ומבנים ארכיטקטוניים שהוכרו על ידי אונסק"ו, תל אביב כוללת גם חופים יפהפיים, זירת אמנות וחיי לילה רוחשים ואוכל מדהים. היא מהווה בסיס מצויין לגלות יעדים תיירותיים נוספים באזור ובכלל זה העיר העתיקה של ירושלים, נצרת, וים המלח".


שר התיירות יריב לוין, אמר: "כניסת אחת מחברות התעופה המובילות בעולם לישראל מהווה ביטוי נוסף לביטחון במוצר התיירותי האטרקטיבי שמספקת ישראל. המהפכה שיישמנו במשרד התיירות בשנים האחרונות נושאת פרי עם מספרי שיא של תיירות נכנסת לישראל. הטיסות החדשות תשולבנה בקמפיין הפרסום שלנו באירופה, אשר מדגיש את החוויה בתל אביב וירושלים. אני בטוח כי עם כניסת וירג'ין אטלנטיק לישראל נחזה בצמיחה נמשכת בתיירות הנכנסת מבריטניה".


שרון ארליך ברשדסקי, מנהלת לשכת התיירות בבריטניה: "אנו שמחים על השקת הטיסות החדשות ועל האמון של וירג'ין אטלנטיק במוצר הישראלי. קמפיין “2 sunny cities, one break״ הצליח מאוד בהצגת תל אביב וירושלים ואנו גאים במחוייבות המתמשכת שלנו לעבודה עם תעשיית התיירות בבריטניה. לשכת התיירות בבריטניה עבדה יחד עם וירג'ין אטלנטיק על מנת להציג את הפוטנציאל העסקי והתיירותי בהשקת הקו החדש ואנו מצפים להמשיך לעבוד ביחד על מנת לקדם את ישראל כיעד תיירות מוביל".


2019 מסמלת שנת צמיחה בוירג'ין אטלנטיק כאשר חברת התעופה מתמקדת במתן חוויה ברת השגה ושלא ניתן לעמוד בפניה, עם ערך מוסף שלקוחות פשוט אוהבים. ב- 2019 וירג'ין אטלנטיק תקבל בברכה לצי המטוסים שלה את 4 מטוסי ה- Airbus A350-1000 הראשונים מתוך 12. בהיותם שקטים וחסכוניים בצריכת הדלק באופן משמעותי, המטוסים החדשים יתרמו תרומה משמעותית לאיכות הסביבה, מעבר לחוויה הייחודית של הלקוחות בזמן הטיסה.


חברת התעופה מצפה גם להיות בגרעין המייסדים של שיתוף פעולה טרנס אטלנטי בשווי 13 מיליארד דולר הכולל למעלה מ- 150 טיסות יומיות טרנס אטלנטיות ו- 60 יעדים ללא עצירה, הכולל חברות כגון: Delta, Air France ו- KLM, כמו גם השקת טיסות חדשות מהית'רו לונדון ללאס וגאס ומנצ'סטר ללוס אנג'לס.
וירג'ין אטלנטיק ומשרד התיירות הישראלי עבדו יחד באופן צמוד בשלבי התכנון של הקו לישראל, כאשר לשכת התיירות הישראלית בבריטניה הציגה את הפוטנציאל העסקי והתיירותי. וירג'ין אטלנטיק מצפה לשיתוף הפעולה המתמשך על מנת לקדם את ישראל כיעד תיירות מוביל.


הטיסות לתל אביב יוצעו למכירה החל מ- 25 בפברואר, כאשר הטיסה הראשונה תתבצע ב- 25 לספטמבר. למידע נוסף: www.virginatlantic.com או התקשרו 0844 2092 770.
למידע נוסף עבור עיתונאים:
שחר ינטל: אולמדיה, shachar@allmedia.co.il, 054-4716058
Virgin Atlantic press office : press.office@fly.virgin.com, 01293 747373


אודות וירג'ין אטלנטיק
וירג'ין אטלנטיק נוסדה על ידי היזם סר ריצ'רד ברנסון לפני 34 שנה עם חדשנות ושירות לקוחות בלב הפעילות. כיום מטיסה וירג'ין אטלנטיק 5.5 מיליון לקוחות מדי שנה והוגדרה לאחרונה כחברת התעופה המועדפת לטיסות ארוכות על ידי Skytrax, נבחרה כחברת התעופה הטרנס אטלנטית הטובה ביותר ב- British Travel Awards 2017 וכאחת מ- 5 חברות התעופה המובילות בעולם של Airline Ratings. וירג'ין, אשר מרכזה ממוקם בלונדון, מעסיקה למעלה מ- 10,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של 46 מטוסים המשרתים 26 יעדים ב- 4 יבשות. לצד שיתוף הפעולה עם Delta Air Lines, מפעילה החברה רשת טרנס אטלנטית מובילה המציעה 38 טיסות ביום בין בריטניה לארה"ב עם טיסות המשך ליותר מ- 200 ערים בארה"ב ובעולם. בשנת 2019 תקבל וירג'ין אטלנטיק את מטוסי ה- A350-1000 הראשונים, אשר יסייעו לשנות את צי המטוסים לאחד השקטים והחסכוניים ביותר בדלק.


בחודש מאי 2018 חתמו Air France-KLM, Delta Air Lines ווירג'ין אטלנטיק על הסכמים לחבר את שיתופי הפעולה הטרנס אטלנטיים שלהן. עסקה זו נמצאת בתהליכי אישורים רגולטוריים. עם קבלת האישורים יהפוך שיתוף הפעולה המורחב בין החברות לחיבור המועדף על ידי לקוחות הטסים מעל האוקיינוס האטלנטי, עם היצע היעדים הרחב ביותר, זמני טיסה נוחים, תעריפים תחרותיים והטבות הדדיות בתכנית הנוסע המתמיד, ובכלל זה אפשרות לצבור ולהמיר מיילים בכל חברות התעופה החברות. לקוחות ירוויחו גם מגישה לטרקליני עסקים משותפים בשדות תעופה מרכזיים.


למידע נוסף בקר ב: www.virginatlantic.com או www.virginholidays.co.uk או באמצעות פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם @virginatlantic @virginholidays



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il