TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיאנס תגן על תיבות הדואר ב-Office 365 שלה עם פתרונות של חברת Trend Micro


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
עלות הפרויקט, שבוצע על ידי אבנת, מוערכת ב- 500,000 ₪ לשלוש שנים

חברת ספיאנס, מובילה בתחום הפתרונות לשוק הביטוח, בחרה בפתרונות ההגנה של Trend Micro ל- Office 365 , על מנת להגן על 2500 תיבות הדואר של עובדיה הפועלים בישראל, אירופה, צפון אמריקה ואסיה פסיפיק. בפרויקט שעלותו מוערכת בכ-500,000 ₪ לשלוש שנים תפרוש החברה את פתרונות Trend Micro בעזרת חברת אבנת .

יוני יוחננוף, מנהל אבטחת המידע של סאפיאנס, מסר כי:" ספיאנס בחרה בחדשנות בהגנה על המסמכים שלה. Cloud Application Security Trend Micro הוא פתרון ייחודי שלא דורש שינויי תשתיתי ומספק מעטפת מלאה הכוללת Anti-Malware, OneDrive, sharepoint ודרובוקס ארגוני. המערכת כוללת גם Sand Box המשלים את ההגנה על כל סוגי הקבצים."

Cloud Application Security Trend Micro, מאפשר לתקשר ולשתף פעולה בביטחון רב יותר בענן. הוא משמש תוסף ל-Office 365, מצויד בבקרים מתקדמים המחזקים את יכולות גילויי החדירה למסמכי הארגון ומתאים גם לאכיפת חוקי תאימות (compliance ). הפתרון מספק גם ניתוח תוכנות זדוניות שנחשפו בארגז החול (Sand Box) , מגלה תוכנות זדוניות מסוג Zero Day וקודים זדוניים המוסתרים במסמכי Office ו- PDF. הפתרון גם מונע אובדן נתונים (DLP ) ומשפר את הנראות של הארגון בהתאמה לדרישות הרגולציה.

יקוב בורקיוגלו, מנהל אזורי ב-Trend Micro ישראל הוסיף כי:" ספיאנס מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות שמבינים כי על מנת לשמר את המידע הארגוני ולמנוע אובדן נתונים אין צורך לשנות את תנועת הדואר האלקטרוני שלהם. האינטגרציה הישירה של מוצרי Trend Micro עם Office 365 בענן מאפשרת להם להגביר בצורה משמעותית את האבטחה מבלי לפגוע בפונקציונליות המשתמשים או הניהול".

אלון כפרי, סמנכ"ל פתרונות ו-CTO באבנת, ציין עוד כי:" ארגונים ברחבי העולם ובישראל חייבים לעמוד ברגולציה המחמירה לאבטחת המידע הארגוני שלהם ולמניעת אובדן נתונים. הם פונים ליצרני פתרונות האבטחה ומבקשים את הפתרונות שמצד אחד יגנו בצורה מקסימלית על הנתונים שלהם ומצד שני יעבדו בצורה הרמונית ושקופה ולא יאלצו אותם לשלם מחירים ארגוניים יקרים. אנו ממליצים ללקוחותינו להטמיע את הפתרונות החדשניים של Trend micro בדיוק מהסיבה הזו, הם עונים לשתי הדרישות הבסיסיות האלו ומספקים מעטפת הגנה מהטובות שיש."

אודות ספיאנס
Sapiens International Corporation מעצימה מבטחים להצליח בתעשייה מתפתחת. החברה מציעה פלטפורמות תוכנה דיגיטאליות, פתרונות ושירותים לנכס ולנפגעים, לחיים, לקצבה ולגמלאות, לביטוח משנה, פיננסיות ותאימות, פיצוי עובדים ושווקים פיננסיים. עם יותר מ -35 שנות ניסיון ושרות של למעלה מ- 400 ארגונים ברחבי העולם ל- Sapiens יש יכולת מוכחת לספק את צרכי הליבה של הלקוחות, נתונים ודרישות דיגיטליות מתקדמות של שוק הביטוח.


הפורטפוליו של ספיאנס כולל פתרונות ניהול מדיניות, חיוב ותביעות; חיתום, ויישומים אלקטרוניים , ביטוח משנה ופתרון ניהול החלטות. הסוויטה הדיגיטלית של Sapiens כוללת פורטלים של לקוחות וסוכנים ופתרון אנליטי מתקדם.


צוות Sapiens המונה מעל 2,500 עובדים פועל באמצעות חברות בנות בבעלות מלאה בצפון אמריקה, בריטניה, EMEA ואסיה פסיפיק.
לקבלת מידע נוסף: www.sapiens.com.

אודות Trend Micro
Trend Micro, מובילה עולמית בפתוח פתרונות אבטחת מידע וסייבר, שמאפשרים העברת מידע דיגיטלי בטוח יותר. הפתרונות החדשניים של החברה המיועדים לצרכנים, לעסקים ולמוסדות ממשלתיים מספקים שכבות רבות של אבטחה למרכזי מידע ( Data Centers), לסביבות ענן, רשתות ארגוניות ותחנות קצה. כל הפתרונות של החברה פועלים יחד על מנת לשתף את נוף מודיעין האיומים ולספק הגנה מקושרת למרכז שליטה ומאפשרים הגנה טובה ומהירה יותר.


עם יותר מ-6000 עובדים ביותר מ-50 מדינות ומרכז מודיעין איומים המתקדם בעולם, Trend Micro מגנה על העולם המקושר.
לפרטים נוספים בקרו באתר החברה: www.Trendmicro.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il