TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מהיום: שירות הלקוחות של אסותא זמין גם בערוצים הדיגיטאליים


SimpleChat
רשת אסותא מרכזים רפואיים הטמיעה את SimpleChat - פתרון רב ערוצי עבור מוקדי שירות הלקוחות הדיגיטליים מבית אלעד מערכות
המערכת תנהל את הפניות הטקסטואליות ותעבירן בצורה מהירה ויעילה לטיפול מוקד שירות הלקוחות הדיגיטלי במוקד אסותא

אסותא מרכזים רפואיים הטמיעה את SimpleChat, פתרון רב ערוצי עבור מוקדי השירות הדיגיטליים . המוצר יאפשר למטופלי רשת אסותא הפונים למוקד הדיגיטלי, שירות מהיר ויעיל יותר של הזמנת תור ומענה איכותי לפניות. המוקד הדיגיטלי עלה ב-10 ימי עבודה ומנגיש למטופלים ערוצים דיגיטליים רבים באתרי האינטרנט, SMS ובפייסבוק.

SimpleChat מאפשר למוקדי שירות ומכירה לקיים שיח רציף ורב-ערוצי עם הלקוח בגישת ה-OmniChannel באמצעותה יכול הלקוח לפנות לקבלת שירות במגוון ערוצי תקשורת לבחירתו (צ'אט באתר או באפליקציה, SMS, הודעה פרטית בפייסבוק מסנג'ר, תגובת פוסט על דף הפייסבוק) ליצור קשר עם נציג השירות בערוץ אחד, להמשיך בערוץ אחר וליהנות מחווית שירות רציפה ונוחה.

המטופל מנותב לנציג המומחה הפנוי באמצעות בחירת נושא השיחה בעץ ההחלטה באופן אינטואיטיבי ולאחר אימות באמצעות OTP מועבר לשיחה עם נציג לתיאום/עדכון תור, ביכולתו להעביר בצורה קלה באמצעות מכשיר הסלולארי הפניות ומסמכים ולמלא טפסים הכוללים חתימה דיגיטלית.

כל טופס ומסמך דיגיטלי מתועד באופן אוטומטי בשרת המסמכים של הארגון. SimpleChat מבוססDynamics CRM ומאפשר תיעוד אוטומטי של פניות הלקוחות ישירות לליבת מערכת ה-CRM של הארגון. הטמעת SimpleChat באסותא, ממשיכה את מגמת השינוי המתפתחת בצרכי הלקוחות המעוניינים לקבל שירותים בדרך קלה, פשוטה ואינטואיטיבית. חברות וארגונים כאסותא, מבינים את הצורך המשתנה ונערכים ברמה הטכנולוגית עם פתרונות רלוונטיים מוכווני לקוח דיגיטלי.

אפרת גלבוע, מנהלת מוצר SimpleChat: "מדי יום מתקשרים למוקד הטלפוני של בית החולים אלפי מטופלים הזקוקים למענה יעיל בהתאם לצרכיהם. SimpleChat מספק מענה שיקצר את זמן ההמתנה ויאפשר חווית שירות טובה ורציפה יותר בערוצי התקשורת הדיגיטלים העומדים בפני הלקוח. הטמעת הפתרון שלנו באסותא מהווה צעד נוסף במהפכת השירות הדיגיטלי, התמקדות בטיב השירות ובמסע הלקוח כיאה לרשת מרכזים רפואיים מהמובילות בישראל."

מיכל מנשה-פרינץ, מנהלת מערך קשרי הלקוחות באסותא: "הלקוח כיום הינו לקוח דיגיטלי המחפש מענה יעיל ומהיר בכל ערוצי השירות. סימפל צ'ט מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו חווית שירות דיגיטלית טובה ויעילה יותר על ידי קיצור משמעותי של זמן ההמתנה לנציג ובמקביל, הנגשה של מגוון ערוצי תקשורת באמצעותם יכולים המתקשרים ליצור קשר עם מוקדי השירות. הפתרון שהטמענו העלה את רמת שביעות הרצון של המתקשרים. קיבלנו פידבקים מצוינים מלקוחותינו שקיבלו שירות יעיל ומקצועי".

פרופ' ארי שמיס, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "הטמעת מוצר ה- SimpleChat משתלבת באסטרטגיית אסותא השמה את המטופל במרכז והשואפת להעניק לו מעטפת שירות רפואי איכותי וכוללני לאורך כל שלבי הטיפול, המותאם לצרכיו והעדפותיו והמציבה כערך ראשון במעלה את זכות הבחירה של המטופל בעת שנזקק לשירות רפואי".

אודות אלעד מערכות

אלעד מערכות הינה חברת ה-Customer Engegment המובילה בישראל, המספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חווית לקוח. הקבוצה פועלת בתחומים שונים: עיצוב חווית משתמש UX/UI, פיתוח ובניית אתרי מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגונים, פיתוח מערכות CRM מבוססות Microsoft Dynamics 365, פתרונות דיגיטל מתקדמים, פתרונות תשתית ואינטגרציה למערכות מידע ועוד. אלעד מעסיקה כ1000-מומחים. ובין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, בתי חולים, חברות רכב, בנקים ועוד. לאתר החברה: http://www.eladsoft.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il