TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאן הישראלים יטוסו בוולנטיינס דייי וכמה זה יעלה להם?


זיו רוזן מנכל גוליבר צילום סיון פרג
במקום הראשון ברשימת היעדים המבוקשים לוולנטיין ממוקמת ניו-יורק, עם מחיר ממוצע אטרקטיבי במיוחד העומד על 460$

כמדי שנה, יום האהבה הבינלאומי, הוולנטיינס דיי, מתקרב בצעדי ענק ואלפי ישראלים כבר מתכוננים לחגוג את החג הדביק מעבר לים. אז כמה תעלה הרומנטיקה? גוליבר בדקו מהם היעדים המבוקשים ביותר לחגיגות הוולנטיינס, איזה יעדים ירדו בביקושים בהזמנות וכמה תעלה לכם חופשה הרומנטית

במקום הראשון ברשימת היעדים המבוקשים לוולנטיין ממוקמת ניו-יורק, עם מחיר ממוצע אטרקטיבי במיוחד העומד על 460$. בחודש האחרון השיקה חברת התעופה אוקראין איירליינס מחיר מיוחד על טיסות לניו-יורק, של כ-440$ בלבד.


במקום השני בהזמנות לוולנטיין דיי מתייצבת תאילנד עם מחיר טיסה ממוצע אטרקטיבי במיוחד לבנגקוק העומד על 593$, מדובר בירידה של 19% במחירי הטיסות לבנגקוק בהשוואה לשנה שעברה, בייחוד בזכות קו של אוזבקיסטן איירליינס המציע טיסות מישראל לבנגקוק ב-570$ בלבד.

במקום השלישי אמסטרדם, אשר לפי גוליבר מככבת השנה ברשימת שלושת היעדים המבוקשים ביותר לוולנטיין דיי, בהשוואה למקום העשירי בלבד אותו תפסה בשנה שעברה.


מחיר ממוצע של טיסה לאמסטרדם לוולנטיין דיי ירד השנה ב-29% ועומד על 232$ בלבד.
במקום הרביעי מדריד, שתפסה את מקומה של ברצלונה שנותרת הרחק מאחור. יעד מפתיע וחדש השנה היא סוצ'י, שללא ספק מושכת אליה תיירים רבים, בעיקר בזכות חגיגות המונדיאל, שהפכו אותה ליעד פופולרי במיוחד והשקת קווי טיסה ישירה מישראל.


אתונה הפכה גם היא בשנה האחרונה ליעד נחשק בעבור ישראלים והיא מושכת אליה תיירים רבים גם בחודשי החורף.


במקום השביעי בהזמנת טיסות לוולנטיין דיי ניצבת רומא, אחד היעדים הקלאסיים והרומנטיים ביותר, שאמנם נעדרה מהרשימה בשנה שעברה אבל חוזרת לרשימת היעדים המבוקשים לוולנטיין השנה.


גם מילאנו נכנסת לעשרת היעדים המבוקשים לוולנטיין, בזכות חברות הלואו-קוסט, בהן איזיג'ט, המפעילות אליה טיסות במחירים אטרקטיביים במיוחד.


בקטגוריית חבילות הנופש ניתן למצוא מגוון חבילות לוולנטיין הקרוב, כך לדוגמה על חבילת נופש לבודפשט, הכוללת טיסה ישירה, לינה במלון 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר תשלמו 314$ לאדם.


חבילת נופש לורנה, הכוללת טיסה ולינה במלון 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון תשלמו 329$ בלבד לאדם.
באם תחליטו לבלות השנה את הוולנטיין דיי בפראג, תשלמו 399$ לחבילת נופש הכוללת טיסה ישירה ולנה במלון 3 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר.


זוגות רומנטיים במיוחד, שיבחרו להעביר את יום האהבה הבינלאומי בעיר האורות פריז, ישלמו על חבילת נופש הכוללת טיסה ולינה במלון 3 כוכבים 409$.


"ימי הוולנטיינס דיי בהחלט מהווים את אחת מהתקופות המבוקשות ביותר לחופשה בחו"ל בחודשי החורף. כמדי שנה, גם הפעם אנחנו רואים יעדים חדשים ברשימת היעדים המבוקשים לוולנטיינס, כדוגמת סוצ'י ברוסיה, שהפכה ליעד פופולרי בקרב הישראלים בין היתר בזכות משחקי המונדיאל שהתקיימו בה ב-2018 והמחירים האטרקיביים שחברות התעופה יודעות להציע.


באופן גורף, ניתן לראות ירידה במחירי הטיסות כמעט לכל היעדים, בסדרי גודל של עד כ-30% בהשוואה לולנטיינס דיי אשתקד. השמיים הפתוחים ממשיכים להנחית על הצרכן הישראלי בשורות טובות והתחרות עושה את שלה." מסביר מנכ"ל גוליבר, זיו רוזן.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il