TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכללת ג'ון ברייס ומעבדת קספרסקי מכריזות על שיתוף פעולה ייחודי בהדרכת קורסי סייבר


מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס
קורסי הסייבר יתקיימו בג'ון ברייס הדרכה ויועברו על ידי מומחי אבטחת המידע של קספרסקי

מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, ומעבדת קספרסקי, משיקות שיתוף פעולה ייחודי בהדרכת קורסי סייבר בהובלת מומחי אבטחת המידע של קספרסקי.


תחום אבטחת הסייבר הוא קריטי לארגונים, המתמודדים עם כמות איומים בלתי פוסקת, ההולכת וגדלה. על כן חשוב שאנשי אבטחת המידע בארגון -CISO , אנאליסטים, חוקרים ואנשי SOC, ילמדו את הנושא ויתמחו בו, כך שיהיו מיומנים בטכניקות מתקדמות המהוות מרכיב מפתח חשוב בניהול אסטרטגי ונכון של איומי הסייבר והסיכונים הארגוניים.


קורסי הסייבר במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי יכללו הן שיעורים תיאורטיים והן עבודה מעשית רבה במעבדות הסייבר של ג'ון ברייס וקספרסקי.


הקורס הראשון שיושק במסגרת שיתוף הפעולה הוא Malware Analysis & Reverse Engineering, במסגרתו ילמדו הסטודנטים לנתח תוכנות זדוניות, לקלוט IOCs , לכתוב חתימות המאתרות נוזקות ולשחזר קבצים ומסמכים שנפגעו כתוצאה ממתקפה.


מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס: אני גאה ושמח להכריז על שיתוף הפעולה של מכללת ג'ון ברייס עם מעבדת קספרסקי - אחת מחברות הסייבר המובילות בעולם. אין ספק כי הלמידה של המיומנויות המתקדמות בתחום הסייבר היא קריטית לארגונים, הרוצים ללמוד לנהל בצורה יעילה את איומי הסייבר עימם הם מתמודדים מידי יום. קורסי הסייבר של ג'ון ברייס וקספרסקי יספקו לסטודנטים שלנו מעטפת מושלמת – ניסיון Hands On בתחום הסייבר לצד ניסיון וידע רב בתחום הלימודים וההדרכה".


לדברי רונן צרפתי, מנהל מכירות לעסקים, קספרסקי ישראל, "כחלק מהעמקת הקשר עם תעשיית הסייבר הישראלית, החליטה מעבדת קספרסקי להרחיב את מעגל השותפים העסקיים שלה, לחזק את שיתוף הפעולה עם מכללת ג'ון ברייס ולהנגיש את גוף הידע העצום שצברה לציבור.


"במסגרת שיתוף הפעולה עם מכללת ג'ון ברייס, אנו שמחים להציע לראשונה בישראל את הקורסים הייחודיים של מעבדות קספרסקי, המתבססים על הידע העצום שנצבר בחברה לאורך שנים של מחקר וניתוח אירועי סייבר. הקורסים יועברו על ידי אנליסטים מצוות המחקר הגלובלי של החברה, במתכונת מקורית המשלבת ידע תיאורטי ותרגול מעשי. למשתתפים תינתן אפשרות להיחשף למחקרים עדכניים בתחומי סייבר רבים ומגוונים והקורסים יספקו מענה הולם לדרישה ההולכת וגוברת לאנליסטים, חוקרים וצוותי Incident Response (IR)."

אודות ג'ון ברייס הדרכה
חברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל: בתל אביב, ירושלים וחיפה ומרכזים נוספים באירופה.


למכללה שני קהלי יעד מרכזיים: אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה בכלל ומתעשיית ההי-טק בפרט ותלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההי-טק במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב. מדי שנה ג'ון ברייס מכשירה למעלה מ- 10,000 אנשי הי-טק הלוקחים חלק ביותר מ-500 קורסים מקצועיים, החל ממסלולי הכשרה להזנקת הקריירה ועד להתמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים.


כזרוע ההדרכה של מטריקס, ג'ון ברייס מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה ומציעה לארגונים פתרון שלם מקצה לקצה, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.

אודות מעבדת קספרסקי
מעבדת קספרסקי היא חברת אבטחת סייבר גלובלית הפועלת בתחום זה יותר מ-20 שנה. מודיעין האיומים ומיומנות המחקר המוכחות של מעבדת קספרסקי עומדים בבסיס פתרונות הדור הבא ושירותי אבטחה המתעדכנים תדיר ואשר מסייעים להגן על חברות, ארגונים, תשתיות קריטיות, גופי ממשל ומשתמשים פרטיים ברחבי העולם.


פורטפוליו מוצרי האבטחה המקיף של מעבדת קספרסקי כולל פתרונות אבטחה מובילים למשתמשי קצה ומגוון פתרונות ושירותים מתמחים במאבק נגד האיומים הדיגיטליים המתפתחים. יותר מ-400 מיליון משתמשים ברחבי העולם מוגנים על ידי טכנולוגיות קספרסקי ואנו מסייעים ל-270,000 אלף לקוחות ארגוניים גלובליים להגן על היקר והחשוב להם. בקרו ב - www.kaspersky.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il