TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת


אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים
"ההשקעה בהכשרת עובדים היא קריטית – לכו ותעשו את זה!"

מאות בכירים ומקבלי החלטות מכל מגזרי המשק משתתפים בוועידת יערות הכרמל של בינת
בין הדוברים המרכזיים בוועידה: יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד-בינת; אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל (Cisco), שלי לנצמן, מנכ"לית Microsoft ישראל, וכן בכירים מטעם היצרנים Dell EMC, Check Point, NVIDIA, Symantec, Nutanix ועוד, בנוסף על בכירי התקשוב בצה"ל


הוועידה מתמקדת בפיתוחים החדשניים ובטרנדים המובילים בעולם ה-ICT, תוך חשיפת מגוון פתרונות וטכנולוגיות חדשות


"שוק ה-ICT משתנה במהירות אדירה, זהו ממש שינוי דיסרפטיבי שקורה כתוצאה משלושה גורמים: המעבר לענן, המשך גידול רוחב הפס והדבר החשוב ביותר – האוטומציה, שכבר היום מייתרת הרבה מאוד עובדים בענפי הייצור והשירותים, ומצד שני מגדילה את הצורך בעובדים מקצועיים ומוכשרים", כך פתח הבוקר (ד') יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד בינת, את מליאת הפתיחה בוועידת יערות הכרמל 2019, ועידת הבכירים השנתית של חברת בינת תקשורת מחשבים המתקיימת ב-9-11 בינואר במלון יערות הכרמל, זו השנה שביעית ברציפות.


בהמשך דבריו התייחס זיסאפל, לצורך הלאומי בהכשרת כוח אדם בהייטק הישראלי ואמר, "על מנת לעמוד בכל השינויים והאתגרים שמהפכת הדיגיטל מציבה בפנינו, התעשייה הטכנולוגית בארץ חייבת להסתמך על כוח אדם מיומן מהארץ. אנחנו בקבוצת בינת משקיעים הרבה מאוד בהכשרת כוח אדם מיומן על מנת לשמור על המובילות שלנו. על מנת למלא את העתודות השקנו לאחרונה את המרכז להכשרת מהנדסים בערד, שהינו פרויקט פיילוט לבא לחולל שינוי במצב הכלכלי והחברתי בערי פריפריה, שלהערכתי בהמשך נוכל להעתיק אותו לערי פריפריה נוספות בישראל, וכך להבטיח לתושביהן הזדמנויות לשדרות תעסוקתי משמעותי".


מאות משתתפי הוועידה, אותה מנחה עידו סולומון כתב החדשנות והטכנולוגיה, בהם בכירי חברות ההייטק, הפיננסים, המסחר, התעשייה, הטלקום, ובכירי המגזר הציבורי ומוניציפאלי, וגם כ-100 ממקבלי ההחלטות הבכירים במשק, כמו גם גורמים בכירים במערכת הביטחון, נחשפים במהלך ימי הוועידה למגמות החדשניות והטרנדים המובילים בעולם ה-ICT תוך הצגת מגוון פתרונות וטכנולוגיות חדשות, שחלקן אף מומחשות בחדרי DEMO..


בין הדוברים המרכזיים בוועידה: יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד-בינת; אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל (Cisco), שלי לנצמן, מנכ"לית Microsoft ישראל, וכן בכירים מטעם היצרנים Dell EMC, Check Point, NVIDIA, Symantec, Nutanix ועוד, בנוסף על בכירי התקשוב בצה"ל


ועידת יערות הכרמל 2019 עוסקת השנה במגוון רחב של שאלות, כגון: במה כדאי לארגונים השקיע את המשאבים בזמן הקרוב? מהן הדרכים בהן יכולים ארגונים שונים, החל מחברות פרטיות ועד גופים מוניציפאליים, ממשלתיים וצבאיים, לאמץ את הטכנולוגיות החדשניות ביותר על מנת לייצר ערך לארגון? איך צריך להתמודד עם המחסור הצפוי בכוח אדם מיומן בהייטק? מה אפשר לעשות עם מערכות שהפכו ל"פיל לבן" בארגונים בשל קשיי הטמעה או ניצול חלקי שלהן? איך יכולים בוטים ורובוטים להשתלב בתהליכים שמאפשרים לייצר ערך גדול יותר לארגון ולמשתמשי הקצה? מה הערך המוסף של השימוש בפתרונות בינה מלאכותית בארגונים? וגם איך עיבוד אנליטי של מידע שנאסף על הלקוח יכול לייצר תובנות חדשות שמובילות לפעולות יזומות ולטיפול בזמן אמת?


הוועידה נחלקת השנה לשלושה מסלולי תוכן מרכזיים: אבטחת סייבר; ענן פרטי ואוטומציה מקצה לקצה ב- Data Center; IT as a Service. בוועידה מתקיימים מגוון רחב של הרצאות ומוצגים פתרונות של יצרנים בכירים שפועלים בשיתוף עם בינת, ובהם CISCO, Check Point, NVIDIA, Microsoft DELL-EMC, Mcafee, ועוד.


במסגרת הוועידה תתקיים ביום ה' ה-10/1/2019 גם השנה ועידת יערות הכרמל 2019 לאתגרי התקשוב של המגזר הביטחוני. במרכז כנס זה יעמוד השנה נושא הטרנספורמציה של המרחב הדיגיטלי בצה"ל. מאחר וגורמי הביטחון נמצאים בעיצומה של טרנספורמציה טכנולוגית ששואבת את רעיונותיה ממהפכת המידע העולמית, ידונו בכירי מערכת הביטחון באופן בו מובילה מהפכת המידע את גורמי הביטחון לשינויים תפישתיים, תרבותיים וארגוניים רב ממדיים וכיצד נשברות כיום מוסכמות עבר.


Timing is more than money
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, שנשא את ההרצאה המרכזית במליאת הפתיחה בנושא -הטרנספורמציה שיוצרת את העתיד, אמר: "כשמסתכלים על העשור האחרון, אין ספק שהשינויים הטכנולוגיים הם שהשפיעו השפעה גדולה על עולמנו והם שהופכים אותנו למפוקחים יותר. ארגונים מסתכלים כיום בפיכחון קדימה ומה שמעניין אותם זה איך לצמוח ולהתייעל. האתגר להצליח בעולם העסקי נגזר כיום מהיכולת לעשות טרנספורמציה, שינוי מהותי שחוצה את הארגון על כל רבדיו. השינויים הטכנולוגיים יוצרים הרבה מאוד הזדמנויות בפני הארגונים ובעידן הטרנספורמציה מנכ"לים שימשיכו לנהל בסגנון 'הפרד ומשול' – זה פשוט לא ילך להם, זה לא מתאים למציאות האינטגרטיבית הנדרשת לשם הצלחה היום".


"הקצב האקספוננציאלי בו מתפתח עולם הטכנולוגיה מחייב אותנו ואת הארגונים עמם אנו עובדים להסתכל הרבה יותר רחוק ולחשוב כמה צעדים קדימה. המחזורים העסקיים והטכנולוגיים מתקצרים ואנחנו רואים תעשיות שלמות בהן השינויים קורים במהירות בזכות שילובן של טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית, IOT, טכנולוגיית הענן ועוד. אם בעבר היעילות והעלות היו הדבר החשוב ביותר לארגונים, הרי שכיום הצמיחה והצורך לטפח עובדים מיומנים עובר למרכז הבמה. זה נוגע גם לדור הבא שמשתנה מול עיננו, כאשר שפת האם של הילדים כיום היא השפה הדיגיטלית ואנו צופים שהדור הבא יהיה שונה לחלוטין מהדור הנוכחי.


הצלחות מהירות זה מושג שאני שומע כל הזמן ולא ממש אוהב – כי הוא מתמקד בכאן ועכשיו, בדחוף וחשוב כרגע. אבל על מנת להצליח אירגונים צריכים לתכנן קדימה תוך בחינת מה שחשוב באמת בראיה עתידית".
מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים הוסיף: "הדיגיטציה יוצרת אשליה של שיפור ביחס לעבר, אולם כששואלים מנהלים בכירים מה נמצא בראש סדרי העדיפויות שלהם, הם מדברים על החשיבות של אבטחת הסייבר והרחבת שירותי הענן, למרות שזה לא מה שמגדיל את ההכנסות שלהם, לעומת זאת הטכנולוגיות המשבשות, כמו בינה מלאכותית, IOT, למידה עמוקה ורובוטיקה, אלו סעיפים שנמצאים נמוך יותר בסדר העדיפויות שלהם, למרות שדווקא הן עשויות להוביל לגידול משמעותי בצמיחת החברות. בהרבה מדינות בעולם מדברים כיום על מחסור בכוח אדם מיומן בסביבה הארגונית.


לכן המחיר של העובדים המקצועיים צפוי להמשיך לעלות גם בשנים הבאות. אנחנו מדברים על כך שצריך להיערך מראש להכשרת כוח אדם מיומן לעבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת. ההשקעה הזו בהכשרת עובדים היא קריטית – לכו ותעשו את זה!"


אלון בן צור סיים את דבריו בהתייחסות לגורמים המשפיעים על הצלחתם של ארגונים והציג סקר לפיו הצלחה של חברות וארגונים נובעים ממספר גורמים מרכזיים: 42% מושפע מתזמון, כלומר Timing, 32% מעבודת צוות וביצועים, 28% מרעיונות, 24% מהמודל העסקי."החשיבות התזמון היא קריטית להצלחה ולכן אם Time is Money, אז Timing is more than money ."


עד שנת 2022 הווידאו יהיה אחראי ל- 82% מתעבורת האינטרנט הגלובלית


אורן שגיא, מנכ"ל Cisco ישראל סיפק בהרצאתו מספרים מרתקים מסקר VNI הגלובלי שערכה סיסקו, ואמר: "עד שנת 2022 הווידאו יהיה אחראי ל- 82% מתעבורת האינטרנט הגלובלית. תעבורת האינטרנט במציאות רבודה תזנק פי 12, והנתון מפתיע ביותר הוא שכיום יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם עדיין לא מחוברת לאינטרנט, עד 2022 אנו צופים שיותר מ-60% יהיו מחוברים, עד אז יותר מ-28.5 מיליארד מכשירים יהיו מחוברים בינם לבין עצמם באמצעות האינטרנט. אלה הם עיקרי השינויים הצפויים להשפיע על העולם בשנים הקרובות".


ד"ר דורית דור, סמנכ"לית הפיתוח של צ'קפוינט שדיברה על העתיד של אבטחת הסייבר אמרה: "בשנתיים האחרונות אנחנו נמצאים בדור המגה - ראינו מתקפות סייבר בהיקף גדול מאוד והתקפות כלל עולמיות שמתרחשות מהר מאוד ולכן צריך להיות מוגן מראש ולא רק להגיב למתקפות הסייבר. על מנת להגן על עצמנו בדור המגה שמתאפיין בעולם שמורכב מהרבה מאוד דברים שעליהם צריך להגן, הרבה מעבר רק לרשתות תקשורת. בעידן הדברים יש הרבה יותר טרפיק ויש הרבה יותר נקודות חיבור שמצריכות הגנה אקטיבית כל הזמן. עידן ה-IOT כולל מכשירים שרבים מהם כוללים מעבדים מאוד חזקים, ניתן למצוא אותם בכל מקום כולל בכל סמארטפון סיני ומשם הדרך לכל רשת היא קלה ומידית, והגנה מפני המכשירים החכמים היא אתגר שמחייב מענה מתקדם ונרחב ביותר. האתגר בהגנה על הקישוריות בין הרשתות מקבל כיום מענה בענן המאובטח בצורה הוליסטית, תוך הגנה על מרכז הבקרה של הארגון שנמצא כיום בסביבה פתוחה וחשוף למתקפות ממגוון רחב של איומים. תפקידנו הוא לספק לכם ארכיטקטורת אבטחה אחת שתגן עליכם מפני כל האיומים".


שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל שחתמה את מליאת הפתיחה אמרה: "אנחנו חברה שלא נולדה בעידן הענן, אך עשתה שינוי טכנולוגי אדיר בשנים האחרונות. השינוי הכי גדול שעשינו נוצר כששאלנו את עצמנו מהו הערך החדש שיצא לכל אחד מאיתנו בעקבות השינוי הטכנולוגי שנבצע? מה יאפשר לעסקים לגדול ולהתקדם בצורה הטובה ביותר? בשאלת הערך אנחנו לא עוסקים רק למראית עין, אלא מבינים שיש לה השפעה על החיים האמיתיים של הארגון העומד בקצה וכל מה שבדרך. מיקרוסופט ובינת משתפות פעולה באופן הדוק על מנת להביא לכם ערך עצום זה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il