TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ASUS מכריזה על מחשב נייח Gaming Station GS50


אסוס
מחשב אישי מתקדם עם קירור נוזלי המותאם במיוחד לצרכים של יוצרי תוכן, גיימינג מתקדם וחוויית בידור מרתקת

מעבד Intel Xeon W: מעבד בן 10 ליבות ברמת שרת מעניק ביצועים רבי-עוצמה לגיימינג ופרודוקטיביות
זיכרון ECC: 32GB של RDIMM קוד מתקן שגיאות מבטיחים את תקינות הנתונים ושיפור היציבות של המערכת


כרטיס מסך מהדור החדש NVIDIA GeForce RTX 2080 לגיימינג חלק, מציאותיות מדהימה ורנדרינג מהיר
מערכת קירור נוזל למעבד: מעניקה שליטה תרמית שקטה ויעילה ומבטיחה את היציבות הטובה ביותר של המחשב
תאורת Aura Sync RGB: מעניקה אינספור אפשרויות תאורה ומציגה את סטטוס המחשב

ענקית המחשבים ASUS מכריזה על Gaming Station GS50, מחשב אישי קיצוני לגיימינג שמעניק חוויות בידור אולטימטיביות ומסייע ליוצרי תוכן למקסם את הפרודוקטיביות שלהם.

GS50 מופעל על ידי מעבד Intel® Xeon® W עם קירור נוזלי וכרטיס מסך NVIDIA GeForce® RTX™ 2080, מעניק ביצועים ללא פשרות לגיימינג חלק ביותר ומפחית משמעותית את זמני הרנדרינג של הגרפיקה. הודות לתמיכה בעד ארבעה צגי 8K, מחשב ה- ‏GS50 מעניק חוויות מרתקות יותר של גיימינג, סרטים וסטרימינג של וידאו, ומעלה את ריבוי-המשימות לגבהים חדשים הודות למקום אחסון רב יותר לצפייה ומניפולציה של תוכן.


החל מצלמים ועורכי וידאו ועד לסוגים אחרים של יוצרי תוכן, GS50 מעניק את המהירות, יכולת ההרחבה והאמינות התמידית הנחוצים ליצירה של העבודה הטובה ביותר האפשרית, כמו גם כל עוצמת המחשוב למרתוני גיימינג אינטנסיביים.

קירור נוזל, מעבד בן 10 ליבות וכרטיס מסך RTX 2080 לביצועים וגיימינג רבי-עוצמה
הודות למעבד Intel Xeon W בן 10 ליבות ברמת שרת ומאיץ מחשוב Intel AVX-512, ‏Gaming Station GS50 מעניק שיפור משמעותי של הביצועים ליישומי ליצירת תוכן מורכב בתלת-ממד, CAD ועוד. GS50 כולל מערכת קירור מיוחדת בנוזל עבור המעבד, שמעניקה ביצועים שקטים ויעילים יותר מאשר קירור רגיל באמצעות מאווררים. קירור בנוזל מבטיח גם יציבות טובה יותר של המחשב עבור משתמשים שדוחפים את המחשב שלהם לקצה עם עומסי עבודה כבדים לפרקי זמן ממושכים או בסביבות חמות.

המחשב האישי החדש מצויד בכרטיס המסך NVIDIA GeForce RTX 2080 החדש ביותר. הוא כולל 2944 ליבות CUDA ומערך 8GB של זיכרון GDDR6 שמעניק ביצועי גרפיקה של עד 8 gigarays לשנייה ו-60 טריליון RTX-OPS. ביצועים מתקדמים אלו מהירים בעד פי שישה מכרטיסי המסך מהדור הקודם ושנות אור לפני כרטיסים אחרים בעת רנדרינג של גרפיקה מציאותית במעקב קרניים. המשמעות היא גם ש-NVIDIA GeForce RTX 2080 מעניק רמה גבוהה הרבה יותר של מציאות גרפית ממה שאפשרי בשימוש בטכניקות רנדרינג רגילות. הדבר מאפשר לגיימרים לשפר את הגדרות הפרטים בכותרי ה-AAA החדשים ביותר וליהנות מחוויה מרתקת הודות לתאורה, השתקפויות וצללים מציאותיים. בינתיים, יוצרי תוכן יכולים ליצור אובייקטים וסצנות מציאותיים לחלוטין להפקות שלהם, במהירות גבוהה.

ASUS Gaming Station GS30
Gaming Station GS30 הוא קרוב משפחה של GS50, שכולל את אותו עיצוב אסתטי ומראה מהותי אך מיועד לגיימינג ויוצרי תוכן מתקדמים. GS30 כולל מבחר של מעבדים ממשפחות Intel Xeon E או Intel Core i7 וכולל את כרטיס המסך NVIDIA GeForce RTX 2070 החדש ביותר.

שני הדגמים יהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך ינואר 2019, במחיר של החל מ- 13,990 שקלים, יש להשיג אצל המשווקים המורשים.


אודות ASUS:
חברת ASUS נמנית בין החברות המובילות בעידן הדיגיטלי ויוצרת מוצרים העונים באופן מושלם על הצרכים הטכנולוגים של בתים ומשרדים. פורטפוליו המוצרים הרחב כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים, מסכים, לוחות אם, כרטיסי מסך, ציוד היקפי ועוד – תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מרהיב. החברה מונה מעל 16 אלף עובדים בכל העולם, כולל צוות מחקר ופיתוח של למעלה מ- 5,500 מהנדסים.

מותג הגיימינג Republic of Gamers (ROG) של ASUS מדורג כמותג מוביל בקרב מדיות ומשתמשים ברחבי העולם ובעשור האחרון דורגה החברה כיצרנית לוחות-האם מס' 1 בעולם עם מכירות של למעלה מ- 500 מיליון לוחות-אם מאז 1989. המותג דוגל בהובלה מתמדת ושבירת מוסכמות על מנת לייצר חומרת גיימינג חדשנית ומעצימה, המספקת ביצועים מובילים תוך הקפדה על עיצוב מסוגנן. בנוסף, החברה משלבת במוצריה את טכנולוגיית Aura Sync הבלעדית ל-ASUS, המציבה רף חדש בסנכרון תאורת RGB בין רכיבי המחשב.

בזכות המסירות לחדשנות והתשוקה לטכנולוגיה, זכתה ASUS ב- 4,511 פרסים ודיווחה על רווח של כ- 13 מיליארד דולר בשנת 2017.

בישראל מדורגת ASUS בראש מותגי המחשוב הנייד המובילים במכירות למגזר הצרכני (על פי נתוני JFK לשנת 2017).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il