TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייברארק דורגה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר בניהול גישה פריבילגית


סייבר ארק
לפי הדו"ח, "ניהול גישה פריבילגית הוא אחד מאמצעי הבקרה הקריטיים ביותר, במיוחד בסביבת המחשוב של ימינו, שמורכבותה הולכת וגדלה
חברת המחקר גרטנר דירגה את חברת סייברארק כמובילה בריבוע הקסם לתחום ניהול הגישה הפריבילגית., סולם דירוג שגרטנר מפרסמת לראשונה. סייברארק דורגה במקום הגבוה ביותר עבור רמת הביצועים שלה ועבור שלמות החזון.

לפי הדו"ח, "ניהול גישה פריבילגית הוא אחד מאמצעי הבקרה הקריטיים ביותר, במיוחד בסביבת המחשוב של ימינו, שמורכבותה הולכת וגדלה. החברות המובילות בניהול אבטחה וסיכונים חייבות להשתמש בכלי ניהול גישה פריבילגית כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח של צמצום סיכונים מקיף."

סייברארק מספקת את הפתרון המקיף ביותר בתעשייה לאבטחת חשבונות פריבילגיים, הרשאות וסודות (secrets) בכל מקום שבו הם עשויים להיות – בשרתי הארגון, בענן היברידי ובסביבות DevOps וגם בנקודות הקצה.

"מאז שיצרה את השוק של ניהול הגישה הפריבילגית, סייברארק לא נחה לרגע במימוש משימתה לחדש כל העת ולהוביל את התעשייה עם פתרונות המספקים שיפור משמעותי באבטחה, מצמצמים סיכונים ומגיעים לרמת שביעות רצון גבוהה מאוד בקרב לקוחות", אמרה מריאן בודניק, סמנכ"לית השיווק של סייברארק.

Peer Insights של גרטנר מתעד את חוויית הלקוחות באמצעות דירוגים של עמיתים ואנשי מחשוב ארגוני, העוברים איסוף ואימות. נכון ל-10 בספטמבר 2018, הביקורות על סייברארק כללו:

"המוצר סייע לנו לאבטח היבטים אשר ארגונים נוטים להזניח. צוות ה- customer success מציב את סייברארק ואת מוצריה מעל כל ספק אחר. מנסיוני עם ספקי אבטחת מידע אחרים, סייברארק נמצאת בליגה אחרת"
מניסיוני בעבודה עם ספקי אבטחת מידע, סייברארק מציעה איכות שונה לגמרי עם ליגה משלה." אומר מנהל אבטחת מידע וניהול סיכונים בתעשיית שירותי הבריאות.

"הפתרון של סייברארק מאחסן את הסיסמאות של אדמין הדומיין שלנו ועושה בהן רוטציה לפי הצורך. זהו כלי חיוני לביצוע "טיהור" כחלק מתגובה לפריצה, תהליך שקורה במהירות רבה. ממשק המשתמש של גרסה 10 החדשה פשוט מעולה!" מנהל אבטחת מידע ראשי בתעשיית הייצור.

"סט חזק של פתרונות ממוקדי לקוח, בנוסף לחזון שלם לעתיד." מנהל זהויות וגישה בתעשיית המדיה.

לקריאת דו"ח ריבוע הקסם של גרטנר ל-2018 ודו"ח ריבוע הקסם לתחום ניהול הגישה הפריבילגית: https://www.cyberark.com/pr/gartner-mq-pam-leader-he/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il