נוטשים את המחשבים? - טלנירי










TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

נוטשים את המחשבים?


מאסטרקארד
44% מהישראלים רוכשים באמצעות הסמארטפון

80% מהצרכנים באירופה עורכים קניות באמצעות סמארטפון

לתשומת לב חברות האופנה: בגדים הם המוצר המבוקש ביותר בקניות דרך הסלולר

לאחר "שגעת" הבלאק פריידי והסייבר מאנדי מאסטרקארד ערכה מחקר חדש ומקיף על קניות לקראת השנה האזרחית החדשה וחג המולד.


המחקר מצא כי 80% מהאירופאים משתמשים בסמארטפון לטובת הקניות, נתון המהווה כוח קנייה של כ-24% מסך כל הקניות המבוצעות כיום באירופה. לעומת זאת, בישראל עדיין רק 44% רוכשים באמצעות הסמארטפון.


המחקר מצא עוד כי כ-40% מהאירופאים קונים לפחות פעם בשבוע באמצעות הטלפון הסלולרי, בבריטניה ובגרמניה כ-47% קונים דרך הסמארטפון לפחות אחת לשבוע, בפולין 45%, ספרד ואיטליה 43%, אירלנד 39%, שוויץ 38% והולנד סוגרת את הרשימה עם 27% בלבד.


ומה בנוגע לקניות חג המולד וקריסמס? 72% מהאירופאים טענו כי ישתמשו בסמארטפונים לטובת קניות לחג המולד.


איפה נמצאים הרוכשים בזמן שהם קונים? 82% מהם ציינו כי יעשו זאת בישיבה על הספה בבית, 25% ירכשו כשהם נמצאים במיטה. 19% מציינים כי הם מבצעים קניות לחג המולד בזמן ההמתנה לתחבורה הציבורית, 18% בזמן העבודה ו-9% בהפסקת הצהריים.


מה הזמן המועדף לקניות? האירופאים נתבקשו לציין מהו הזמן האידאלי עבורם לטובת קניות חג המולד, 49% ציינו כי ימי החול בשבוע הם הנוחים ביותר ובייחוד בשעות הערב בין 17:00-21:00. אולם, 42% רכשו מתנות לחג המולד בין 12:00-17:00 ו-31% בין 09:00-12:00 בבוקר.


מה קונים? למעלה ממחצית האירופאים (54%) קונים בגדים באמצעות הטלפון הנייד, בגרמניה הנתון עומד על 68%. 49% מהאירופאים קונים מוצרי חשמל דרך הנייד. עוד נמצא כי 38% קונים ספרים, 37% חופשות וטיולים ו-13% בלבד קונים מוצרים משרדיים דרך הנייד.


המחקר בדק מהן הסיבות העיקריות לקניות באמצעות הסמארטפון. 44% ציינו כי הסיבה העיקרית הינה מהירות הקנייה, 33% רכישה בקליק אחד, 30% ניווט קל ו-14% אבטחה משופרת. בבריטניה, אירלנד, ספרד וצרפת למעלה מ-20% התייחסו לאבטחה משופרת כמניע חשוב לביצוע רכישות באמצעות הסמארטפון. ואילו בפולין (63%), גרמניה (59%) ושוויץ (56%) מעדיפים את מהירות הקנייה על פני כל קריטריון אחר.


אפליקציות קנייה? 64% מהאירופים ציינו כי השתמשו בין 2-5 אפליקציות קנייה, 13% משתמשים בין 6-10 אפליקציות ו-4% מתשמישים בלמעלה מ-16 אפליקציות קנייה.

אודות המחקר
הסקר המקוון המייצג נערך על-ידי חברת סקרי השווקים Innofact במדינות הבאות: צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, איטליה, הולנד, פולין, רוסיה, ספרד, שוויץ, שוודיה ובריטניה. בין 14 בנובמבר ל-19 בנובמבר ראיינה Innofact 18,174 בני אדם בפנלים מקוונים בכל השווקים (כ-1,500 בכל שוק), כולם בגילאי 18 ומעלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: רח' היצירה 19 רחובות  |  08-9361736  |  info@talniri.co.il