TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תאגיד ההשקעות פרנקלין טמפלטון פותח משרד בישראל וממנה את עוזי יצחק להוביל את הפעילות בארץ


מנראז' סקהון ג'ני ג'ונסון ג'ון בק ועוזי יצחק
עוד הודיעה החברה על תחילת השיווק של שתי קרנות נאמנות לשוק הישראלי: קרן מניות והזדמנויות השקעה בארה"ב וקרן אג"ח גלובלית

תאגיד ניהול ההשקעות העולמי, פרנקלין טמפלטון (Franklin Templeton), משיק את פעילותו בשוק הישראלי: החברה הודיעה היום על פתיחת משרדיה החדשים בהרצליה, ועל תחילת מתן שירות ושיווק מוצרים לשוק המקומי. מר עוזי יצחק ימונה למנהל פעילות החברה בישראל ויהיה אמון על מאמציה להתאים ללקוחות הישראליים את פתרונות ההשקעה הגלובליים והטובים ביותר של פרנקלין טמפלטון. עוד הודיעה החברה על תחילת השיווק של שתי קרנות נאמנות לשוק הישראלי: קרן מניות והזדמנויות השקעה בארה"ב וקרן אג"ח גלובלית.

ג'ני ג'ונסון, נשיאת פרנקלין טמפלטון העולמית, שהגיעה לארץ לרגל האירוע, אמרה "פרנקלין טמפלטון רואה בישראל מדינת יעד חשובה וייחודית, ואנו מברכים על ההזדמנות להשיק כאן את פעילותנו, בעקבות השינוי הרגולטורי שמאפשר לבתי השקעות זרים להציע קרנות זרות בשוק המקומי. בשנים האחרונות היינו עדים לעניין גובר בקרב משקיעים ישראלים באפשרויות השקעה זרות ואנו סבורים כי חברה מסוגינו תענה באופן הטוב ביותר לצרכים החדשים של המשקיעים המקומיים, באמצעות מגוון רחב של מוצרים באפיקי השקעה גלובאליים"

"פתיחת המשרד החדש בישראל מעידה על התחייבות מצדנו להעצים את היכולות שלנו בשוק המקומי, ולספק ללקוחותינו את פתרונות ההשקעה והתשואה הייחודיים אותם הם מחפשים, תוך מינוף המומחיות הגלובאלית ורחבת ההיקף של פרנקלין טמפלטון בעולם" הוסיפה ג'ונסון.

"במהלך יותר מעשר שנות פעילותנו בשוק המוסדי בישראל, ביססנו מעמד איתן בתעשייה המקומית. כעת, פתיחת המשרד החדש בארץ תאפשר לנו להעצים את שיתוף הפעולה ביננו לבין המשקיעים הישראלים עוד יותר. אנו שמחים כי עוזי יצחק, בעל ותק של יותר מ-21 שנות ניסיון בתחום, יעמוד מעתה בראש פעילות פרנקלין טמפלטון בישראל. עוזי שימש בארבע השנים האחרונות כיועץ לחברה בארץ." אמרה הנשיאה.

בטרם הצטרפותו לפרנקלין טמפלטון, עבד עוזי במספר חברות בישראל ובארה"ב, ובהן: בנק לאומי, Gems Investment Research ו-Gilder Gagnon Howe. לעוזי יותר מ-20 שנות ניסיון בסקטור הפיננסי: שימש בעבר בתור מנהל השקעות, אנליסט בכיר ויועץ עוזי בוגר תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב ובעל תעודת אנליסט פיננסי מוסמך (CFA).

עוזי יצחק, מנהל פעילות פרנקלין טמפלטון בישראל, אמר: "היקף הפעילות של הלקוחות המוסדיים בישראל ממשיך לגדול, ולצדו מתחזקת ההכרה ביתרונות של השקעה במוצרים פיננסים בינלאומיים, בקרב המשקיעים הפרטיים בארץ. בכניסתנו לשוק הישראלי נציע דמי ניהול תחרותיים ונמוכים עבור לקוחותינו, הודות להפצה ישירה של המוצרים ללא תיווך של גוף ניהול נכסים מקומי."

עוד הוסיף: "פרנקלין טמפלטון תחל את פעילותה בישראל עם שיווק שתי קרנות Franklin U.S. Opportunities Fund, שעיקר פעילותה הינה רכישת מניות של חברות אמריקאיות עם פוטנציאל צמיחה גבוה. וקרן Templeton Global Total Return Fund, קרן אג"ח רב ענפית גלובאלית. בהמשך פעילותנו נשיק קרנות נוספות אשר ישלימו את מכלול הפתרונות הפיננסים, באפיקי ההשקעה המתאימים בדיוק לצרכיו של המשקיע הישראלי."


קרן Franklin U.S. Opportunities Fund מתמחה בהשקעה במניות של חברות קטנות עד גדולות, שבסיסן בארה"ב או אשר פועלות בה. מטרת הקרן הינה לחשוף את המשקיעים לחברות מובילות בתחומן, בעלות מאפייני צמיחה ושעומדות בתנאי השקעה של איכות ותמחור. הקרן מנוהלת על ידי גרנט באוורס (Grant Bowers) ושרה ארגהי (Sara Araghi), מקבוצת Franklin Equity Group, ומנהלת מעל 4.5 מיליארד דולר נכון לתאריך 30 בספטמבר 2018.

קרן Templeton Global Total Return Fund - מטרת הקרן למקסם את התשואה הכוללת על ההשקעה, המורכבת מהכנסות ריבית, גידול הון ורווחי מט"ח, על ידי השקעה בעיקר באג"ח בריבית קבועה ו/או משתנה, שהונפקו על ידי מנפיקים ממשלתיים או על ידי גופים תאגידיים ברחבי העולם. הקרן רשאית להשקיע באג"ח בדירוג השקעה או לא. כמו כן, הקרן עשויה להשתמש בעסקאות שונות הקשורות למט"ח ועסקאות אחרות הכוללות מכשירים נגזרים. הקרן מנוהלת על ידי דר' מייקל האסנסטב (Dr. Michael Hasenstab) ודר' סונאל דסאיי (Sonal Desai), מקבוצת Templeton Global Macro, ומנהלת מעל 16.8 מיליארד דולר, נכון לתאריך 30 בספטמבר, 2018.
.
אודות פרנקלין טמפלטון:
תאגיד פרנקלין משאבים (טיקר: BEN) הינו תאגיד השקעות גלובלי הפועל תחת השם פרנקלין טמפלטון השקעות. פרנקלין טמפלטון מציע לגופים מוסדיים, קמעונאים וממשלתיים ניהול השקעות מקומיות ובינלאומיות, ביותר מ-170 מדינות. החברה מעסיקה צוותים מקצועיים המתמחים בניהול כל סוגי הנכסים, כולל מניות, אגרות חוב, השקעות אלטרנטיביות וכן פתרונות השקעה בהתאמה אישית. במסגרת ההשקעות האלטרנטיביות מציעה החברה השקעות פרטיות, קרנות גידור, סחורות, נדל"ן ואסטרטגיות השקעה בקרנות הון סיכון באמצעות: Darby Overseas Investments, Franklin Equity Group, Franklin Real Asset Advisors, K2 Advisors, Pelagos Capital Management, Templeton Global Macro and Templeton Private Equity Partners.


יותר מ-650 מנהלי השקעות מקצועיים הפועלים בשיתוף עם מומחים בתחום ניהול סיכונים והמסחר, עוסקים בניהול השוטף של הנכסים. עם משרדים ביותר מ-30 מדינות, לפרנקלין טמפלטון מעל 70 שנות ניסיון בהשקעות ומנהלת נכסים בשווי יותר מ682.7 מיליארד דולר נכון לתאריך 31 לאוקטובר ,2018.

מידע נוסף על הקרנות ניתן למצוא באתר האינטרנט https://www.franklintempleton.com\ או להיכנס לעמוד פרנקלין טמפלטון בטוויטר (@FTI_Global). הבלוג Beyond Bulls & Bears מציג התרשמויות של ממוחי פרנקלין טמפלטון ברחבי העולם וכמו כן @FTI_emerging או Investment Adventures in Emerging Markets העוסקים בשווקים מתעוררים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il