TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרונות האינפיניבנד והאית'רנט של מלאנוקס מאיצים את רוב מערכות ה TOP500- ברשימת נובמבר של 500 מחשבי העל המובילים בעולם


מלאנוקס
מלאנוקס מחברת 265 מערכות או 53% מרשימת ה-TOP500, גידול של 38% ב-12 חודשים (נובמבר 17- נובמבר 18)

אינפיניבנד מאיץ את שלושת המחשבים המובילים ברשימה;
אינפיניבנד מחבר פי 3 עד פי 7.5 יותר מערכות חדשות מול רשתותHPC מתחרות;
פתרונות האית'רנט 25 גיגהביט ומעלה של מלאנוקס מחברים 51% מסך כל מערכות ה- האית'רנט

כנס Supercomputing דאלאס טקסס – 12 נובמבר 2018 - מלאנוקס טכנולוגיות (MLNX) ספקית מובילה של פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי פתרונות האינפיניבנד והאית'רנט של החברה מחברים 53% מהפלטפורמות של ה-TOP500 או 265 מערכות, יתר על כך החברה מראה צמיחה של 38% בתוך 12 חודשים (נובמבר 2017 – נובמבר 2018).


כמו כן, פתרונות האינפיניבנד מאיצים את שלושת מחשבי העל המובילים ברשימת ה-TOP500, את מחשב העל (HPC) והאינטליגנציה המלאכותית (AI) המהיר ביותר בעולם הנמצא ב- Oak Ridge National Laboratory, את מחשב העל השני המהיר בארה"ב הנמצא במעבדה הלאומיתLawrence Livermore , ואת מחשב העל המהיר ביותר בסין (המדורג במקום השלישי).


אינפיניבנד מדורג ראשון מבין כל מערכות הקישוריות במהירות גבוהה ברשימת ה- TOP500, מחבר פי 3 עד פי 7.5 פעמים יותר מחשבי על חדשים ברשימה TOP500 לעומת רשתות HPC מתחרות. אינפיניבנד נותר הבחירה המועדפת בקרב תשתיות HPC ו- AI.

רשימת ה- TOP500 התפתחה בשנים האחרונות וכוללת פלטפורמות נוספות כגון פלטפורמות ענן ופלטפורמות ארגוניות, בנוסף למערכות מחשוב עתירות ביצועים ומערכות אינטליגנציה מלאכותית. כמעט מחצית מהמערכות ברשימה של נובמבר 2018 יכולות להיות מסווגות כפלטפורמות יישומים שאינן HPC, חלק נכבד ממערכות אלה מייצגות תשתיות Hyperscale מארה"ב, סין ומקומות אחרים, המחוברות על ידי פתרונות אית'רנט. פתרונות ה האית'רנט של מלאנוקס מחברים 130 מערכות או 51% ממערכות האית'רנט ברשימה.

"פתרונות האינפיניבנד והאית'רנט של מלאנוקס מקשרים כיום את רוב המערכות ברשימת ה- TOP500, גידול של 38% במהלך 12 החודשים האחרונים. מנועי האצת המחשוב In-Network Computing של אינפיניבנד מספקים את הביצועים הגבוהים ביותר ליישומי HPC ו- AI, ומאיצים את שלושת מחשבי העל המובילים בעולם. אינפיניבנד מאפשר ביצועי שיא ב- HPC ו- AI, וקידום מחקרים אקדמיים ומדעיים אשר מעצבים מחדש את עולמנו.


אנו ממשיכים לזכות בהזדמנויות חדשות וגאים לפרוס את מחשב האינפיניבנד HDR הראשון בעולם באוניברסיטה של ​​מישיגן. אנו מצפים לראות השנה יותר פלטפורמות המחוברות במערכות האינפיניבנד HDR", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "לראשונה, פתרונות האית'רנט של מלאנוקס מחברים את רוב הפלטפורמות המבוססות על אית'רנט ברשימת ה- TOP500, ומדגימות את האימוץ ההולך ומתרחב של פתרונות האית'רנט 25 גיגהביט לשנייה או מהירים יותר של כרטיסי רשת, מתגים וכבלים לתשתיות Hyperscale , ענן ותשתיות ארגוניות. החידושים המושתתים על פתרונות האינפיניבנד והאית'רנט שלנו מספקים את התשואה הגבוהה ביותר להשקעה עבור תשתיות מחשוב ואחסון, ומאפשרים את הדור הבא של מחשבי העל המובילים בעולם, מרכזי נתונים ומרכזי נתונים ארגוניים. כמו כן, כבר התחלנו לתכנן את פתרונות האינפיניבנד NDR בקצבי 400 גיגהביט אשר יאיצו את פתרונות מחשוב העל במהירות ה- Exascale ומערכות האינטליגנציה המלאכותית של העתיד".

רשימת top 500 מפורסמת פעמיים בשנה באתר www.top500.org. ברשימה מדורגים המחשבים החזקים בעולם, על פי מבדק ביצועים Linpack. להלן מספר נקודות מרכזיות מהרשימה אשר פורסמה בנובמבר 2018:


המוצרים של מלאנוקס מחברים 53% מהפלטפורמות המדורגות ברשימת Top500, שהם 265 מערכות (אינפיניבנד ואית'רנט). מדובר בגידול של 38% ב-12 חודשים (נובמבר 17 עד נובמבר 18).

אינפיניבנד מאיץ את מחשב העל ה-HPC וה-AI המהיר בעולם –Oak Ridge National Laboratory ‘Summit’ system.

אינפיניבנד מאיץ את שלושת מחשבי העל המהירים ביותר בעולם, שני הראשונים נמצאים בארה"ב והשלישי בסין.

אינפיניבנד מחבר 135 מחשבי על, המהווים כ- 55% מכלל מערכות ה-HPC המדורגות ברשימת TOP500.

אינפיניבנד מחבר פי 3 מערכות חדשות (2018) ברשימה לעומת המתחרה – Omnipath,
ופי 7.5 מערכות חדשות לעומת המערכות של Cray.

אינפיניבנד הוא הפתרון הנפוץ ביותר לקישוריות במהירות גבוהה ברשימת ה TOP500.

מלאנוקס ממחברת 130 מערכות Ethernet (במהירויות של 25 גיגהביט ומעלה), או 51% מסך מערכות האית'רנט.

רשימת ה- TOP500 התפתחה באופן הכולל כיום גם פלטפורמות HPC וגם פלטפורמות ענן ו- Hyperscale אשר אינן .HPC

כמעט מחצית הפלטפורמות ברשימת TOP500 יכולות להיות מסווגות כפלטפורמות יישומים אשר אינן HPC (רובן מבוססות אית'רנט).

אינפיניבנד הינו הקישור המועדף על תשתיות HPC ו- AI.

האית'רנט של מלאנוקס הינו החיבור המועדף על פלטפורמות ענן ופלטפורמות Hyperscale

A detailed TOP500 presentation can be found here: TOP500

Supporting Resources:
Learn more about Mellanox products and solutions at: www.mellanox.com
Learn more about Mellanox HPC at http://www.mellanox.com/solutions/hpc/
Follow Mellanox on: Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, and YouTube
Join the Mellanox Community

About Mellanox
Mellanox Technologies (NASDAQ: MLNX) is a leading supplier of end-to-end InfiniBand and Ethernet smart interconnect solutions and services for servers and storage. Mellanox interconnect solutions increase data center efficiency by providing the highest throughput and lowest latency, delivering data faster to applications and unlocking system performance capability. Mellanox offers a choice of fast interconnect products: adapters, switches, software and silicon that accelerate application runtime and maximize business results for a wide range of markets including high performance computing, enterprise data centers, Web 2.0, cloud, storage and financial services. More information is available at: www.mellanox.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il