TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינסוליין תחל בגיוס של עד 20 מיליון שקל באמצעות 'פאנד-איט' – פלטפורמת הגיוס ממשקיעים כשירים


נאור אליהו, יור אינסוליין
בשלב הראשון תפעל החברה לגיוס מיידי של 10 מיליון שקל לפחות

אינסוליין (ת"א: אנסל), הודיעה כי תחל בגיוס סכום של עד 20 מיליון שקל, באמצעות פאנד-איט – פלטפורמת גיוס ההון ממשקיעים כשירים בלבד.


זאת, בעקבות אישור דירקטוריון החברה, אשר הסמיך את ההנהלה לפעול למסגרת גיוס כללית של 20 מיליון שקל, כאשר בכוונת החברה לפעול בשלב הראשון, לגיוס מיידי בסך של 10 מיליון שקל לכל הפחות.
נאור אליהו, יו"ר אינסוליין: "אנו ממשיכים לבצע פעולות במטרה להגדיל את תיק האשראי, לגוון את תיק הלקוחות ולהפחית את עלויות המימון של החברה. במסגרת אסטרטגיה זו השלמנו, מוקדם יותר השנה, גיוס אג"ח להמרה מבית השקעות איביאי, ואנו בוחנים פתרונות מימון נוספים, וזאת במטרה להמשיך ולהציג הישגים עסקיים ולהציף ערך מתמשך עבור בעלי המניות שלנו."


אינסוליין דיווחה לאחרונה על תוצאות המחצית הראשונה של 2018, אשר שיקפו המשך צמיחה מהירה בפעילות האשראי החוץ בנקאי של החברה לתקופה זו. הכנסות החברה ממתן אשראי, נטו, במחצית הראשונה של 2018 זינקו ב-156% ל-5.5 מיליון שקל.


עם הכללת דוחות יעד שיאן והחברות הבנות, אינסוליין דיווחה במחצית הראשונה של 2018 על הכפלת ההון העצמי (המיוחס לבעלי המניות של החברה) שהסתכם ב-18.0 מיליון שקל בהשוואה ל-9.7 מיליון שקל בסוף 2017. תיק האשראי, נכון ל-30.6.18 עמד על 45.5 מיליון שקל (כולל הלוואה המירה לחברת מדיוי תראפיוטיק בע"מ) , בהשוואה ל- 33.3 מיליון שקל ב-31.12.17.


לאחר תקופת הדוח, באוגוסט 2018 הודיעה החברה כי התקשרה בהסכם אג"ח המיר עם אי.בי.אי. בית השקעות כמשקיע פיננסי אסטרטגי לחברה, במסגרתו נקבע כי אי.בי.אי. תעמיד לחברה אג"ח המיר בהיקף של 10.5 מיליון שקל, הנושאת ריבית שנתית בשיעור של 3.75% לשנה.

אודות אינסוליין
אינסוליין (ת"א: אנסל) היא חברה ישראלית, הפועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי מאז נכנסה לפעילות זו באפריל 2018, באמצעות החברה הבת יעד-שיאן ניהול ויזמות. כמו כן עוסקת אינסוליין במחקר ופיתוח מכשור רפואי ותרופות בתחום הסכרת. משרדי ההנהלה של אינסוליין נמצאים בירושלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il