TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עמנואל לולן - סגן נשיא L’Oréal העולמית, הממונה על האתיקה בקונצרן לוריאל בביקורו בישראל


מימין רקטור מכללת נתניה פרופסור ברנרד פינצוק -נשיא המכללה פרופסור הרט -מנכל לוריאל ישראל אלי שגיב-סגן נשיא אתיקה לוריאל העולמית עמנואל לולן צלם- אסף לב
"פרויקט 'אמץ אח/ות לוריאל' לקידום החינוך בקרב הקהילה האתיופית בישראל הינו מקור לגאווה ישראלית וגאווה לחברה העולמית"
בימים אלה מבקר בישראל עמנואל לולן, ((Emmanuel Lulin, סגן נשיא לוריאל העולמית והממונה על האתיקה בקונצרן לוריאל. הביקור נערך על רקע זכייתה של לוריאל, בפרס האתיקה של מכון Equilieap הבינלאומי, אשר מדרג חברות בכל העולם על הסטנדרטים האתיים של התנהלותם.

במסגרת ביקורו, כשהוא מלווה ע"י אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, נפגש עם סטודנטים הלוקחים חלק בפרויקט "אמץ אח/ות לוריאל" המתקיים במכללה האקדמית נתניה. במפגש עם הסטודנטים, ובנוכחות הפרופסורים יעקוב הרט, נשיא מכללת נתניה, ורקטור המכללה, פרופ' ברנרד פינצ'וק, העביר האורח הרצאה מרתקת בנושא אתיקה ועולם העסקים.

עמנואל לולן, פתח ואמר: "פרויקט 'אמץ אח/ות לוריאל' לקידום החינוך בקרב הקהילה האתיופית בישראל הינו מקור לגאווה ישראלית וגאווה לחברה העולמית."

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "פרויקט “אמץ אח/ות לוריאל” משאיר חותם אמיתי על החברה הישראלית ולוריאל תמשיך לקיים פרויקט זה, אשר מביא לנו גאווה רבה. לוריאל ישראל חרטה על דגלה את נושא האחריות התאגידית חברתית, המהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של החברה. פרויקט "אמץ אח/ות לוריאל", מתקיים מזה שנים רבות. אנחנו גאים בפרויקט, המביא לידי ביטוי את הערכים של לוריאל ומסמל את המחויבות שלנו לייצר ערך חברתי גבוה. אנו מחויבים לפרויקט ונמשיך לקיים אותו." עוד הוסיף שגיב, "עד כה, השתתפו בפרויקט כ- 600 בוגרים אשר חנכו מעל אלף ילדים, תלמידי בית הספר היסודי "מורשת זבולון". אני יכול לומר בלב שלם שזהו החותם האמיתי שלנו על החברה הישראלית".

פרופ' יעקב הרט, נשיא מכללת נתניה הודה לאורחים על המחויבות של לוריאל לפרויקט וציין "בזכות הפרויקט, סטודנטים רבים נחשפים לראשונה לעולם האקדמיה וזוכים ליהנות ממקפצה אקדמית משמעותית. בנוסף, תלמידי בית הספר "מורשת זבולון", הנחנכים ע"י הסטודנטים, לומדים כי אין גבול לחלומות שלהם וכל הדרכים פתוחות בפניהם." לדבריו: "אני מודה ללוריאל ישראל על המחויבות שלה לפרויקט, אשר בזכותו סטודנטים ותלמידים זוכים למפגש ראשון עם האקדמיה, ונהנים להזנקה ללימודים אקדמיים גבוהים."

במסגרת פרויקט "אמץ אח/ות לוריאל", בשיתוף עם המכללה האקדמית נתניה, סטודנטים הלומדים במכללה האקדמית נתניה, חונכים ומלווים ילדים אתיופים בכיתות א' עד ו', מבית הספר "מורשת זבולון".
במסגרת הפרויקט, הסטודנטים הופכים להיות "אחים ואחיות" גדולים של הילדים, חונכים אותם ומסייעים בחיי הילדים והמשפחה כולה. מטרתה של הפעילות הינה לקדם ולעודד את המצוינות בקרב התלמידים ולסייע למיצוי הפוטנציאל העצום שלהם כדי להזניק אותם הלאה ולפתוח בפניהם עתיד עתיר אפשרויות.
הפרויקט הינו חלק מרכזי מהפעילות שעורכת לוריאל ישראל עבור הקהילה ומצטרף לפרויקטים שונים כדוגמת "יום האזרחות הטובה" במסגרתו מאות עובדי החברה מקדישים יום שלם על מנת לתרום מכישוריהם ומיכולותיהם לאוכלוסיות מוחלשות מארגונים שונים ברחבי הארץ ועוד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il