TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דיסקונט ברוקראז'


דיסקונט
תוצאות טובות למליסרון כשהעלייה העיקרית בתזרים נזקפת לחיסכון בעלויות המימון

עיקרי הדברים - תוצאות תפעוליות נאות, הדיפרנציאציה בין הקניונים השונים מחריפה; מעלים את מחיר היעד ל- 168 ₪ למניה וממשיכים להמליץ בתשואת שוק


מליסרון מציגה דוחות נאים עם עלייה נאה בפרמטרים התפעוליים בהשוואה לתקופה המקבילה. השיפור שמתיישב עם הצפי שלנו, נזקף בעיקרו לירידה בעלויות המימון. בפדיונות אנו רואים שיפור בהשוואה לתקופה המקבילה. כמו כן מתחדדת הדיפרנציאציה בין הקניונים הגדולים (האזוריים), שניכרת בהם מגמת שיפור בפדיונות, לבין הקניונים הקטנים יותר (שכונתיים), בהם ניכרת מגמה של ירידה בפדיונות. נוכח השיפור שנרשם ב-NOI SP אנו מעלים את מחיר היעד מ-163 ₪ ל-168 ₪ למניה ומותירים את המלצתנו בתשואת שוק.


עלייה נאה בפרמטרים התפעוליים, עיקר השיפור נזקף לחיסכון בעלויות המימון
דוחות מליסרון משקפים עלייה נאה ב- NOI SP ביחס לתקופה המקבילה, של כ- 2.8%. ביחס לרבעון 2 נרשמת ירידה קלה (0.3%), שמקורה בגידול בעלויות החשמל המיוחסות לקיץ, והינה אף נמוכה מזו שנרשמה בשנים עברו, נוכח התייעלות.


ה- FFO רשם עלייה נאה (12.8%) בהשוואה לרבעון המקביל ועלייה מתונה (0.6%) בהשוואה לרבעון 2. העלייה הנאה ביחס לתקופה המקבילה נזקפת ברובה המכריע (73%) לירידה המשמעותית שחלה בעלויות המימון, ומתיישבת עם הצפי שלנו. הירידה בעלויות המימון מקורה במיחזור חוב שבוצע בעלויות נמוכות יותר.
ירידת הערך בנדל"ן להשקעה הרבעון נבעה מהתאמת עלויות CAPEX שנזקפו לנכס ( ראו בטבלה שלהלן).
החיסכון בעלויות המימון טרם מוצה


אנו צפויים לראות את המשך החיסכון בעלויות המימון בשנתיים הקרובות נוכח הפער הקיים בין עלויות המימון הממוצעות של החוב שיפרע לבין עלויות הגיוס הקיימות העומדות על כ- 2%.
גידול בכלל הפדיונות בחברה, כשברקע מחריפה מגמה של גידול בפדיונות בקניונים הגדולים לעומת ירידה בקניונים השכונתיים


תוצאות הרבעון משקפות גידול בסך פדיונות הקניונים, של כ-1.2% בהשוואה לרבעון המקביל. אמנם לא מדובר בעלייה משמעותית, אולם בפילוח הנתונים בין הקניונים השונים, עולה כי למעט הקניון ברחובות נירשם גידול בפדיונות כל הקניונים הגדולים, הן בהשוואה למחצית הראשונה והן בהשוואה לרבעון המקביל (ראו בטבלה שלהלן). יחד עם זאת יש להביא בחשבון את עיתוי החגים אשר יוחס כולו השנה לרבעון השלישי.


פילוח הנתונים מעלה באופן ברור כי במהלך השנה האחרונה החריפה הדיפרנציאציה בין הקניונים הגדולים בהם ניכרת מגמה של גידול בפדיונות, בעוד בקניונים השכונתיים ניכרת מגמה של ירידה בפדיונות. כך למשל, ברבעון השלישי רשמו הקניונים הגדולים עלייה של 2.6% בפדיונות בעוד הקניונים השכונתיים רשמו ירידה של 3.6% (תוצאות אלו מומחשות היטב בגרף שלהלן).


תוצאות אלו מתיישבות עם התיזה שהיצגנו בסקירתנו הראשונית הגורסת כי הקניונים הגדולים הינם בעלי דרגת חסינות גבוהה יותר. אלו כאמור דומיננטיים בפעילות הקבוצה, אולם גם משקלם של הקניונים השכונתיים אינו מבוטל וחלקו עומד על כ- 22% מסך הפדיון. יצירת תמהיל שוכרים אטרקטיבי בקניונים השכונתיים, אשר תמנע את הירידה בפדיונות בקניונים אלו, עשויה להאיץ את הגידול בפדיונות בקבוצה כולה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il