TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס מסכמת את הרבעון השלישי לשנת 2018


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
הרווח למניה עלה ב- 67% (GAAP) ו-15% (GAAPNon-) והפעילות העסקית בצפון אמריקה צמחה ב-12%
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ות"א (NASDAQ, TASE: SPNS), ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2018.

ההכנסות (GAAP) הסתכמו בכ- 73.2 מיליון דולר בהשוואה לכ- 72.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות (Non-GAAP) הסתכמו ברבעון השלישי בכ-73.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-73.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (GAAP) ברבעון השלישי הסתכם בכ-6.8 מיליון דולר, שיעור רווח תפעולי של כ- 9.3% בהשוואה לכ-6.2% ברבעון המקביל אשתקד ו-6.8% ברבעון הקודם.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון השלישי עלה בכ-12.4% לכ-10.3 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-14.0%), בהשוואה לכ-9.1 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-12.4%) ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון השלישי רווח נקי המיוחס לבעלי המניות (GAAP) שהסתכם בכ-5.2 מיליון דולר (0.1 דולר למניה בדילול מלא) בהשוואה לכ-2.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ברבעון השלישי בכ-20.0% לכ-7.5 מיליון דולר (0.15 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-6.3 מיליון דולר (0.13 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "ברבעון השלישי הרחבנו את הפעילות העסקית בתחום הביטוח האלמנטארי שלנו בשווקי ארה"ב ו- EMEA באמצעות מינוף מגוון הפתרונות ושירות הלקוחות שלנו, תוך שיפור מתמשך של הביצועים התפעוליים. כתוצאה מכך, הצגנו ביצועים טובים ברבעון הנוכחי. הגדלנו את הפעילות העסקית שלנו בצפון אמריקה ב-12% (non-GAAP), ואף הודענו לאחרונה על מספר זכיות חשובות ועליה לאוויר בשוק מרכזי זה.

במטרה להגדיל את היתרון התחרותי ולהמשיך לצמוח עסקית, אנו משתפים פעולה עם סטארט-אפים מתחומי הביטוח והפיננסיים המשלימים את פורטפוליו הליבה העיקרי שלנו, דבר המאפשר ללקוחותינו לשפר את הפלטפורמות שלהם ולספק ללקוחותיהם את רמת השירות הגבוהה ביותר", הוסיף על-דור. "אנו מגדילים את הממשקים שלנו עם לקוחותינו ברחבי העולם באמצעות כנסי הלקוחות הגדולים שאנו עורכים בארה"ב ובאירופה, שם אנו מציגים את יכולות המוצרים ואת הסגל המקצועי יוצא הדופן של החברה.
בנוסף, על מנת לשמור על המומנטום החיובי מול לקוחותינו, אנו בונים אופרציה גלובאלית חדשה אשר תפעל בתחומי ניהול לקוחות לצד אחריות מכירה, cross selling ו-upselling, בכדי להגדיל את המודעות של 400 הלקוחות שלנו לכלל מוצרי סאפיינס".

"בהתבסס על הביצועים החזקים שהציגה החברה מתחילת השנה ועד היום לרבות התחזיות לרבעון הבא, אנו מותירים על כנה את התחזית השנתית להכנסות (Non-GAAP) לשנת 2018 בטווח של 285-290 מיליון דולר, כאשר כעת אנו מצפים שהתוצאות תהיינה ברף העליון של התחזית. כמו כן, אנו מעלים את התחזית של שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) לטווח של 13.3%-13.5% בהשוואה לתחזית הקודמת שעמדה על 13.0%-13.2%.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ- 2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-400 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il