TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס Red Hat Forum Israel 2018 יתקיים השנה תחת הכותרת Ideas Worth Exploring


דן טולדנו - מנהל אזורי רד האט ישראל יוון וקפריסין
מרכז הכנסים Avenue, קריית שדה התעופה, יום שני 12 בנובמבר 2018, 08:30 עד 15:00

רד האט (Red Hat) העולמית – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, בחרה פעם נוספת בישראל כאחת המדינות בהן היא מקיימת את כנסי Red Hat Forum המקצועיים שלה, שזוכים להצלחה רבה. הכנס יתקיים השנה תחת הכותרת Ideas Worth Exploring, וידגיש את כוחה של החדשנות כחלק מתרבות רד האט.


בכנס שיתקיים ב- 12.11.18 במרכז הכנסים Avenue בקריית שדה התעופה, ישתתפו מנהלים בכירים ברד האט העולמית, לצד אנשי מקצוע טכנולוגיים של רד האט מהעולם ומישראל. בכנס יועברו סדנאות טכניות והדגמות מעשיות במסגרת חמישה מסלולים ושני מתחמי הדגמות. זאת לצד פעולות של שותפים עסקיים של רד האט, ופעילות קהילה המהווה חלק משמעתי בסדר היום של רד האט בעולם ובישראל.


לבמת מליאת הכנס יעלו גם לקוחות שיציגו את השימוש המוצלח שלהם בפתרונות רד האט, ובמהלך היום יתקיים קשר ישיר בין המשתתפים למומחים טכנולוגיים של רד האט ומפגשים איתם.


את הכנס יארח דן טולדנו - מנהל אזורי רד האט ישראל יוון וקפריסין, ובין האורחים הבכירים שיגיעו: וורנר קנובליך – סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אזור EMEA ברד האט, אליו משתייכת ישראל, דליסה אלכסנדר – סגנית נשיא בכירה ו- Chief People Officer ברד האט, אשש בדאני – סגן נשיא ומנהל כללי של OpenShift ברד האט, יוסי קורן – ארכיטקט פתרונות בכיר ברד האט, ובכירים נוספים.


הכנס יוקדש גם ליום ההולדת ה- 25 של רד האט העולמית תוך דגש על תרבות החברה המיוחדת שנותנת ביטוי לא רק לסביבת הקוד הפתוח ולקהילה בה פועלת רד האט, אלא גם לערכיה הבסיסיים של החברה שמטפחת תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה, שקיפות ואמון הדדי, יחד עם עבודת צוות והכרה בהישגים.
ברד האט מבטיחים כי בכנס תוקדש תשומת לב מיוחדת גם לשיתוף משתתפי הכנס בחוויה. שווה להגיע
ההרשמה לכנס ללא תשלום, אך דורשת רישם מוקדם באתר ואישור. לפרטים והרשמה: https://www.redhat.com/en/events/forum-israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il