TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophos מוסיפה זיהוי ותגובה (EDR) לנקודות קצה במסגרת פתרון Intercept X Advanced


sophos
יכולות חדשות של מחקר ותגובה לאיומים עם אנליזת קבצים מבוססת למידה עמוקה וגישה On-Demand למודיעין של Sophos Labs

Sophos (LSE: SOPH), מובילה גלובלית באבטחת רשת ונקודות קצה, שפתרונותיה מופצים בישראל על ידי אבנט תקשורת ו- Power Communication, מכריזה כי הוסיפה זיהוי ותגובה לנקודות קצה (Endpoint Detection and Response – EDR) לפורטפוליו פתרונות ההגנה לנקודות קצה של Intercept X. פתרון Intercept X Advanced with EDR, המחוזק בטכנולוגית למידה עמוקה, מספק גילוי נוזקות מהיר ומקיף יותר והוא זמין כיום דרך early access program.


רשת הנוירונים ללמידה העמוקה של Sophos מבוססת על מאות מיליוני דוגמאות על מנת לדעת לחפש מאפיינים חשודים של קוד זדוני וכדי לזהות איומים שטרם נראו. היא מספקת אנליזה מקצועית רחבה של התקפות פוטנציאליות על ידי השוואת ה- DNA של קבצים חשודים כנגד דוגמאות של נוזקות שכבר קוטלגו ב- SophosLabs.


עד עתה, חקירה אפקטיבית ותגובה לאירועים היו ניתנים להשגה בארגונים עם מרכז SOC ייעודי (Security Operation Center) או צוות אבטחת מידע מומחה, על מנת לצוד ולנתח התקפות סייבר. עם Sophos Intercept X Advanced with EDR, עסקים בכל סדר גודל ואלו עם משאבים מוגבלים, יכולים להוסיף יכולות מעקב אחר איומים ויכולות מעין-SOC להגנות שלהם, דבר שמצמצם את הזמן שבו האקרים פושעים יכולים להסתתר ברשת שלהם.


בקליק אחד, מנהלי מערכות המידע מקבלים גישה on-demand לאוצר מודיעיני מ- SophosLabs, חקירות מודרכות לאירועים חשודים והמלצות לנקיטת הצעדים הבאים. על מנת לשמור על נראות מלאה לתוך נוף האירועים, SophosLabs מזהה, מנתחת ומבצעת בכל יום אנליזה ל- 400 אלף התקפות ייחודיות שטרם נראו בחיפוש רצוף אחר חידושים בהתקפות ובפשעי הסייבר. על ידי מתן גישה למידע של SophosLabs, מנהלי מערכות המידע בכל רמת מומחיות מקבלים מידע פורנזי ראשוני בקצות אצבעותיהם על מנת לקבוע בצורה הטובה ביותר אם ואילו סוגי התקפות מתרחשים.


"'האם אני תחת התקפה? היכן ההתקפה מתרחשת? כיצד עליי להגיב?' – מנהלי מערכות המידע מתמודדים באופן קבוע עם השאלות הללו, הרגישות לזמן, אבל בלי SOC של מומחי אבטחת מידע מיומנים, שיודעים כיצד לנתח איומים פוטנציאליים, מאד קשה להפריע להתקפת סייבר בזמן אמת," אמר דן שיאפה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מוצרים ב- Sophos. "הנפח של הנוזקה, התדירות של ההתקפות והזמינות הנרחבת לקיטים של כלים ברשת האפלה לבדם הפכו את יכולות ה- EDR לנחוצות לכל עסק – במיוחד לאלו עם משאבי אבטחת מידע מוגבלים. Sophos מספקת את שווה הערך לצוות של מומחי אבטחת מידע גלובליים וגישה לבסיס ידע עשיר של-SophosLabs יש בנוגע למוניטין של קבצים ומידע אחר שנאסף באמצעות טרה-בייטים של ניתוח נוזקות".


ברגע שיש לפושעי הסייבר דריסת רגל, הם משתמשים בשיטות מרובות של התקפות על מנת לעלות ולהשיג זכויות ומתקדמים צעד אחר צעד. עם Intercept X Advanced with EDR, מנהלי מערכות מידע יכולים לראות אם התוקף נע פועל ולממש את היכולות נגד-כופרה ונגד-ניצול ב- Intercept X, הפתרון המתוחכם ביותר בתעשייה להגנת נקודות קצה. Sophos Intercept X with EDR משולב ב- Sophos Central, קונסולה אחודה מבוססת ענן לניהול פורטפוליו הפתרונות של Sophos, המאפשרת למשתמשי קצה ולשותפי אבטחה מנוהלת (MSP) לבצע החלטות המבוססות על מודיעין EDR ממסך אחד.


פתרון ה- Intercept X Advanced with EDR עם תכנית ה- EDR Early Access Program פתוחה לשיווק כללי. יותר מ- 300 ארגונים נרשמו כבר. על מנת להצטרף לתכנית ולקהילה, בקרו ב- Sophos Early Access Program.

אודות Sophos
Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.


מטה Sophos מוצב באוקספורד, אנגליה והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ותחת הסמל "SOPH". לפרטים נוספים : www.sophos.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il