TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה בוחרת ב- Predix ServiceMax כדי לתמוך בקהילת השירות שלה ולקדם שביעות רצון לקוחותיה וצמיחת פעילות השירות


אלקטרה
Predix ServiceMax צפויה לקדם צמיחה משמעותית, להגביר את שיעורי פתרון התקלות בפעם הראשונה, לצמצם דליפה (leakage), ולתמוך בשיתוף פעולה ושיתוף יכולות לרוחב קהילת השירות של אלקטרה

אלקטרה, מהחברות הגדולות בישראל, מובילה בתחום הבנייה, התשתיות וה-Facilities management , בחרה בתוכנת ניהול שירותי השטח, Predix ServiceMax, על מנת לתמוך בקהילת השירות של אלקטרה, וכפלטפורמה ל- IoT. היוזמה החדשה מאפשרת לאלקטרה להפעיל פתרונות לאחזקה מונעת וניטור מרחוק של אלפי מכשירים הפועלים אצל לקוחות נבחרים.


 פתרון Predix ServiceMax יעלה את רמת השירות ויאפשר הקצאה טובה יותר של קריאות שירות עבור כ- 2,000 מהנדסי שטח. המערכת תחבר את קהילת השירות של החברה -המורכבת ממהנדסי שטח, קבלני משנה, לקוחות ומכשירי IoT, ממגוון תחומים עסקיים – על מנת לקבל מבט הוליסטי על שיתוף פעולה, רמות השירות, ושיתוף יכולות ומשאבים.


"Predix ServiceMax מספקת לנו פתרון בשל ודינאמי להרחבת יוזמות של קהילת השירות שלנו. המערכת תומכת במעבר שלנו לעולם ה- IoT ובביצוע פעילות אחזקה מונעת באופן פרואקטיבי על ידי 11 החטיבות של החברה", אמר אייל טוכמן, סגן נשיא וסמנכ"ל תפעול באלקטרה. "המערכת גם תסייע לנו להבטיח כי אנו שולחים את המהנדסים הנכונים, עם היכולות וההכשרה המתאימים, אל המכשיר, החטיבה והאתר המתאימים, לצד תמיכה בשיתוף יכולות ומשאבים בין התחומים השונים . שירות השטח נמצא בליבת הפעילות העסקית שלנו, והוא חלק חשוב מהמוניטין, הצמיחה ושביעות רצון הלקוחות שלנו".


ספנסר אירפ, סגן נשיא בכיר, מכירות גלובליות, ב- ServiceMax, הוסיף: "התמיכה בטכנאים, במוצרים, ובקהילת השירות של אלקטרה, מאפשרת ל- ServiceMax להעמיק את המומחיות שלה במסגרת תרחישים פורצי דרך בתחום Facility management , שירות של מערכות אלקטרו מכניות ומעליות, ולהרחיב את הנוכחות שלנו בישראל".


אלקטרה עובדת עם ServiceMax על הטמעות מקומיות, שתופעלנה עבור מהנדסי שירות השטח על גבי מכשירי אנדרואיד. השלב הראשון צפוי לעלות לאוויר בינואר 2019, ולאחר מכן תתבצע הרחבה לאורך 18 החודשים הבאים. בהמשך, אלקטרה תבחן להרחיב אוטומציה של תהליכי שירות.


אודות אלקטרה
אלקטרה נוסדה ב- 1945. היא נסחרת ב- TASE ונכללת במדד ת"א 125. אלקטרה מתמחה בארבעה תחומי ליבה: קבלנותו תשתיות, Facility Management , ייזום פרויקטי נדל"ן וזכיינות (PPP). מחזור: כ- 1.8 מיליארד דולר. צבר הזמנות: כ- 3 מיליארד דולר. עובדים: 9,400. מידע נוסף: www.electra.co.il.


אודות GE Digital
GE Digital ממציאה מחדש את הדרך בה תעשיות בונות, מתפעלות ומספקות שירות למוצרים שלהן. היא מאפשרת איסוף מידע ממערכות שונות והפיכתו לתובנות רבות ערך לקבלת תוצאות עסקיות עוצמתיות. מערך Predix של GE Digital – כולל אפליקציות ניהול שירותי השטח וניהול ביצועי מוצרים – מסייע ללקוחות החברה לנהל את כל מחזור חיי המוצרים. על בסיס Predix, פלטפורמת פיתוח האפליקציות המובילה לאינטרנט התעשייתי, GE Digital מאפשרת לעסקים תעשייתיים לפעול מהר יותר, חכם יותר, וביעילות גבוהה יותר. למידע נוסף: www.ge.com/digital..



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il