TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ללמוד מהבית על תכנות ועל טכנולוגיה- קורס שמתאים לכולם


HIT מכון טכנולוגי חולון
במימון המדינה ניתן יהיה בקרוב ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב מהבית ובחינם. אבל למי מתאים תואר במדעי המחשב? מה זה בכלל תכנות ולמה זה טוב?

כבר עכשיו ניתן ללמוד מהבית ובחינם קורס שמועבר במכון הטכנולוגי בחולון HIT במחלקה ללימודים רב-תחומיים, תחת השם העברי "תכנות לכולם" או בשמו הלועזי Programming for Everyone (יש לסרטונים בקורס כתוביות בעברית ובערבית), ושהופק בפלטפורמה הבינלאומית והחינמית של EDX. הקורס פותח ע"י פרופ' דוד הראל ממכון וייצמן ודר' מיכל גורדון מ HIT. הקורס מיועד למעוניינים ללמוד תכנות, אך לא רק. הוא מתאים גם למי שרוצה להבין בשפה פשוטה איך תוכנות עובדות. וכמובן לסטודנטים של HIT הוא מתאפשר גם כקורס עם ציון.


מהו בעצם קורס מקוון? צריך לצפות בקטעי וידאו קצרים ולענות מדי פעם על שאלות, וכל זה בזמן ובקצב של הלומד. סגנונות הלמידה שונים מאוד. ניתן ללמוד בבית מהמחשב האישי, בסלון בטלוויזיה חכמה, או באפליקציה בטלפון בכל עת, אפשר גם בחברותה. הקורס שלנו דורש כשעה או שעתיים השקעה בשבוע. קצת כמו לראות סדרה...


הקורס פותח במבוא שמסביר מהו תכנות? למה מי שיודעים לבשל או מחנך ילדים, בהחלט יכולים להבין הרבה על איך תוכנות עובדות, גם אם הם לא ממש אוהבים מתמטיקה. הקורס גם מנגיש שפות ויזואליות וכלים נוספים שקיימים היום, ומרחיב את הידע של הלומד שיעזור לו במפגש עם טכנולוגיות ביום יום.
דר' גורדון: "יש לי רצון לקרב אנשים לתכנות, אפשר לתכנת בכל מיני צורות, וגם עם בעבר התכנות היה נחלתם של המתמטיקאים, היום הוא יכול וצריך להיות כלי לכל אדם חושב שאוהב הגיון וסדר בחייו. בעיני, בעולם רווי טכנולוגיה כמו שלנו, כל אחד צריך להבין קצת בתכנות, וזהו הידע שאנו מנסים להעניק בקורס.


לדוגמא, יש לי בבית רמקול חכם של אמזון שנקרא Echo, הידוע גם בשם "אלקסה". הוא כמובן מחובר לרשת האלחוטית כמו מוצרים עכשוויים רבים. לא מזמן מצאתי ‘מתכון’ ב IFTTT, (עליו אנחנו מדברים בקורס) בו אני מבקשת מאלקסה שתוציא את הטלפון שלי מהשתקה, ואז שומעת היכן הוא מצלצל. זה כיף גדול כי מאז פחות צוחקים עליי בבית כשאני לא מוצאת את הטלפון.


היכולת שלנו להפעיל כך מספר מכשירים היא בעלייה, כי המכשירים והטכנולוגיות יותר זמינים. בעיניי יש טעם ללמוד איך לשלוט בהם. תודות למענק נדיב של הרשות לשוויון חברתי וות"ת-מל"ג, התאפשר לנו ליצור את הקורס הזה, ואנו רוצים שיגיע לכמה שיותר אנשים בארץ ובעולם.


אנשים שהתקשו במתמטיקה בתיכון נרתעים מתכנות, ובעיניי אין קשר בין הדברים. הקורס שלנו מונגש לכל מי שמעוניין ואינו דורש ידע מוקדם. כמו כן, הוא מעדכן אנשים מתחום מדעי המחשב על עולם שפות התכנות הויזואליות, שהוא עולם פחות מוכר."


מחוויות של לומדים בקורס: "אני מאוד נהנית מהקורס, אין לי ניסיון בתכנות ובהתחלה חשבתי שזה לא בשבילי, אך הקורס מדריך צעד צעד, ועם כל צעד גדל הביטחון שלי."


לצפייה בסרטון רישום לקורס (חינם במסלול שומע חופשי audit): https://www.edx.org/course/liberating-programming-system-development-for-everyone-0



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il