TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.בי.אי על אלביט מערכות


איביאי
עדכון המלצה ומחיר יעד - 105$ למניה בתשואת חסר

לירן לובלין, אנליסט אי.בי.אי בית השקעות על דוחות אלביט: מורידים את מחיר היעד ל- 105$ למניה ומורידים את המלצתנו לתשואת חסר.


אלביט מפרסמת עוד דו"ח חלש, שיעורי הרווחיות הנמוכים ברבעון הם הנקודה המרכזית אליה צריך לשים לב בניתוח החברה וכפי שאנו רואים כבר מספר רבעונים החברה לא מצליחה לגלגל את הצמיחה בצבר לשורת הרווח.


בראייה להמשך אנו סבורים כי הרכישה של תע"ש עשויה להכביד על התוצאות של אלביט בתחילת הדרך ויקח זמן רב עד שיפיקו מהרכישה תועלות.

הבוקר פרסמה אלביט מערכות את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של שנת 2018, הדוח אמנם הציג צמיחה נאה בשורה העליונה (שהושפעה מאיחוד לראשונה של תוצאות יוניברסל שנרכשה), אך עם זאת שיעורי הרווחיות המשיכו לאכזב לטעמנו. לאחר עדכון מודל הערכת השווי אנו מורידים את מחיר היעד ל- 105$ למניה ומורידים את המלצתנו לתשואת חסר.


נקודות חשובות בדו"ח:
הכנסות – השורה העליונה שהציגה החברה עמדה על 892 מיליון דולר, הגוזרת צמיחה של 9 % מול רבעון מקביל נתון חזק אך יש לזכור כי הוא הושפע בחלקו מאימוץ התקן החשבונאי (ASC 606) ומאיחוד לראשונה של תוצאות יוניברסל שלהערכתנו תרמו כ-26 מיליון דולר לתוצאות אנו מעריכים שבנטרול שני הפרמטרים הללו מדובר בצמיחה אורגנית של פחות מ-4% מול רבעון מקביל.


רווחיות – שיעורי הרווחיות הגולמית שהציגה אלביט ברבעון השני עמדו על 28% והיו נמוכים מהרבעון המקביל ככך הנראה נוכח תמהיל מוצרים פחות רווחי שנמכר ברבעון.
שיעור הרווח התפעולי עמד על 12.5% אך היה מוטה כלפי מעלה כתוצאה משערוך שווי חברות בנות (סייבר ביט וביוניקס) בהן בוצעו השקעות מצד שלישי. בנטרול השיערוך מדובר ברווח גולמי נמוך של 67 מיליון ₪ או 7.5% בלבד מההכנסות.


שורת הרווח הנקי (בנטרול רווחי שערוך) היתה גם היא מאכזבת ועמדה על 46 מיליון דולר לעומת 63 ברבעון המקביל, וזאת על אף מס אפקטיבי נמוך מאוד ברבעון שעמד על 7.6% בלבד.
צבר ההזמנות – כפי שצפינו לאור מספר ההזמנות הנמוכות עליהם דיווחה אלביט ברבעון צבר ההזמנות שמר על רמתו מהרבעון הראשון ועמד על 8.065 מיליארד דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il