TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סלקט ו-Cell2in משיקות שת"פ שיוביל לשיפור משמעותי בתהליכי ברירה וריבוי של תאי גזע


סלקט ביוטכנולוגיה
המטרה היא לשלב את היתרונות של שתי הטכנולוגיות בכדי לאפשר מתן של תאי גזע באיכות גבוהה יותר ובעלות נמוכה יותר

שיתוף הפעולה תואם את האסטרטגיה של סלקט ליצירת סטנדרטיזציה רחבה יותר, שתטיב עם מגוון רחב יותר של מוצרים מבוססים על טכנולוגיות תאי גזע על מנת לכסות טווח רחב יותר של מחלות


חברת סלקט ביוטכנולוגיה (נאסד"ק: APOP) המפתחת טכנולוגיה חדשנית לברירת תאי גזע, הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם החברה הדרום קוריאנית Cell2in שיתמקד בשיפור איכות תאי גזע. על פי ההסכם, החברות יבצעו הערכות מדעיות במסגרתן תשולב הפלטפורמה הטכנולוגית של סלקט, ה- ApoGraft™ עם טכנולוגיית הזיהוי הקניינית של Cell2in, ה- FreSHtracer™, אשר מנטרת את איכותם של תאי גזע תוך שימוש בצביעה פלורסנטית שמאפשר להגדיר את רמת החימצון (oxidative stress) בתאים.


טכנולוגיית ה-FreSHtracer™ של Cell2in ותכונותיה הייחודיות עשוייה לשפר את הפונקציונליות ואת היעילות של טכנולוגיית ה- ApoGraft™ של סלקט במהלך תהליך הברירה והריבוי של תאי הגזע הנדרשים. שיפור בכמות תאי הגזע האיכותיים צפויה להוביל להמשך השיפור בביצועי הפלטפורמה הטכנולוגית של סלקט. אינטגרציה בין הטכנולוגיות של שתי החברות עשויה גם לייצר יתרון משלים שמטרתו היא יצירת שיפורים הקשורים בתוצאות הקליניות.


"יש לנו הזדמנות, באמצעות שיתוף פעולה זה, להמשיך לשפר פוטנציאלית את תהליכי הברירה והריבוי של תאי גזע, שתוצאותיו יהיו תאי גזע באיכות גבוהה יותר ובעלות נמוכה יותר לעומת הסטנדרט המקובל כיום בתעשיה" אמר מנכ"ל סלקט, ד"ר שי ירקוני. "האסטרטגיה של סלקט היא לבנות שותפויות בתעשיית תאי הגזע ושיתוף פעולה זה עם Cell2in, כמו גם עם גורמים אחרים עליהם הודענו לאחרונה, תואמת את הגישה שלנו – להביא טכנולוגיה משבשת (Disruptive technology) בתחום תאי הגזע להמונים".


באופן ספציפי, סלקט תבחן את היכולות הטכנולוגיות של Cell2in ל:
להציג, כי באמצעות טכנולוגית ה- ApoGraft קיימת יכולת טובה ויעילה יותר בקביעת כמות התאים (Quantification) הניתנים לברירה, וזאת בהשוואה לסטנדרט הנוכחי בתעשייה לברירה של תאי גזע מזנכמליים (MSCs) ותאי גזע המטופואטיים (HSCs).
לתקף באופן כמותי כי ה-Fas Ligand (FasL), המרכיב הפעיל המרכזי של סלקט, מאיץ את ריבוי תאי הגזע המזנכמליים ביחס לתהליכים בהם משתמשים כיום במחקר ובייצור.
לאפשר פיתוח של מדיה לריבוי תאים מזנכמליים והמטופואטיים, על ידי יצירת סינרגיה בין הטכנולוגיות, לצורך קבלת תוצאות טובות יותר.

רקע על חברת סלקט
סלקט ביוטכנולוגיה (שמנייתה נסחרת בנאסד"ק בסימול APOP) פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך לברירה של תאי גזע מכל רקמה, אשר מיועדת לשפר את מגוון הטיפולים מבוססי תאי הגזע. הטכנולוגיה של החברה צפויה לספק למרכזי מחקר, לבתי חולים ולחברות הפארמה את הכלים לבידוד מהיר של תאי הגזע מאוכלוסיית התאים הבוגרת בכמות ובאיכות שמאפשרות טיפולים ופרוצדורות רפואיות במגוון רחב של התוויות בתחום הרפואה הרגנרטיבית (הרפואה המשקמת). הניסוי הקליני הנוכחי שעורכת החברה מתמקד בהשתלות מח עצם במסגרת טיפול במחלת הסרטן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il