TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אל-מור מדווחת על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2018


אל-מור חשמל
החברה ממשיכה להציג שיפור משמעותי בכל הפרמטרים
צמיחה של 22% בהכנסות
גידול של 50% ברווח התפעולי ושל 38% ברווח הנקי
הזמנות חדשות בחציון בהיקף 279 מיליון שקל
אושרה חלוקת דיבידנד נוסף בסך של כ-4 מיליון שקל

לדברי מאיר סרוסי מנכ"ל החברה:
"אל-מור ממשיכה את תנופת העשייה כפי שמשתקפת מתוצאות החברה למחצית הראשונה של השנה. הזכיות האחרונות עליהן דיווחנו הגדילו משמעותית את צבר ההזמנות החזק של החברה ומעידות על האמון הרב לו אנו זוכים מצד הלקוחות ועל האופק העסקי שבפעילותנו. בדעתנו להמשיך לפתח ולהרחיב את הפעילות הקיימת בתחום הפרויקטים הרב מערכתיים כקבלן ראשי ולהיכנס לביצוע של מגה פרויקטים. אנו ערוכים להתמודדות על פרויקטים בהיקפים גדולים וההזמנות החדשות מוכיחות זאת."

אל-מור חשמל מדווחת על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2018 ולרבעון השני של השנה. החברה מתמחה בתכנון והקמה של מערכות אנרגיה וחשמל מורכבות.

גידול בהכנסות בהיקף של כ-22% אשר הסתכמו במחצית הראשונה של השנה לכ-123 מיליון שקל, לעומת כ-101 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הצמיחה בהכנסות נובעת מגידול בצבר ההזמנות וגידול בקצב התקדמות הפרויקטים. הכנסות החברה ברבעון השני של 2018 הסתכמו בכ-52 מיליון שקל, בדומה לאלו ברבעון המקביל.

ממועד הדוח התקופתי נוספו לצבר ההזמנות של החברה בתחום הפעילות, הזמנות מחייבות בסך של כ-279 מיליון שקל.
ההזמנות שנוספו הן גם בתחום פרויקטי החשמל וגם בתחום האחרים הכולל פרוייקטים סולאריים ווהתייעלות אנרגטית.

גידול של 39% ברווח הגולמי של החברה אשר הסתכם במחצית הראשונה של 2018 בכ-25 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של כ-18 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווחיות הגולמית במחצית הראשונה של השנה הגיעה לכ-20.3% מההכנסות, לעומת כ-17.8% מההכנסות בתקופה המקבילה. ברבעון השני הסתכם הרווח הגולמי בכ-13 מיליון שקל, כ-25% מההכנסות. הגידול ברווחיות הגולמית נובע מגידול בהכנסות ומאישורי חשבונות חריגים במספר פרויקטים במהלך הרבעון השני.

גידול של כ-50% ברווח התפעולי של החברה אשר הסתכם במחצית הראשונה של השנה בכ-15 מיליון שקל, כ-12% מסך ההכנסות, לעומת רווח תפעולי של כ-10 מיליון שקל, כ-10% מסך ההכנסות, בתקופה המקבילה. ברבעון השני של 2018 החברה הכפילה את הרווח התפעולי לכ-8 מיליון שקל, לעומת כ-4 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני הגיע לכ-15% מסך ההכנסות. השיפור ברווח התפעולי וברווחיות נובע בעיקר מהגידול בפעילות וכן מירידה בעלויות המכר.

גידול של 38% ברווח הנקי המיוחס לבעלים של החברה אשר הסתכם במחצית הראשונה של 2018 בכ-11 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-8 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח הנקי ברבעון השני של 2018 הגיע לכ-6 מיליון שקל, לעומת כ-4 מיליון שקל ברבעון המקביל.

חלוקת דיבידנד
ביום 7 באוגוסט 2018 החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-4 מיליון ש"ח, המהווה כ- 0.13 ש"ח למניה רגילה. זאת בנוסף לדיבידנד שאושר וחולק במהלך חודש מרץ 2018 בסך של 5.5 מיליון ₪.

החברה מציגה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת שהסתכם בכ-3 מיליון שקל, לעומת תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת של כ-12 מיליון שקל בתקופה המקבילה. השיפור בתזרים נובע בעיקר מהגידול ברווח, קבלת מקדמות וירידה בלקוחות.

במחצית הראשונה של 2018 חילקה החברה דיבידנד בסך 5.5 מיליון שקל לבעלי המניות. הדיבידנד שולם ביום ה-27 במרץ, 2018.

יחס הון למאזן נכון לסוף הרבעון השני נאמד בכ-49%, לעומת כ-29.3% בתקופה המקבילה.

הסכם בהיקף של כ-38 מיליון שקל לביצוע עבודות חשמל ברכבת ישראל
בחודש מאי התקשרה החברה בהסכם לביצוע עבודות חשמל, כקבלן משנה, ובכלל אלה תשתיות ומערכות חשמל, מיזוג אוויר וכן עבודות אינסטלציה בפרויקט להקמת מרכז תחבורה עבור רכבת ישראל.

הסכם להקמת מפעל פלדה חדש בנאות חובב בתמורה לכ-105 מיליון שקל
בחודש יוני התקשרה החברה בהסכם לביצוע והקמה, כקבלן ראשי, של מפעל פלדה חדש בנאות חובב עבור קבוצת צינורות המזרח התיכון. אל-מור תוביל את הפרויקט ותבצע את כלל עבודות ההקמה של מבנים בשטח בנוי של כ-30,000 מ"ר למפעל לייצור, אחסון ושינוע של חומרי גלם ותוצרת גמורה לתעשיית הייצור והציפוי של צינורות פלדה. התשלום הינו בהתאם לקצב התקדמות העבודות הצפויות עד סוף 2019.

אודות אל-מור חשמל:
אל-מור חשמל, המוחזקת על ידי רפק תקשורת (50.01%) והמייסדים חיים גרשון ומאיר סרוסי, פועלת בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות אנרגיה, חשמל ומערכות אלקטרו-מכאניות במבני ציבור וכן במסגרת של פרויקטים פרטיים בתחומי התעשייה הכבדה, תעשיית המזון והתרופות, המסחר, תחנות כוח ותשתיות התחבורה – התקנת לוחות ומערכות חשמל, מערכות תקשורת, מערכות מתח נמוך, בעיקר בארץ אך גם במדינות ביבשת אפריקה דוגמת קניה, אנגולה וגאנה.

לחברה פרויקטים בתחומי תחנות כוח פרטיות מונעות בגז טבעי, והיא מעניקה שירותים לבתי זיקוק, מכוני דלקים, מתקני התפלה ומכוני טיהור. בנוסף, אל-מור הקימה פרויקט עבור מרכז רפואי שערי צדק, בית החולים הממוגן בברזילי אשקלון ואת בניין אסותא החדש ברמת החייל. החברה מבצעת גם עבודות הקמה במסגרת מספר פרויקטים מסווגים למערכת הביטחון בבסיסי צה"ל, כמו גם בתחום התקשורת בתחנות ובמסילות רכבת. לאל-מור יכולת מוכחת בהתקנת לוחות בפרויקטים גדולים וניסיון בבניית לוחות של עד 5,000 אמפר. ברשות אל-מור מפעל לוחות חשמל המהווה יתרון תחרותי בפרויקטים בהם נדרשים לוחות מורכבים ואיכותיים. היקף שוק החשמל בישראל נאמד בכ-3-4 מיליארד שקל בשנה, ואל-מור נמנית עם המובילים בשוק לאור איכות הביצוע הגבוהה ומוניטין החברה. החברה הונפקה בבורסה של תל אביב בסוף 2017 ומחלקת דיבידנד על בסיס מדיניות בשיעור של עד 50% מהרווח השנתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il