TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בונוס ביוגרופ קיבלה בלעדיות בארה"ב על יצור ומסחור שתל חי של עצם


בונוס
"השגנו הצלחה משמעותית לבונוס ביוגרופ. הפטנט המרכזי שלנו מהווה חסם כניסה גבוה, לשנים רבות, לכל מתחרה פוטנציאלי", אומר ד"ר שי מרצקי, מנכ"ל בונוס ביוגרופ
אישור הפטנט בארה"ב מעניק לחברה בלעדיות על ייצור ומסחור שתל חי של עצם. "השגנו הצלחה משמעותית לבונוס ביוגרופ. הפטנט המרכזי שלנו מהווה חסם כניסה גבוה, לשנים רבות, לכל מתחרה פוטנציאלי", אומר ד"ר שי מרצקי, מנכ"ל בונוס ביוגרופ. "הבלעדיות מבטיחה כבר היום את המעמד הדומיננטי של בונוס ביוגרופ בשוק של שיקום עצם, הנאמד בכשמונה מיליארד דולר לשנה"

בונוס ביוגרופ בע"מ (TASE: BONS.TA), חברת ביוטכנולוגיה, המפתחת טכנולוגיה חדשנית וייחודית של הנדסת רקמות לגידול שתל חי של עצם אנושית, להשלמת חסר בעצם בבני אדם, מודיעה היום על קבלת אישור משרד הפטנטים בארה"ב (USPTO), לפטנט בארה"ב, המעניק לבונוס תרפואטיקה, חברה בת בבעלותה מלאה של החברה, הגנה על הבלעדיות של השימוש והמסחור של שתלים חיים של עצם.

למיטב ידיעת החברה, יש בכוחו של אישור הפטנט בארה"ב למנוע מכל מתחרה פוטנציאלי ישיר, לייצר ולמכור כל סוג של שתל חי של עצם, בשוק האמריקאי. הבלעדיות של בונוס ביוגרופ חלה בכל האינדיקציות הרפואיות, ובכלל זה, כירורגיית פה ולסת, כירורגיה אורתופדית, כירורגיה פלסטית וכל אינדיקציה אחרת.

"השגנו הצלחה משמעותית לבונוס ביוגרופ. הפטנט המרכזי שלנו מהווה חסם כניסה גבוה, לשנים רבות, לכל מתחרה פוטנציאלי", אומר ד"ר שי מרצקי, מנכ"ל בונוס ביוגרופ. "הבלעדיות מבטיחה כבר היום את המעמד הדומיננטי של בונוס ביוגרופ בשוק של שיקום עצם, הנאמד בכשמונה מיליארד דולר לשנה".

ד"ר מרצקי מוסיף: "הבלעדיות מאפשרת לבונוס ביוגרופ גם לנהל שיחות עם הרשויות הרגולטוריות בארה"ב להאצת התהליך של אישור שתל חי של עצם אנושית של החברה, שכן מדובר בפתרון בטוח, אשר בחלק מהאינדיקציות הרפואיות, אין לו חלופה הולמת לטיפול בחסר קריטי בעצם".

בונוס ביוגרופ פיתחה, לראשונה בעולם, שתל חי של עצם אנושית בהזרקה, המיוצר במעבדת הייצור של החברה, בחיפה, בתנאים סטריליים ומבוקרים, במערכת גידול ייחודית המדמה את התנאים הדרושים לייצור עצם בגוף האדם, וזאת בתוך כשבועיים לאחר שניטלה מהמטופל דגימה של תאים מרקמת שומן.

השוק העולמי של שיקום עצם, נאמד בכ- 8 מיליארד דולר, בשנת 2018. הפתרונות האלטרנטיביים הקיימים כיום, הינם ניתוח לקצירת עצם ממקום אחר בגופו של המטופל, ביחד עם כלי הדם ההיקפיים שלה, והשתלתם באזור החסר בעצם של המטופל, או לחילופין, שימוש בתחליף מלאכותי לעצם האנושית, אשר לא יביא לריפוי ולא יאפשר חזרה של המטופל לתפקוד רגיל, עקב היעדר חיבור טבעי בין התחליף המלאכותי של העצם לבין הגוף האנושי.

אודות בונוס ביוגרופ
בונוס ביוגרופ בע"מ היא חברת ביוטכנולוגיה הנסחרת בבורסה של תל אביב, אשר השלימה בהצלחה מלאה מחקר קליני ראשון Phase I/II להשלמת חסר עצם בלסת, באמצעות הזרקה בודדת של שתל חי של עצם אנושית מתוצרתה לאזור החסר בעצם. במקביל לעריכת המחקר הקליני הראשון, פיתחה בונוס ביוגרופ דור שני של שתל עצם בהזרקה, שהינו מתקדם יותר, מיוצר בתוך פרק זמן קצר יותר, במעורבות מופחתת של כוח אדם, בעלות מופחתת ובהתאמה לייצור תעשייתי המוני (Mass Production).

כיום, עורכת בונוס ביוגרופ שני ניסויים קליניים בדור השני של שתל עצם אנושית בהזרקה, המוגדרים כ- Phase I/II, אשר היעדים הקליניים שלהם הינם בחינת בטיחות ויעילות:

1. ניסוי קליני שני בהשלמת חסר עצם בלסת עליונה או תחתונה, בניהולו של ד"ר אפרים צור; שהחל בספטמבר 2016.

2. ניסוי קליני בהשלמת חסר קריטי נרחב בעצם מעצמות הגפיים - יד או רגל, בניהולו של פרופ' נמרוד רוזן, שהחל באוגוסט 2017.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il