TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת התעופה הלאומית של אוגנדה חותמת על הזמנה סופית של ארבעה מטוסי Bombardier CRJ900


מטוס CRJ900
המפעילה הראשונה באפריקה של תא הנוסעים החדש ATMOSPHÈRE של סדרת CRJ

בומברדייה מטוסים מסחריים הודיעה היום שחתמה על הזמנה סופית של ארבעה מטוסים אזוריים חדשים CRJ900 עם חברת התעופה הלאומית של אוגנדה.
על בסיס מחיר המחירון של המטוס CRJ900, השווי של הזמנת החברה הוא בערך 190 מיליון דולר אמריקני.


"אנו מברכים את ממשלת אוגנדה על חידוש מוביל הדגל שלה, ושמחים שחברת התעופה החדשה בחרה בבומברדייה ובמטוסים האזוריים CRJ900 להופעת הבכורה המתקרבת שלה", אמר ז'ן-פול בוטיבו, סגן נשיא, מכירות, המזרח התיכון ואפריקה, בומברדייה מטוסים מסחריים. סדרת המטוסים CRJ, שזכתה להכרה בזכות הנתונים הכלכליים והיעילות הטובים יותר שלה, מאפשרת לחברות תעופה ברחבי העולם לשרת קהילות באמצעות קישוריות טובה יותר, ואנחנו מצפים לתמוך בפיתוח התעופה האזורית של אוגנדה באמצעות המטוסים האזוריים CRJ900 האלה".


חברת התעופה של אוגנדה תפעיל את ה-CRJ900 בתצורה של שתי מחלקות עם 76 מושבים, כולל 12 מושבי מחלקה ראשונה.


"אנחנו שמחים שהזמנו את המטוס האזורי המוביל בעולם, ואנחנו מצפים להעניק את חוויית הנוסע הכי מודרנית בתעופה האזורית לתושבי אוגנדה וברחבי אפריקה", אמר אפרים בגנדה, מנכ"ל, חברת התעופה הלאומית של אוגנדה. "כשביססנו את אנטבה כמרכז חזק במזרח אפריקה ובנינו יותר קישוריות באפריקה, סקרנו ביסודיות את הצרכים שלנו. עם הרקורד המוכח שלו באפריקה ובאזורים אחרים של העולם, אנחנו בטוחים שהמטוס CRJ900 יעזור לנו להצליח".


כיום, 21 מפעילים מטיסים 58 מטוסים מסדרת CRJ באפריקה. כולל ההזמנה שהוכרזה היום, בומברדייה רשמה הזמנות סופיות עבור 1957 מטוסים אזוריים מסדרת CRJ.


אודות תא הנוסעים ATMOSPHÈRE
תא הנוסעים החדש ATMOSPHÈRE קובע אמות מידה חדשות של חוויית הנוסע בפלח השוק של מטוסים אזוריים. התכונות החשובות של פנים המטוס החדש כוללות מרחב מחיה גדול יותר לנוסעים, יכולת להכניס תיקי טרולי עם הגלגלים תחילה, שירותים יותר מרווחים, יותר אפשרויות חיבור בתא הנוסעים, והכל משולב בעיצוב ובחירות חומרים עכשוויים. למעשה, העיצוב של תא הנוסעים ATMOSPHÈRE מאפשר לנוסעים לשאת ולאחסן תיקי טרולי "גדולים מדי" בתוך התאים שבתא הנוסעים של המטוס וזה מצמצם את הצורך למסור תיקים בדלפק או בשער. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר DiscoverAtmosphere.com.
אודות בומברדייה


עם יותר מ-69,500 עובדים בארבעה מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעשיית התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.
לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-28 מדינות במגזרי התחבורה, מטוסי מנהלים, מטוסים מסחריים ומבני תעופה ושירותים הנדסיים. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2017 בומברדייה רשמה הכנסות של 16.2 מיליארד דולר אמריקני. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il