TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכירו את השותף המושלם למשחקי קונסולה


MMD
גיימינג מקיף ואמיתי הוא לא דבר פשוט להשגה. בחיפוש אחר חוויית הגיימינג המושלמת, משתמשים לעתים שחקני הקונסולות במסכי הטלוויזיה. למרבה הצער, מסכי הטלוויזיה אינם מותאמים למטרה זאת

מסכי טלוויזיה אינם מעוצבים בדרך כלל למטרות גיימינג, דבר שמורגש בעיקר ביכולות הגרפיות, מהירויות העיבוד ורזולוציות המסך, החשובים כל כך בעולמות הגיימינג. האם באמת אין אלטרנטיבה ראויה?
הודות למסכים של פיליפס, התשובה כעת היא דווקא "כן".


איכות התמונה, השהייה קטנה ככל האפשר, בידור היקפי וחווית משתמש ידידותית, הם חלק משדרוגי הגיימינג שניתן להשיג על ידי שימוש במסך מחשב המיועד למטרה זו. כעת, ניתן למצוא את מאפיינים אלה ועוד רבים נוספים בסדרת המסכים החדשה של פיליפס, Momentum, המעוצבת במיוחד עבור קונסולות גיימינג.


אין צורך לחפש יותר, מסך ה- 436M6VBPAB בגודל 43" המהפכני הוא הסנונית הראשונה מסדרת ה- Momentum החדשה של פיליפס, אשר עוצב על מנת להעניק את החוויה המקיפה ביותר, עם דגש מיוחד על שחקני קונסולות, כנראה אוכלוסיית צרכני הבידור הביתי הגדולה ביותר.


המסך, המציג עיצוב זוכה פרסים וטכנולוגיה חדשנית, מתגבר על חסרונות מסך הטלוויזיה, בעזרת ביצועי תמונה מרהיבים, כמו גם יכולתו להתאים קצב ריענון מהיר, מה שמאפשר משחק חלק ללא מאמץ. התוצאה: גיימרים יכולים להפסיק לדאוג בכל הקשור לתקלות טכנולוגיות או אילוצים אחרים, ופשוט להיטמע בחוויית המשחק במקום.


עם מספר עצום של מאפיינים ייחודיים המאפשרים למשתמשים להשתחרר ולהיכנס לרגע, מסך ה- 436M6VBPAB מסדרת ה- Momentum של פיליפס מציע לשחקני קונסולות יתרון מובהק על פני מסך טלוויזיה רגיל.

גרפיקה מציאותית
איכות התמונה העילאית של ה- 436M6VBPAB מסדרת ה- Momentum של פיליפס, הופכת אותו מיד ליוצא דופן. רזולוציית UHD 4K Ultra-Clear (3840x2160), מספקת דיוק כמעט כירורגי על גבי פאנל מסך ה- MVA 43" הענק. טכנולוגיית הצבעים Ultra-Wide אורזת את האפקט הויזאולי יחד עם ספקטרום הצבעים המרהיב, מה שמבטיח ירוקים הנראים טבעיים יותר, אדומים מציאותיים יותר וכחולים עמוקים יותר, כאשר את כולם משפרת וממטבת טכנולוגיית Quantum Dot, טכנולוגיית הולכה חדשנית השמורה בדרך כלל לטלוויזיות קצה בלבד. אבל זה לא הכל: מסך ה- 436M6VBPAB מסדרת ה- Momentum הוא המסך הראשון בעולם עם סטנדרט ה- VESA DisplayHDR™ 1000, מה שאומר שהוא מפיק תכנים ויזואליים חיים יותר, מציאותיים יותר, עם בהירות, עומק וניואנסים מצוינים. עם קונסולות חדשות, המפיקות היום רזולוציית 4K ו- HDR במשחקים נבחרים, מסך ה- 436M6VBRAB הוא השותף האולטימטיבי שגיימרי קונסולות צריכים לצידם.

אקשן ללא הפרעות
למרות המראה המהמם שלו, מסך ה- 436M6VBRAB מסדרת ה- Momentum הוא יותר מאשר רק פנים יפות. בדיוק כמו מסך גיימינג אמיתי המיועד לקונסולות, הוא מצויד בשלל מאפיינים שיתנו לכל גיימר יתרון מעל כולם. Adaptive Sync, טכנולוגיית כרטיס וידאו עם ביצועים גבוהים במיוחד, מתאימה את קצב הפריימים לתמונה המוצגת עם קצב המסך, זאת על מנת למנוע "קריעות" ו- "גמגומים" הנגרמים בשל פריימים שאינם תואמים, בעוד Low Input Lag מפחית את משך העברת האות מהמכשיר למסך לפידבק ויזואלי מהיר יותר וקצב משחק מספק. בנוסף, מאפשרת טכנולוגיית חפיפת הפיקסלים של פיליפס, SmartResponse, לחוות משחק ללא הצללות וטשטושים במשחקים וסרטים מהירים במיוחד, עם השהייה נמוכה ככל האפשר.

חבילת בידור מקיפה
מסך ה- 436M6VBPAB מסדרת ה- Momentum אף מתאים לפעולות יום יומיות נוספות, כמו צפייה שגרתית בסדרה או בסרט, שנראים מצוין לא רק בזכות ביצועי הצבעים או התגובתיות של המסך, אלא גם בשל טכנולוגיה נוספת שהופכת את חוויית הצפייה למקיפה במיוחד: תאורת Ambiglow. Ambiglow, המתאימה במיוחד לסרטים, משחקי ספורט משודרים וגיימינג, פולטת הילת אור עדינה המגדילה את המסך ומעצימה את תחושת ההיטמעות בו. מעבד פנימי מבצע ניתוח תוכן ומסגל תמידית את הבהירות וצבע האור לתמונה. מסך ה- 436M6VBPAB מספק גם סאונד יוצא מן הכלל, הודות לזוג רמקולי סטריאו 7W מובנים ואיכותיים עם DTS Sound™.

יעילות ידידותית למשתמש
מעצבי מסך ה- 436M6VBPAB דאגו לא רק לייצר מסך בעל מראה מתוחכם ופרקטי אלא גם ידידותי למשתמש ככל שניתן, מה שמסביר את העובדה שהוא כולל תמיכת USB-C, DisplayPort 1.2, Mini DisplayPort וכניסת וידאו HDMI 2.0 לקישוריות מוגברת, MultiView עם שני מקורות לריבוי משימות משופר וכן האב USB 3.0 מובנה המאפשר ורסטיליות רחבה. מסך ה- 436M6VBPAB אף מגיע עם האב ה- EasyLink של פיליפס לשליטה מרחוק, המאפשר למשתמש לשלוט במספר מכשירים מחוברים בקלות.
מאפיינים חשובים אלה מדגישים את ההבדלים בין מסך זה לבין מסכי טלוויזיה, על ידי מענה לצרכים השונים והקריטיים של גיימרי קונסולות.
מסך ה- 436M6VBPAB מסדרת ה- Momentum, אשר הורכב מחומרים איכותיים וצוייד בכל מאפיין אפשרי על מנת להפוך את חוויית הגיימינג והבידור למהנה ביותר, הינו הזמנה של ממש להיכנס לתוך המשחק.

אודות MMD

MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה ב- 2009 במסגרת הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפס. MMD מחזיקה בזכויות בלעדיות לשיווק ומכירה של צגי LCD הממותגים תחת השם פיליפס, בכל העולם. שילוב המותג של פיליפס יחד עם המומחיות בתחומי הייצור של TPV מאפשרים ל- MMD לפעול בגישה ממוקדת ומהירה על מנת להביא לשוק מוצרים חדשניים. MMD משרתת את השוק המערב-אירופי ממטה החברה באמסטרדם. מזרח אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר מקבלים שירות ממשרדים בפראג. רשת של משרדי מכירות מקומיים פועלת בעזרת מפיצים ומשווקים בכל השווקים המרכזיים האחרים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה פועל בטייוואן. www.mmd-p.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il