TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Eaton השיקה את מערכת אחסון האנרגיה באצטדיון הכדורגל של אייאקס אמסטרדם


פרנק קמפבל, נשיא חטיבת החשמל באיטון לאזור המזה"ת, אירופה ואסיה
מערכת אחסון האנרגיה הגדולה מסוגה באירופה, בהספק 3 מגה-וואט בבניין מסחרי, מוכנה בימים אלה לעבודה מלאה
חברת ניהול האנרגיה איטון השיקה את מערכת אחסון האנרגיה באצטדיון ע"ש יוהאן קרויף, מגרשה הביתי של קבוצת הפאר אייאקס אמסטרדם. הפרויקט הייחודי נולד מתוך שיתוף פעולה של מספר חברות בינלאומיות, בהן ניסאן, איטון, באם (BAM) וחברת הניהול של אצטדיון "יוהאן קרויף ארנה" (לשעבר "אמסטרדם ארנה"), והוא נתמך על ידי הקרן לאקלים ואנרגיה של אמסטרדם (AKEF). מערכת אחסון וניהול האנרגיה שנחנכה באצטדיון עושה שימוש שני בסוללות שמוחזרו מרכבים חשמליים של ניסאן וכן בסוללות חדשות, והיא הגדולה מסוגה באירופה אשר פועלת בבניין מסחרי.

מערכת אחסון האנרגיה החדשה מאחסנת ומספקת שלושה מגה וואט. לשם השוואה, הספק זה שווה למחצית ההספק של כל טורבינות הרוח בישראל יחדיו. המערכת מספקת אנרגיה מהימנה ויעילה יותר מהדרכים הקיימות כיום והיא משמשת את האצטדיון עצמו, מבקריו, את השכונה מסביב ובעת הצורך – את רשת החשמל הארצית של הולנד. שילוב יחידות המרת האנרגיה של איטון, יחד עם 148 סוללות של מכוניות 'ניסאן ליף' (Nissan LEAF), מאפשר למערכת האחסון לא רק לספק אנרגיה בת קיימא לאצטדיון, אלא גם לנצל בצורה מיטבית וממושכת יותר את סוללות הרכב החשמלי, באופן המסייע לשמירה על הסביבה.

"הודות למערכת אחסון האנרגיה, האצטדיון יכול להשתמש באנרגיה בת קיימא משלו, וכן לסחור בקיבולת החשמל הגדולה הזמינה בסוללות שבבסיס המערכת", אמר האנק ואן ראן, סמנכ"ל חדשנות באצטדיון יוהאן קרויף באמסטרדם. "הודות למערכת החדשה, הארנה מבטיחה הספק יציב של אנרגיה גם במהלך הפסקות חשמל, כך שהאצטדיון צפוי לתרום ליציבות רשת החשמל ההולנדית".

"מערכת אחסון האנרגיה באצטדיון מביאה לידי מימוש את המומחיות של איטון בפתרונות המתקדמים ביותר לניהול אנרגיה", ציין פרנק קמפבל, נשיא חטיבת החשמל באיטון לאזור המזה"ת, אירופה ואסיה. "תכננו את המערכת במיוחד לצרכים של 'יוהאן קרויף ארנה', החל בתכנון ועיצוב האלקטרוניקה, דרך שילוב הסוללות מרכבי ניסאן ועד התאמת הפתרון החדשני לתשתית הקיימת של האצטדיון".

מערכת אחסון האנרגיה באצטדיון משחקת תפקיד משמעותי באיזון בין ביקוש והיצע אנרגיה. המערכת הינה בעלת קיבולת של שלושה מגה-וואט, ומסוגלת לספק חשמל לאלפי בתים. קיבולת זו מאפשרת לאחסן את האנרגיה המופקת מ-4,200 לוחות סולאריים על גג הארנה ולעשות בה שימוש אופטימלי. מערכת האחסון תספק כוח חלופי בעת הצורך, תפחית את השימוש בגנרטורים המונעים בדיזל, ולמעשה תפחית את העומס על רשת האנרגיה ותוריד את שיאי הביקוש בזמן הופעות באצטדיון.

אודות Eaton
איטון היא חברה גלובלית המתמחה בפתרונות ושירותים לניהול אנרגיה. בשנת 2017 הסתכמו מכירותיה ב-20.4 מיליארד דולר. איטון מספקת ללקוחותיה פתרונות המאפשרים לנהל מערכות חשמליות, הידראוליות ומכאניות באופן יעיל, בטוח ובר קיימא. איטון מחויבת לשיפור איכות החיים והסביבה, באמצעות טכנולוגיות ושירותים לניהול אנרגיה. איטון, אשר נוסדה ב-1911, מעסיקה כ-96 אלף עובדים ועובדות, ומשווקת שירותים ומוצרים ביותר מ-175 מדינות. למידע נוסף בקרו באתר: Eaton.com

אודות 'יוהאן קרויף ארנה'
יוהאן קרויף ארנה הוא אחד המובילים בקרב האצטדיונים מרובי התכלית באירופה. זהו אצטדיונה הביתי של קבוצת הכדורגל אייאקס ההולנדית (AFC Ajax), ובנוסף, הוא מארח הופעות ענק, נשפים וכנסים עסקיים. יותר משני מיליון מבקרים פוקדים מדי שנה את האצטדיון, ששם דגש על חוויית הצפייה והקהל. ביחד עם שותפות נוספות, האצטדיון מספק שירותים ומתקנים מהשורה הראשונה ועובד באופן שוטף על שיפור חווית האוהדים והמבקרים, באצטדיון ומחוצה לו.
מערכת אחסון האנרגיה החדשה של האצטדיון, והחברה הקשורה – Amsterdam Energy ArenA BV, הן תוצאה ישירה של תוכנית החדשנות המנוהלת על ידי מרכז החדשנות של האצטדיון. מרכז זה מאגד בתוכו את כל נכסי הידע והעבודה המשותפת עם ממשלות וארגונים כגון איטון, ניסאן ועוד, אשר עובדים באופן שוטף על שדרוג האצטדיון לעתיד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il