TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AOC מכריזה על V2


AOC
סדרת מסכי מחשב אלגנטיים ודקים במיוחד
מומחית התצוגה, AOC, מכריזה על סדרת מסכי המחשב החדשה V2, וחושפת שלושה מסכי מחשב בגדלי 21.5", 23.8" ו- 27". מסכי המחשב האלגנטיים, בעלי המראה הדקיק, המצוידים בפאנל IPS חסר מסגרת בשלושה מצדדיו ורזולוציית Full HD (1920x1080), מציעים זוויות צפייה רחבות (178/178) וצבעים מדויקים (כיסוי של 72% מסולם NTSC). עיצוב הקצה החדשני מצניע את מסגרת המסך מאחורי הפאנל, מה שנותן מראה חלק ונקי. הופעתו המרשימה של המסך ממשיכה עם פרופיל דק במיוחד (7.7 מ"מ למסכי ה- 21.5" ו-23.8", ו- 7.9 מ"מ למסך ה- 27"), ומסתיימת עם גב חלק, שטוח ונקי, ללא בליטות. סטנד אלגנטי גם כן, התומך במסך ומציב אותו בתנוחה אופטימלית, מעניק זווית כוונון אנכית של עד 20°, עליו מוטמע שקע האזניות ובתוכו עוברים כבלי החשמל וחיבורי הוידאו. מסכי ה- 2V החדשים מצוידים גם בזמן תגובה מהיר העומד על 5 ms, קצב רענון מסך של 75 Hz ו- AMD FreeSync.

סדרת ה-2V החדשה, מדגימה את גישתה החדשנית של AOC לעיצוב מסכי מחשב המשלב גם תמונה מצוינת. לסדרה מסכים בשלושה גדלים: 22V2Q בגודל 21.5", 24V2Q בגודל 23.8" ו- 27V2Q בגודל 27". שלושת הדגמים מגיעים בעיצוב חסר מסגרת בשלושה מצידי פאנל ה-IPS, המספק זוויות צפייה מצוינות (178/178°) ודיוק בצבעים. בהירות של 250 cd/m² מבטיחה ראות טובה בחדרים המוארים בתאורה בהירה או באור השמש. העיצוב החדשני של סדרת ה-2V מציג מראה קומפקטי ואלגנטי. הצג נראה כמרחף באוויר, ללא מסגרת עבה או צד אחורי גס שיפריעו למראה החלק. הפרופיל הדק של סדרת ה- 2V נמדד בעובי של טלפון חכם (7.7 מ"מ למסכי ה-21.5" ו-23.8", ו- 7.9 מ"מ למסך ה- 27").

סדרת ה- 2V מתהדרת בקצב רענון מסך של 75 Hz , תמיכת AMD FreeSync וזמן תגובה העומד על 5 ms, שיחד מציעים חוויית גיימינג חלקה, ללא "קריעות" ו"גמגומים". סדרת ה-V2 המשלבת צבעים מציאותיים, מראה ועיצוב מרשימים וכן יכולות גיימינג, מתאימה באופן מושלם לסטודנטים, כמו גם צרכני בידור ביתי, שמראה המסך חשוב להם לא פחות מהתוכן. חיבורי המסך כוללים HDMI ו- DisplayPort מאפשרים לחבר שלל מקורות מלבד שולחן העבודה ומחשב נייח, כמו אזניות או רמקול חיצוני.

הודות להופעתם הייצוגית של המסכים, מתאימה סדרת ה- V2 גם למרחבים ציבוריים המקפידים על מראה חיצוני המשדר ניקיון ואיכות. גימור שחור ומבריק בבסיס המסך המרובע, סטנד מטאלי חלול ותחתית המסגרת עליה נמצאים מקשי ה- OSD, תורמים כולם לתחושת הפרימיום שמשדרים המסכים.

סדרת המסכים V2 מגיעה עם מיטב הטכנולוגיות החדשניות של AOC, ביניהן טכנולוגיית Flicker-Free המווסתת את רמת הבהירות בעזרת זרם ישיר (DC) במקום פולס מודולרי רוחבי (PWM), או מצב ה- Low Blue המפחית גלי אור כחול קצרי טווח אשר עלולים להזיק. חדשנות נוספת מגיעה בצורת “Clear Vision” המגבירה את צלילות, חדות וחיות המסך בתכני SD. ליעילות נוספת, תומכת סדרת ה- 2V בסט-אפ ריבוי מסכים קל לתפעול עם תוכנת AOC Screen+ .

סדרת מסכי המחשב של AOC, V2, אשר תומכת בשמירה על כדור הארץ, אף עומדת בתקנות ה-EPA 7.0 .

דגם ה- 21.5" 22V2Q, 23.8" 24V2Q וה- 27" 27V2Q, כוללים DisplayPort, כבל HDMI, וכן אחריות של 3 שנים בבית הלקוח ויהיו זמינים ביולי 2018 באירופה עם מחיר מומלץ לצרכן של 850 ₪, 1,000 ₪ ו- 1,200 ₪ בהתאמה.

אודות AOC
AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצויין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם. www.aoc-europe.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il