TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יד שרה מול רעידות האדמה ברחבי הארץ


מוקד מצוקה יד שרה
מאות אלפי קשישים מתקשים להגן על עצמם בעת הרעידה

מתנדבי יד שרה נערכו לספק ציוד עזר להתגוננות מהירה ובעת רעידת האדמה ליוו במוקד ההצלה והחירום את הקשישים בהדרכה והרגעה

רעידות האדמה שזעזעו את הצפון השבוע, לא הפתיעו את מתנדבי יד שרה שנערכו מבעוד מועד כדי להגן על הקשישים הזקוקים לסיוע מהיר ומקצועי.


על פי נתונים שאספו מתנדבי יד שרה, כ-265 אלף אזרחים בישראל בעלי קושי רב בהליכה. ביד שרה פילחו את הנתונים ונערכו לסייע בעת הצורך לכל קשיש כדי שיגיע לאיזור בטוח בעת הצורך, וכן לשיחת הדרכה או הרגעה במקרה של רעידה שאינה כרוכה בסכנה מיידית.


לאור גל רעידות האדמה האחרון שנמשך אל תוך הלילה מוקד יד שרה הוצף במאות פניות של קשישים ונכים הנמצאים בחרדה ממקרה של רעידת אדמה. גל הפניות שהגיע היה בעיקרו סביב השאלה כיצד יתמודדו במקרה של רעידת אדמה היות ויש להם קושי רב בהליכה.


צוותי מוקד המצוקה ביד שרה פתחו במבצע שיחות הרגעה ותמיכה למאות מנויים, קשישים ובודדים, החוששים מרעידת האדמה הבאה. קשישים רבים והקשישים חוששים שלא יוכלו לקבל עזרה בשעת חרום. מספר רב של מנויים התקשר למוקד בדאגה כי בעת מצוקה לא יוכלו להזעיק עזרה.


נחום גיטמן, מנהל מוקד המצוקה של יד שרה, מספר: "אנחנו מקבלים פניות היסטריות מקשישים ונכים שמרותקים לבית ונמצאים בחרדה ממקרה של רעידת אדמה. קשישים פנו אלינו בהיסטריה וביקשו שנעזור להם. בשעות אלו יוזם צוות המוקד שיחות עם מנויים באזור כדי לדרוש בשלומם ולראות כיצד ניתן לעזור להם. בנוסף, מתנדבים עורכים ביקורי בית ומבקרים קשישים ועוקבים אחר מלאי בלוני החמצן בסניפים המושאלים במקום מחוללי החמצן החשמליים המושבתים עקב הפסקת חשמל.


"כבר לפני כמה שבועות הנחה הרב לופוליאנסקי את צוות המוקד להיערך בהתאם לנתונים שנאספו, וכך יכולנו להגיע בימים האחרונים לקשישים הנמצאים בחרדה עקב המצב. זו קבוצת אוכלוסייה מוחלשת ומאוד פגיעה. מספר הפניות למוקד עלה ואנחנו מדריכים אותם ומרגיעים אותם. במקרי הצורך אנחנו מזעיקים בני משפחה ושכנים כדי לשהות איתם", מוסיף גיטמן.


למוקד יד שרה מחוברים עשרות אלפי בני אדם מכל רחבי הארץ והוא המוקד היחיד אשר מציע חיישן המזהה נפילה ומזעיק סיוע מידי דבר היעיל מאוד במקרה של רעידת אדמה. והוא המוקד היחיד שאינו דורש תשלום חודשי מהמנויים או תשלום נוסף מ"מנויים טורדניים". המוקד מאפשר גם הפגת הבדידות ע"י שיחה ידידותית עם המוקדנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il