TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ServiceWise סיימה בהצלחה פרוייקט CRM עבור מכון דוידסון לחינוך מדעי


דורית מוזר, סמנכ"לית התפעול של ServiceWise
המערכת מאפשרת בנוסף לכך גישה מלאה לכל הנתונים שנצברו אודות כל נרשם ומשתתף כך שתהליך הרישום החדש אינו דורש מילוי פרטים בשנית כפי שנדרש על ידי המשתתפים בפעילויות עד כה

מכון דוידסון לחינוך מדעי, המשמש כזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, סיים בהצלחה הטמעת מערכת CRM של Salesforce, באמצעות חברת ServiceWise יישומים עסקיים, שותפת פלטינום של Salesforce ו-Pardot בישראל. הפרוייקט, בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים, עלה בהצלחה לאוויר לאחר כ-4 חודשים.


המכון, שעבד עד כה עם מערכת רישום ישנה (קוד אואזיס), נדרש להתאים את עצמו לעידן הנוכחי ועל כן הושם דגש על בניית ממשק ידידותי למשתמש, ועל תפעול המערכת על ידי מרכז הרישום באופן פשוט וגמיש. כמו כן נדרשה קישוריות למערכת הכספים, ולמערכות פנימיות נוספות במכון ויצמן. קישוריות זו מאפשרת ניהול תהליכים מקצה לקצה בהתאמה לאופיו של מכון טכנולוגי וחינוכי מתקדם.


המערכת מאפשרת בנוסף לכך גישה מלאה לכל הנתונים שנצברו אודות כל נרשם ומשתתף כך שתהליך הרישום החדש אינו דורש מילוי פרטים בשנית כפי שנדרש על ידי המשתתפים בפעילויות עד כה.
15 מתוך מגוון התוכניות שמפעיל המכון נכללו במסגרת הפרוייקט הראשוני והיום ניתן לבצע את כל הפעולות באופן חלק ואוטומטי, ליצור קשר עם הלקוחות מתוך המערכת באמצעות אימיילים ממוקדים ולבצע ניתוחים סטטיסטיים וחיתוכים בנוגע לכל תהליך ההרשמה וההשתתפות.


אמנון וידן מנהל כספים, משאבי אנוש ותפעול במכון דוידסון, אומר: "חברת ServiceWise עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם מגוון משתמשי הקצה של המערכת בתוך הארגון, ועם ממשקים שונים מחוץ לארגון, על מנת לאפיין במדוייק את תהליכי העבודה והתהליכים העסקיים במכון דוידסון, לצורך הקמת מערכת התפורה למידותינו. המעבר למערכת Salesforce הוא לא פחות ממהפכה בהיבט חווית הלקוח ותהליכי העבודה שלנו ואנו מתכוונים להמשיך ולשלב מרכיבים נוספים בפעילות הארגון לתוך מערכת ה-CRM".

דורית מוזר, סמנכ"לית התפעול של ServiceWise, אומרת: "הקמת המערכת עבור מכון דוידסון היתה חוויה יחודית בשל השילוב המיוחד של אופי הארגון, הצרכים שלו, והצמא הברור בו לשידרוג טכנולוגי רציני. ברור לנו שזוהי רק ההתחלה, ועתה לכשיתחילו להצטבר נתונים במערכת, יוכל המכון בין השאר, לבצע חיתוכים רבים ולהפיק תובנות אשר ישדרגו את היעילות ואת השירות אשר ניתן לנרשמים לפעילויות שלו".

אודות מכון דוידסון
מכון דוידסון לחינוך מדעי הוא עמותה ללא מטרות רווח, שמשמשת כזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע. צוות המכון מאמין בחיבור בין אנשים למדע, ולכן יוזם, מארגן ומפעיל קשת רחבה של תוכניות חינוכיות. המכון חותר להיות מוקד מקצועי לתלמידים, הורים והקהל הרחב, כמו גם למורים, אנשי אקדמיה ממשל וחינוך.
אודות ServiceWise

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום של Salesforce, ו- Pardot בישראל.
בין לקוחותיה של ServiceWise חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים ללא כוונת רווח.


המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של ServiceWise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: http://www.salesforce.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il