TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון SAP S/4HANA Cloud סולל את הדרך לבניית ארגונים חכמים באמצעות חדשנות המועצמת על ידי בינה מלאכותית


הודעה זו מבוססת על סקר שערכה החברה בהיקף שכלל 2,500 מנהלים ברמות בכירות (C Level)

ענקית התוכנהSAP SE הכריזה כי תשעה מתוך עשרה מובילים עסקיים מאמינים שבינה מלאכותית קריטית להישרדות החברות שלהם בחמש השנים הקרובות. הודעה זו מבוססת על סקר שערכה החברה בהיקף שכלל 2,500 מנהלים ברמות בכירות (C Level).


שישה מבין כל עשרה ארגונים מובילים שהשתתפו בסקר כבר יישמו בינה מלאכותית או מתכוונים ליישם אותה במהלך השנה הקרובה.
שליש מבין הנשאלים מתכננים לבצע השקעות רציניות בבינה מלאכותית במהלך תריסר החודשים הקרובים, בסכומים שנעים בין חצי מיליון ל-5 מיליון דולרים.


"אנחנו רוצים למכן לפחות מחצית מתהליכי ה-ERP העסקיים שלנו במהלך שלוש השנים הקרובות ולעשות זאת עם פונקציונליות שמונעת על ידי בינה מלאכותית", אמר ברנד ליאוקרט, חבר בוועד המנהל של SAP SE, תחום מוצרים וחדשנות. "SAP S/4HANA Cloud הוא המוצר היחיד בשוק ה-ERP שיכול להעניק לחברות את רוחב ועומק התבונה להן הן זקוקות כדי לדלג מעל המתחרות וכדי להוביל בשוק שלהן".


SAP S/4HANA Cloud: פתרון ה-ERP האינטליגנטי ביותר בשוק כיום
SAP לוקחת את ההובלה בכך שהיא משלבת את הבינה המלאכותית כשיפור ליבה בסיסי בפתרונות הארגוניים שלה. בזמן שאחרים יכולים לטעון לאינטליגנטיות, SAP S/4HANA Cloud הוא פתרון ה-ERP האינטליגנטי הבדוק והמנוסה היחיד כיום בשוק, אשר מציע את התועלות הבאות:
חוויית משתמש מבוססת שיחה ללא שימוש בידיים: SAP S/4HANA Cloud מביאה לראשונה בעידן הדיגיטלי חוויית משתמש מבוססת שיחה אל שוק ה-ERP באמצעות שילוב של המסייעת הדיגיטלית SAP CoPilot. המסייעת הארגונית הדיגיטלית והחכמה הזו מאפשרת למשתמשים לבצע פעולות מול תוכנת ה-ERP שלהם באופן יותר אנושי וחברתי. ומכך, SAP S/4HANA Cloud הוא פתרון ה-ERP הראשון בעולם בו ניתן להשתמש בלי ידיים, כשהוא משנה באופן בסיסי את הדרך בה לקוחות מתקשרים עם תוכנת ה-ERP שלהם ומחלצים ממנה מידע.


מיכון מבוסס בינה מלאכותית: SAP S/4HANA Cloud נותנת ללקוחות את הערכה הרחבה והמעמיקה ביותר בשוק ה-ERP כיום עבור פונקציות מועצמות בבינה מלאכותית. SAP S/4HANA Cloud, עם מנגנון אינטליגנטי בעל יכולת לימוד עצמאית, מגדיר מחדש את אופן ביצוע העבודה. לדוגמה, באמצעות הגרסה המעודכנת של SAP S/4HANA Cloud, מנהלי פרויקטים יכולים לנצל יכולות חיזוי עלויות פרויקט מבוססות בינה מלאכותית, בכדי להקטין את גובה התקציב וכדי לקבל החלטות השקעה במשאבים מדויקות יותר.


תהליכים עסקיים של הדור הבא: מערכת SAP S/4HANA Cloud הגדירה מחדש את התהליכים העסקיים על ידי שילוב של שנות ניסיון בתעשייה עם העוצמה של חידושי הטכנולוגיה האחרונים, כמו בינה מלאכותית וטכנולוגית מחשוב בזיכרון. כיום, קמעונאי יכול להשתמש בתמחור דינמי כדי להתאים את המחירים באופן חכם לביקוש. מנהל עסקי יכול לספק תחזיות כוח אדם המבוססות על הדרישות ועל הסטטוס של פרויקט מסוים או עבודה שמתבצעת. אלה הן רק שתי דוגמאות כיצד לקוחות יכולים ליהנות מתהליכים עסקיים של הדור הבא, אשר יהיו לזמינים באמצעות SAP S/4HANA Cloud.


SAP S/4HANA Cloud מאפשרת ללקוחות להפוך את הארגון החכם
לקוחות כמו לה-ליגה, פלאדיס גלובל, רויאל דאץ' של וביונד טכנולוגיות השתתפו בכנס Sapphire Now שנערך בתחילת יוני 2018. נציגי החברות דיברו על השינוי שהן עברו כדי להפוך ל-'ארגון חכם', שהיה אפשרי באמצעות SAP S/4HANA Cloud.


לה ליגה (La Liga), המנהלת של הליגה המקצוענית העליונה במערכת הליגות של הכדורגל הספרדי, משתמשת ב-SAP S/4HANA Cloud בכדי להפוך לארגון חכם. החברה, במטרה להשיג את השאיפה שלה להתרחב אל מגזר הבידור הגלובלי, הייתה צריכה לשפץ את התהליכים העסקיים שלה שהיו מבוססים על עבודה ידנית מיושנת ומסובכת.


"עברנו צמיחה בקצב מהיר במהלך השנים האחרונות. בזמן שאנו עושים את הקפיצה כדי להפוך למותג בידור גלובלי, אנחנו זקוקים לטכנולוגיות החדשות ביותר וליישום מערך פתרונות בכדי לעמוד בכל היעדים שלנו", אמר חוזה גוארה, מנהל התפעול התאגידי של לה ליגה. "אנחנו רואים ב-SAP ספקית של פתרון מפתח שעוזר לנו להשיג את היעדים, ואנו בטוחים שיחסים אלו יביאו לתפעול שלנו שתי תועלות עיקריות: תהליכים עסקיים משופרים ומחזורי חדשנות מהירים יותר".

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il