TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דיזר יארחו פלייליסטים בלעדיים שנוצרו על ידי מוזיקאים מכל אחת מ -32 המדינות המשתתפות במונדיאל


Deezer
פותחים ערוץ Football Fever"" מיוחד עבור האוהדים

שירות הזרמת המוסיקה הגלובלית דיזר, חוגג את גביע העולם בכדורגל עם "Football Fever"- השתלטות האומנים הראשונה שלהם אי פעם. מהיום, דיזר יארחו פלייליסטים בלעדיים שנוצרו על ידי מוזיקאים מכל אחת מ -32 המדינות המשתתפות בתחרות הכדורגל הגדולה בעולם.


קסביאן אחת מהלהקות שצועקות 'Come on England!' במרוץ לגביע העולם, בחרו עבור הערוץ החדש 'Football Fever' להיטים של אמנים כמו ג'יימס בלייק ו- Giggs. זארה לארסון עם Go Sweden!'' הרכיבה רשימת השמעה משלה הכוללת אומנים שוודיים מועדפים כמו Tove Lo, Avicii ו Icona Pop, בעוד שקולומביה נתמכת על ידי Mike Bahia.


אמנים מקומיים מכל רחבי העולם נבחרו באופן אישי ויצרו פלייליסטים ל -32 משתתפי גביע העולם, ביניהם: אוסטרליה, ברזיל, בלגיה, צרפת, גרמניה ואורוגוואי.
הפלייליסט של כל אמן יהיה מגוון ויכלול שלל ז'אנרים מקומיים, כולל ראפ צרפתי (Niska) עבור צרפת, פאנק ברזילאי Mc Kevinho) עבור ברזיל), אלקטרונית גרמנית (פול (Kalkbrenner עבור גרמניה, ואפריקניס (DaVido) עבור ניגריה.


ערוץ Football Fever"" של דיזר מכניס גם מעריצים לרוח הכדורגל עם רשימת הלהיטים שהושמעו בטורנירים של גביע העולם ב -60 השנים האחרונות, שנבחרו במיוחד על ידי עורכי המוסיקה של דיזר.
סולינה אונג, סמנכ"לית השיווק של דיזר, אמרה: "כדורגל, כמו מוזיקה, שם את הדגש על קירוב בין אנשים. בדיוק כמו גביע העולם שאוסף את מיטב כישרונות הכדורגל מכל רחבי העולם, דיזר אספה את הטובים ביותר מבחינת כישרון מוסיקלי עבור המשחקים של הקיץ. אנו נרגשים שמוסיקאים גדולים כמו Kasabian, Zara Larsson, Niska, Paul Kalkbrenner ו- DaVido מציגים את האמנים האהובים עליהם, כל אחד מארצו, על מנת להעניק למשתמשים אוהבי כדורגל שלנו את הפסקול המושלם למונדיאל בקיץ הקרוב".


about Deezer
Deezer מחברת 14 מיליון משתמשים פעילים בחודש ברחבי העולם ל -53 מיליון שירים וקטעי אודיו. השירות זמין ביותר מ -180 מדינות ברחבי העולם. Deezerמעניק גישה מידית לאחד הקטלוגים הגדולים והמגוונים ביותר בעולם הזרמת המוסיקה דרך כל מכשיר. Deezer הוא שירות המוזיקה היחיד עם אפשרות ה- Flowתמהיל ייחודי של כל המועדפים הישנים והחדשים להזרמת מוזיקה שמשתנה כל הזמן. מבוסס על אלגוריתם אינטואיטיבי, שנוצר על ידי אנשים שאוהבים מוזיקה. זה המקום היחיד לשמוע את כל המוסיקה האהובה בשילוב תגליות חדשות המותאמות באופן אישי. Deezer זמין בכל מכשיר, כולל הטלפון החכם, הטאבלט, המחשב, המחשב הנייד, מערכת הקול הביתי, מכוניות מחוברות וטלוויזיה חכמה.
Deezerהיא חברה בבעלות פרטית, שבסיסה בפריז עם משרדים בלונדון, ברלין, מיאמי ובמקומות נוספים בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il