TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מוסיפה שירותי עריכת דין בברזיל


אנדרסן גלובל
Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם

אנדרסן גלובל ממשיכה את הצמיחה והנוכחות החזקה שלה באזור אמריקה הלטינית עם התוספת של Lotti e Araujo, חברה לעריכת דין עם משרדים בסאו פאולו וריו דה ז'נרו. פרקטיקת עריכת הדין של לוטי, שכוללת בערך 30 עורכי דין ומנהל אותה המנהל הכללי רוז'ריו אראוז'ו, תשלים את הצוות הקיים של אנדרסן טקס בברזיל.


"דרום אמריקה ממשיכה להיות שוק משמעותי עבור החברה, ולוטי היא התאמה מושלמת לתוכנית ההתרחבות שלנו באזור. התוספת נותנת לנו יכולות עריכת דין עם שירות מלא", אמר מרק וורסאץ, היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "בנוסף, כמה מהשותפים של לוטי עבדו בעבר בארתור אנדרסן בפרקטית עריכת הדין בברזיל ושותפים לערכים שלנו של אחריות, שקיפות ושירות הטוב בענף".


Lotti e Araujo מספקת שירותי עריכת דין בכמה תחומים של דיני תאגידים, עם מומחיות במגזרי הליטיגציה של מיסים, משפט אזרחי, דיני עבודה ותאגידים. החברה מתמחה בליטיגציה, משפט מנהלי, ושירותי ייעוץ כגון השקעות זרות, מסחרי, סחר בינ"ל, קניין רוחני, ניהול נדלן, דיני עבודה ודיני ספורט.


"ביחד, עם פרקטיקת המיסים הקיימת בברזיל, נוכל להגדיל את היצע השירותים שלנו ללקוחותינו", אמר רוז'ריו. "אנחנו מתגאים במתן שירותי עריכת דין באיכות גבוהה, והעבודה עם הצוות באנדרסן תעזור לנו לספק כיסוי בינ"ל יותר מקיף ואיכותי".


Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-106 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il