TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגוריט ישראל, מובילת שוק השכירות בישראל, רושמת רווח של כ-19.4 מיליון ₪ ברבעון הראשון של 2018


מגוריט ישראל
הונה העצמי של הקרן גדל לסך של כ-235 מיליון ₪. בעקבות השלמת עסקת גבעת שמואל וזכיה בשלושה מכרזים מלאי הדירות המניב ובפיתוח עלה לכ-700 יח"ד

חברת מגוריט ישראל בע"מ, קרן הריט למגורים הראשונה בישראל, מדווחת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2018 ומציגה לראשונה מאז תחילת פעילותה רווח של כ-19.4 מיליון ₪, הבא לידי ביטוי בהגדלת הונה העצמי של הקרן לסך של כ-235 מיליון ₪.


במהלך הרבעון עיבתה מגוריט את נכסיה באופן ניכר כשהשלימה את העסקה לרכישת דירות בפרויקט המגורים בגבעת שמואל בתמורה לכ-118.3 מיליון ₪. בנוסף זכתה הקרן, בשיתוף עם קבוצת מנרב, בשלושה מכרזים של חברת דירה להשכיר, להקמת פרויקטים של השכרה ארוכת טווח, בירושלים, ראשון לציון ובאר יעקב בהיקף משוער כולל של כ-784 מיליון ₪. פרויקטים אלו צפויים להגדיל את מצבת הדירות של הקרן בכ-430 יחידות דיור. התנופה המשמעותית בפעילות הקרן הובילה לכך שמלאי הדירות המניב ובפיתוח עומד בשלב זה על כ-700 יח"ד ב-9 פרויקטים שונים באזורי ביקוש ברחבי הארץ. התרחבות מהותית זו מעידה כאמור על מיצובה של מגוריט כמובילת שוק השכירות בישראל.


השיפור המהותי ברווח הנקי נובע בגין הפער בסך של כ-22.3 מיליון שקל שבין שווי השוק של הדירות שבבעלות הקרן בפרויקטים בתל אביב וגבעת שמואל, לבין עלות רכישתן בפועל. מדובר ב-34 דירות בבעלות הקרן בפרויקט 'מידטאון' בתל אביב, אשר החל להתאכלס במהלך הרבעון החולף וכן בגין השלמת רכישת 58 דירות מוכנות בפרויקט 'מגדלי שיר' בגבעת שמואל, שאכלוסן החל לאחרונה.


במהלך הרבעון הנוכחי, צפויה החברה לקבל לידיה ולהתחיל לאכלס 23 יחידות דיור בפרויקט המבוקש 'מרום נגבה' ברמת גן, כך שסך יחידות הדיור המניבות יגדל לכדי 115 יח"ד. באשר לדירות אלו, שווין הנוכחי גדל בכ-7.4 מיליון שקל לעומת עלות רכישתן. החברה תבחן רישום רווח בגינן ברבעון השני של 2018.
עוד עולה מהדוחות כי קיים ביקוש ער לדירות החברה המניבות בפרויקטים בגבעת שמואל ('מגדלי שיר') ובתל אביב ('מידטאון'). נכון למועד זה הושכרו למעלה ממחצית הדירות בשני הפרויקטים זאת על אף שבפועל מלאכת השכרתן החלה רק בסמוך לתום הרבעון הראשון של השנה. כך למשל, החברה מדווחת כי בפרויקט 'מגדלי שיר' שבגבעת שמואל הושכרו נכון להיום 39 דירות מתוך 58 היחידות שבבעלותה ובמקביל נרשם ביקוש ער ליתרת הדירות במתחם.


כחלק בלתי נפרד מהרחבת פעילותה של מגוריט ולצורך מימוש האסטרטגיה העסקית שלה, רשמה החברה גיוס מוצלח של כ-120 מיליון שקל במהלך חודש פברואר האחרון, זאת באמצעות הרחבת סדרת אגרות חוב בריבית שנתית של כ-1.5%.
מתי דב, מנכ"ל הקרן: "אני שמח מהתקדמותה של מגוריט והיותה חברה פורצת דרך בשוק הדיור בישראל. מגוריט מציעה סטנדרט חדש של שכירות הוגנת עבור ציבור השוכרים".


"במהלך הרבעון הראשון של השנה פעילותינו צמחה באופן ניכר וניצניה כבר נראים בשטח ובדוחות החברה. שילוב של פעילות ערה בשוק החופשי לצד השתתפות וזכייה במכרזי 'דירה להשכיר', מאפשר לנו להשיג תמהיל נכסי נכון ומאוזן, המשלב פריסה ארצית בהתאם לאסטרטגיית החברה ובמחירים אטרקטיביים". עוד אמר כי "אני מרוצה מאוד מהביקוש הער בקרב ציבור השוכרים לדירות שלנו בגבעת שמואל ובתל אביב והחל מהרבעון השני של השנה נדווח על הכנסות תזרימיות מפעילות ההשכרה אשר צפויים לצבור תאוצה בהמשך".


ארז רוזנבוך יו"ר הקרן: "אני מרוצה מאוד מהתוצאות הרבעוניות. בכוונת הקרן לפעול להרחבת פעילותה ולהפוך למרכיב בולט ומוביל במהפכת השכירות ההוגנת בישראל. כבר כיום נהנים השוכרים שלנו מביטחון באשר לתקופת השכירות הרצויה עבורם, המאפשרת להם לתכנן צעדיהם לטווח ארוך ובכך להפוך את חוויית השכירות לאלטרנטיבה ראויה, תוך שהם נהנים משירותי ניהול ותחזוקה ברמה גבוהה במיוחד".


מגוריט ישראל, הינה קרן הריט למגורים הראשונה והיחידה בישראל. החברה שמה לעצמה למטרה להסדיר את שוק השכירות ארוך הטווח בישראל ולהציע לציבור השוכרים מערכת יחסים הוגנת בין המשכיר לשוכר. הקרן הונפקה בסוף שנת 2016 וגייסה הון בהיקף של כ-240 מיליון ₪. מאז גייסה הקרן עוד כ-370 מליון ₪ בגיוסי אג"ח שזכו לביקושי יתר בשוק. עד כה רכשה החברה כ-230 דירות בתל אביב, גבעת שמואל, רמת גן ורמלה, וכן זכתה בשיתוף עם קבוצת מנרב, בארבעה מכרזים של חברת 'דירה להשכיר' להקמת כ-470 יחידות דיור נוספות בירושלים, ראשון לציון, חולון ובאר יעקב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il