TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בן-ציון (בנצי) סאו ממלא מקום המפכ"ל לשעבר הצטרף לחבר המנהלים של חברת הסייבר White Hat


בן ציון ( בנצי ) סאו
בחבר המנהלים של החברה נמצאים גם בכירים לשעבר מהצבא והמוסד
חברת הסייבר White-Hat מודיעה על הצטרפותו של בן-ציון (בנצי) סאו, ניצב בדימוס במשטרת ישראל, לחבר המנהלים של החברה. סאו מילא מגוון תפקידים בכירים במהלך הקריירה שלו במשטרת ישראל, בהם ממלא מקום המפכ"ל, סגן המפכ"ל, מפקד מחוז תל אביב, מפקד מחוז מרכז, ראש אגף המבצעים של משטרת ישראל וראש המטה המבצעי של השר לביטחון פנים.

בחבר המנהלים של החברה נמצאים בכירים לשעבר מגופי צבא וביטחון כמו גם מהמגזר הפיננסי, בהם אייל פישר, אשר כיהן כמפקד מרכז הסייבר ב-8200 , אילן מזרחי, המשנה לראש המוסד עד שנת 2003 והיועץ לבטחון לאומי עד שנת 2007 ורונן זרצקי, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט ואלוף משנה במיל.

שרון נימירובסקי, מנכ"ל ובעלים, White-Hat:"אני שמח על הצטרפותו לחברה של בנצי סאו, אשר מביא עמו ניסיון רב וידע מעמיק בתחום הבטחוני. חבר המנהלים תומך ותורם למגמת הצמיחה שלנו, אשר באה לידי ביטוי בפעילותנו העסקית ובמצבת כוח האדם שלנו אשר גדלה בהתמדה. אנו נמצאים כעת בתהליך של הרחבת פעילותנו מחוץ לישראל, עם סניפים שפתחנו לאחרונה באתונה ובלימסול. בהמשך השנה אנו מתעתדים לפתוח סניפים בלונדון ובניו-יורק".

אודות White-Hat
White-Hat היא חברת סייבר המספקת שירותים יחודיים, הכוללים פיתוח מערך תקיפות מתקדם (לצורכי הגנה), איתור תקיפות סמויות (threat hunting), שירותי תגובה לארועים (incident response), מודיעין סייבר מתקדם וממוקד ושירותי מחקר איומים לגופים בתחומי הפיננסים, הבריאות, הממשלה, הבטחון והמגזר העסקי. White-Hat מעסיקה עשרות עובדים, האקרים "לבנים" , מומחים יוצאי יחידות טכנולוגיות ו-HLS , אשר פועלים באופן פרואקטיבי בהתמודדות עם איומי סייבר אשר אין להם מענה בשיטות ההגנה הקלאסיות של עולם אבטחת המידע.
White-Hat מאבטחת את הרשת של לקוחותיה על ידי פיתוח תקיפות מתקדמות במתודולוגיות זהות להאקרים שחורים בעת התארגנות לתקיפה. לחברה נוכחות מתמדת ברשת בזהויות רבות, והיא מזהה פרצות ואיומים עתידיים, במטרה לשפר את אבטחת הרשת, למזער ואף למנוע פגיעה בתשתיות ובמערכות מידע קריטיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il