TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גיל שוויד: "מצאנו בתקופה האחרונה מתקפות מתוחכמות וקשות להגנה- החזון הרע של הסייבר מתממש"


גיל שוויד
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים שפתח את כנס Bynet Expo : "היברידיות עסקית וטכנולוגית היא העתיד והיא הופכת תנאי להצלחה"

שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: "ישראל לא בבידוד בינלאומי, להיפך, היא בביקוש בינלאומי"


עמוס ידלין, ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי: "האיראנים נחושים להתבסס בסוריה וישראל נחושה למנוע את זה וההתנגשות תהיה צבאית. אני לא דואג, יש לנו מודיעין מדהים וחיל אוויר מדהים בריבוע"

“אנחנו מצדיעים היום ל-70 שנות חדשנות טכנולוגית בישראל ולתעשייה יוצרת ערך ונושאת פרי" כך פתח היום אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים את כנס הטכנולוגיה הגדול ביותר בישראל, Bynet Expo, שנערך במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב. לדבריו "הטכנולוגיה היא כלי ובעידן הדיגיטל הטכנולוגיה הופכת ליותר ממוכנת ומוציאה את הגורם האנושי ממעגל העשייה, אבל אנשים אוהבים אנשים ורוצים את הקשר האנושי וזה ימשיך גם בעתיד – לכן צריך לאמץ את הגישה ההיברידית בטכנולוגיה ובעסקים, גישה זו משלבת את הטוב שבשני העולמות. היברידיות היא העתיד והיא הופכת תנאי להצלחה".


כנס Bynet Expo שנערך זו השנה ה-15 ברציפות התקיים השנה בסימן 70 שנות חדשנות בישראל. לכנס הגיעו יותר מ-6,000 משתתפים מהארץ ואורחים מרחבי העולם. בכנס תקיים מפגש בין עולמות הטכנולוגיה לבין התעשייה והשווקים, ונרשמה בו נוכחות של בכירי התאגידים, גופי הממשל, צבא, הארגונים והרשויות השונות בארץ. הכנס חולק השנה ל-9 מסלולי תוכן שונים: במליאה המרכזית ידונו על הטרנדים וההתפתחויות העתידיות המרכזיות בעולם הטכנולוגיה, מסלולים נוספים יתמקדו בנושאים: העתיד של ערים ומדינות, עתיד הבנקאות, עתיד שירותי הבריאות, עתיד הדיגיטל בצבא ומערכת הביטחון, עתיד החינוך, עתיד אבטחת הסייבר, עתיד ה-IT ועתיד הדיגיטל וחווית הלקוח.


בין הדוברים המרכזיים בכנס היו: יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד בינת; אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים; רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור; גיל שוויד, מנכ"ל ומייסד צק פויינט; ליז קנטוני, סגנית נשיא בכירה בסיסקו העולמית; איל וולדמן, מנכ"ל ומייסד מלנוקס, אנה פיפרל, מנהלת E-Estonia, אופיר אקוניס, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל; גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי; ד"ר דורית דור, סגנית נשיא תחום המוצרים בצ'ק פוינט, פרופ' ארי שמיס, מנכ"ל אסותא; שי לי שפיגלמן, ראש מטה ישראל דיגטלית; אל"מ טליה גזית, מפקדת ממר"ם ועוד.


4 מתוך 10 חברות שפועלות כיום ייעלמו
מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, אלון בן צור שנשא את הרצאת הפתיחה בכנס הוסיף: " 90% מהמידע שהצטבר בעולם הצטבר רק בשנתיים האחרונות, העולם הטכנולוגי מתקדם בקצב אקספוננציאלי מאז שהחל עידן הדיגיטל. המודלים העסקיים שיוצרות הטכנולוגיות המשבשות הצליחו מאוד מאחר והם מאוד נוחים ויעילים לשימוש, ודוגמא מצוינת לכך זו ההצלחה של חברת אמזון שהצליחה לכבוש את השוק בזכות הטכנולוגיה המשבשת שיצרה. לעומת זאת חברות שלא השכילו להצטרף למהפכה שעוד צפויה להתעצם נמצאות בבעיה. ההערכות הן ש-4 מתוך 10 חברות שפועלות כיום ייעלמו, ואלו יהיו החברות שלא יתאימו את עצמן מבחינה טכנולוגית לעידן הדיגיטל. מדד חברות הפורצ'ן 500 השתנה מאוד ב-15 השנים האחרונות, כאשר 52% מהחברות בו הוחלפו באחרות ומשך החיים של החברות במדד זה התקצר מאוד. עד שנת 2020 50% מכוח העבודה בעולם יהיה מקרב בני דור המיליניאלס, שהם שונים מאוד בהרבה מאוד מובנים מהדור הקודם, לטוב ולרע.


150 מיליון אנשים בעולם הולכים לצאת ממעגל העבודה תוך 7 שנים בשל החלפתם על ידי רובוטים ומערכות ממוכנות. אין ספק שהעולם משתנה בעידן הדיגיטל ואנחנו חייבם לנסות למצוא את נקודת שיווי המשקל החדשה בין הסדר של התאגידים לבין הכאוס של הסטארטאפים, תוך הבנה כי הדיגיטל לא יכול לעבוד לבד מאחר וחווית הלקוח היא חלק חשוב ביצירת הערך המוסף שמוביל להצלחה".


גיל שוויד מייסד ומנכל צ'ק פוינט התייחס בראיון שנערך עמו במליאה המרכזית לסיכוני הסייבר הגוברים ואמר: "אנחנו בהחלט רואים בתקופה האחרונה שהחזון הרע של מה שיכול לקרות בעקבות מתקפות סייבר - מתממש. יש זיהומים רבים ואיומים שמתחבאים בתוך המערכות הדיגיטליות והיקפם רק הולך וגדל. איום הסייבר הוא לא תאורטי יותר - הוא המציאות. מתקפות סייבר משביתות, ארגונים, בתי חולים, נמלים, מערכות עיתונים וערים. למשל העיר אטלנטה הושבתה לאחרונה למשך שבוע בשל מתקפת סייבר על כל השירותים העירוניים. זה קורה כל יום בכל מקום. מצאנו בתקופה האחרונה מתקפות מתוחכמות וקשות להגנה, שאם היו הגנות של דור 5, הן לא היו קורות. האימוץ של דור 5 צריך להיות מהיר יותר. עקב אכילס כיום הוא ההגנה על מכשירי המובייל". בהתייחסו לאקזיטים הישראליים הגדולים שהיו בתקופה אחרונה אומר שוויד כי הוא אמביוולנטי: "יש בי חלק שמרגיש גאווה על ההצלחה הישראלית וחלק שמרגיש אכזבה, כי חלק מהחברות שנמכרו היו יכולות לגדול עוד כישראליות ולהפוך לחברות גדולות יותר".


יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד בינת: "המהפכה הדיגיטלית שאנו עדים לה היא מהפכה של עננים, כאשר ענן שירותי התקשורת הוא לב המערכת. קבוצת רד בינת מקדמת כיום מספר פתרונות אשר המודל העסקי שלהם הוא של רשת שטוחה שמאפשרת גישה ליותר משתמשים לכל העולם, מה שיוצר הגדלה של ההכנסות. המהפכה הדיגיטלית מונעת על ידי ההייטק, אבל יש לה השפעה גם על החברה וגם על העסקים. המהפכה הדיגיטלית מייתרת את כוח האדם וזה תהליך שילך ויתגבר, אבל המהפכה הדיגיטלית גם דורשת יותר עובדים מיומנים כלומר מהנדסים. אנחנו עוסקים בהכשרה של אנשים כהכנה למהפכה הדיגיטלית, יש לנו מגוון תוכניות להכשרות שיאפשרו לבוגריהן להשתלב בהיי טק. תוכנית ארצית לתלמידים ללימודי מתמטיקה ברמה של 5 יחידות, הכשרות של עולים חדשים לסייבר, תוכנית הכשרה למהנדסים בני 45+, תוכנית להכשרת מהנדסים מהפריפריה החברתית וגם תוכנית הכשרה לבוגרי חטיבת גולני. החזון שלנו הוא שהפערים החברתיים בישראל יצטמצמו בזכות המהפכה הדיגיטלית".


שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס ברך את הנוכחים ואמר: "אני שמח להיות בכנס של רד בינת שהיא אחת מהחברות הפורצות דרך ביותר של הייטק הישראלי אשר מפארת מאוד את ההצלחה הישראלית, חברה הניחה יסודות כבר בשנות ה-70 וסללה את הדרך לחברות רבות נוספות, ואני שמח להיות פה ביום ירושלים וגם ביום התאריך הלועזי בו נוסדה מדינת ישראל. זו חגיגה של 70 שנות חדשנות. אני אדאג לכך שגם בעשור הבא ישראל תמשיך להיות מעצמת טכנולוגיה ומדע. המוחות המבריקים בישראל נמצאים בכל מקום, ולא רק בתא ובהרצליה. פשוט צריך לתת להם להיות חלק מהפלא הזה שנקרא ההייטק הישראלי. ב-2018 צפויים להשתתף 580 אלף ישראלים במגוון רחב של אירועי מדע וטכנולוגיה.


מספר רשויות שנהנות מתוכנית התמיכה שלנו "סל מדע" הולך וגדל ומתפרש מאצבע הגליל ועד לאילת וכולל את כל תושבי ישראל. אני אומר לכם שישראל היא לא בבידוד בינלאומי, להיפך, היא בביקוש בינלאומי. לראיה חתמנו 30 הסכמים בילטרליים עם 24 מדינות ברחבי העולם ובסוף החודש יתקיים כנס שרי המדע והטכנולוגיה הבינלאומי, שכמוהו לא היה מעולם בארץ או בעולם. זהו הישג אדיר של הממשלה. היקף התקציבים גדל לאין שיעור בממשלתנו, אבל אני חייב לציין כי הבירוקרטיה של הפקידות במגזר הציבורי היא אסון. דברים לוקחים פה שנים. זה חייב להשתנות".


איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס אמר בראיון שנערך עמו במליאה המרכזית: "אנחנו עושים דבר מאד פשוט. מה שיש לכל החברות ענק - זה תשתית ענק, מערכות ענק, אנחנו עושים את החיבורים בין המחשבים, מחשבי על, אנחנו מעבירים את הנתונים הכי מהר שיש בעולם וזה מאפשר סקלבליטי לכל הלקוחות שלנו. אנחנו היום מוכרים סדר גודל של מילארד דולר, אין הרבה חברות שהגיעו לסכומים כאלה.יש לנו עוד הרבה מה לעשות. אנחנו לא מספיקים לעשות את מה שאנחנו רוצים לעשות. אנחנו רצים מאוד מהר. זה כמו מסע כומתה כל הזמן יש עוד ועוד מטרות. אנחנו נמצאים בהרבה מאוד חברות, מוכרים מאות אלפי נקודות קצה ברבעון, ועדיין אנחנו לא מיינסטרים. כשנהיה שם אז כולם יעבדו איתנו. היום רק החברות היותר חכמות שיודעות לבנות תשתית חכמות משתמשות במוצר שלנו.


יותר ויותר חברות מבינות שאם הן משתמשות במלנוקס הן מקבלות אני 30 אחוז יותר מהמכשור שלהן. הכי חשוב זה אנשים - ככל שיש צוות יותר טוב אתה מצליח. אתה צריך להבין לאן הטכנולוגיה הולכת, מה הבעיות שיהיו בעוד שנתיים שלוש כדי לפתח את הפתרונות לכן אנחנו בונים צוותים להרבה שנים. חלק גדול מהחברה הם אנשים שעובדים אצלנו מעל 10 שנים. יחד עם זאת, האנשים הצעירים הם יותר טובים מאיתנו, למדו טכנולוגיה יותר מהר. הדור שאחרי הוא יותר טוב מאיתנו. אני שואל את עצמי האם אני רוצה שהבן שלי יהיה מנכ"ל. אני לא יודע. אם אתה מצליח זה טוב ואם אתה לא אז אתה יכול להרגיש רע. אתה עובר דברים מאוד קשים. הרבה מאוד מנכלים יכולים להרגיש לבד. יש סיכון בכל מה שזז. כל מה שקור בחברה זה באחריותך".


עמוס ידלין, ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי, שנאם במסלול שעניינו צבא וביטחון אמר: "הסבב הנוכחי מול אירן בסוריה נראה שנגמר, אבל אל לנו לזלזל באומה האיראנית, הם יכולים לעשות הרבה יותר מ 20 טילים. הפעם זה לא הצליח להם. האיראנים נחושים להתבסס בסוריה וישראל נחושה למנוע את זה וההתנגשות תהיה צבאית. אבל אני לא דואג, יש לנו מודיעין מדהים וחיל אוויר מדהים בריבוע. האמריקאים מכוונים את הלחץ למשטר האיראני והם מקווים שהוא ייפול. אתמול שמעתי את נסראללה משקר במצח נחושה, אז אמרתי לעצמי שמצבנו טוב. בעידן טראמפ אנחנו לא לבד. כרגע אנחנו מספיק חזקים, אבל אם יתחיל עימות מול אירן האמריקאים יהיו לצידנו, אפילו לא צריך יהיה לבקש מהם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il