TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פריון סיימה את הרבעון הראשון עם גידול של 23% ב-EBITDA המתואם ל-4.3 מיליון דולר; קופת המזומנים גדלה לכ-42 מיליון דולר


פריון
מותירה את התחזית השנתית: צופה לסיים את 2018 עם EBITDA מתואם של 28-32 מיליון דולר

גידול בקופת המזומנים
עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "במהלך הרבעון הראשון, המשכנו לקדם את ההתייעלות הארגונית ואסטרטגיית התפנית העסקית שלנו. התקדמות זו מתבטאת בשיפור של 23% ב-EBITDA המתואם ובהגדלת קופת המזומנים ושווי המזומנים שלנו ל-41.7 מיליון דולר.
"מאמצינו לחיזוק הפתרון והערך המוסף שאנדרטון מציעה לשוק באמצעות שילוב שירותים קריאטיביים מבוססי תובנות צרכניות עם פלטפורמה המספקת את המסר הנכון במקום הנכון, באמצעות רשת מובחרת של ספקי מדיה – הובילו לגידול של 20% בהכנסות מפרסום לעומת הרבעון המקביל.
אנו מעודדים מתגובת הלקוחות לפלטפורמת 'המיתוג הדיגיטלי המסונכרן' החדשה של אנדרטון, היוצרת חוויה הוליסטית ואחידה למותגים ממוקדי איכות במגוון מדיות ורשתות חברתיות".

תזרים מזומנים יציב
גרסטל הוסיף: "במקביל, פעילות החיפוש ממשיכה לספק תזרים מזומנים יציב, התומך בהשקעות שלנו באנדרטון, בחיזוק המאזן ובהפחתת החוב שלנו ב-14.4 מיליון דולר, מ-64.6 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2017 ל-50.2 מיליון דולר בסוף הרבעון הראשון השנה. השותפות ארוכת הטווח שלנו עם בינג נותרה חזקה, וממצבת אותנו היטב כדי לספק פתרון חיפוש מקיף לספקי מדיה מובחרים ברחבי העולם.
"לסיכום, במהלך הרבעון הראשון פעלנו בהתאם לתכנית שהתווינו, ובהתבסס על התוצאות שהשגנו אנו משוכנעים כי פריון נמצאת במסלול הנכון. כתוצאה מכך, אנו מותירים את התחזית שלנו ל-2018".


גידול בפרסום, ירידה בחיפוש
הכנסות החברה ברבעון הראשון ירדו ב-2% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-60.9 מיליון דולר. בחלוקה למקורות הכנסה, הכנסות פעילות החיפוש ירדו ב-16% לעומת הרבעון המקביל, בעיקר בשל ניקוי הרשת הנוכחית ודעיכה במכירות מוצרים קודמים. ירידה זו נוטרלה הודות לגידול של 20% בהכנסות פעילות הפרסום, בעיקר כתוצאה מהגדלת הוצאות הפרסום בשוק האמריקאי.


עלויות רכש לקוחות ומדיה ברבעון הראשון הסתכמו ב-31.9 מיליון דולר, כ-52% מסך ההכנסות, לעומת 30.1 מיליון דולר, או 48% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל. בפעילות החיפוש, הגידול בעלויות רכש הלקוחות והמדיה כאחוז מסך ההכנסות נבע בעיקר בשל דעיכה במוצרים קודמים. ואילו בפעילות הפרסום, הגידול נובע בעיקר מתמהיל מוצרים בעלי שיעור רווחיות נמוך יותר בשל השפעות ה-Header bidding וחסימת פרסומות על-ידי Chrome.


מעבר לרווחיות על בסיס GAAP
בשורת הרווח הנקי על בסיס GAAP, עברה החברה לרווח נקי של 0.1 מיליון דולר ברבעון הראשון, לעומת הפסד נקי של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. על בסיס Non-GAAP, גדל הרווח הנקי המתואם ב-7% ל-3 מיליון דולר, כ-5% מסך ההכנסות.
ה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון גדל ב-23% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-4.3 מיליון דולר, כ-7% מההכנסות.


התזרים התפעולי: 14.6 מיליון דולר
תזרים המזומנים התפעולי של פריון הסתכם ב-14.6 מיליון דולר, לעומת תזרים של 8.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. פריון סיימה את הרבעון הראשון עם קופת מזומנים ושווי מזומנים של 41.7 מיליון דולר.
חוב החברה, המורכב מהלוואות לזמן קצר, הלוואות לזמן ארוך ואג"ח להמרה, הסתכם ב-31 במרץ 2018 ב-50.2 מיליון דולר, לעומת 60.7 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2017.
פריון מסרה, כי היא עומדת בכל אמות המידה הפיננסיות הנדרשות בקשר עם החוב הציבורי שלה.
החברה הותירה את התחזית השנתית, וצופה לסיים את 2018 עם EBITDA מתואם של 28-32 מיליון דולר.


שיחת ועידה
הנהלת פריון תקיים היום בשעה 17:00 שעון ישראל שיחת ועידה בנוגע לתוצאותיה הכספיות. ניתן יהיה להשתתף בשיחת הוועידה בטלפונים שמספרם 1-809-212-883 עבור משתתפים מישראל, 1-800-289-0438 עבור משתתפים מארה"ב, ו-1-323-794-2423 עבור משתתפים ממדינות אחרות.
קוד הכניסה: 5635725.
ניתן יהיה להאזין לשיחת הוועידה בשידור חי גם באמצעות הלינק https://www.perion.com/ir-info/. שידור חוזר של השיחה יהיה זמין עד ל-17 במאי, בטלפון שמספרו 1-412-317-6671 או 1-844-512-2921 בארה"ב (קוד כניסה: 5635725 ).


פריון נטוורק (Perion Network)
פריון מספקת פתרונות פרסום דיגיטליים מתקדמים למותגים וספקי מדיה. החברה מחויבת למיקסום ביצועים על בסיס ניתוח נתוני אמת, באמצעות יצירת פורמטים חדשניים ושימוש בפטלטפורמות חיפוש, שיווק פרוגרמטי ורשתות חברתיות, תוך שמירה על מסר שיווקי אחיד.
לפרטים נוספים: www.perion.com, Twitter@perionnetwork.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il