TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טאואר-ג'אז ו-Newsight Imaging מודיעות על ייצור המוני של חיישנים מתקדמים עבור שוק הרכב


טאואר גאז
החיישן מסוג הדמיית LiDAR מספק מענה לדרישות הגדלות של שוק הרכב במתן פתרונות למערכות בטיחות חזותיות; תומך גם בשווקים נוספים בהם רובוטים ביתיים ורחפנים

טאואר-ג'אז וחברת ניוסייט אימג'ינג (Newsight Imaging) מודיעות היום (ד') על תחילת ייצור המוני של שבבי חיישני הדמיה מתקדמים. חברת ניוסייט הישראלית מתמחה בפיתוח מוצרי הדמיה בטכנולוגיית תלת ממד (3D) למגוון שווקים ושימושים, ביניהם: תעשיית הרכב, רובוטיקה, ראייה מלאכותית וקוראי ברקוד.


חיישן התמונה הנוכחי ותתי-מערכת המצלמה אותם הוא משמש, מותאמים לשווקים בעלי נתח שוק גדול ומשמעותי כדוגמת שוק ה-LiDAR (Light Detecting and Ranging - מערכות איתור המבוססות על עקרון פעולת הרדאר תוך שימוש באור המופק מלייזר) ושוק הראייה הממוחשבת -machine vision, המשלבים שבבים עם אלגוריתמים דיגיטליים ומערך פיקסלים על שבב בודד. שבב זה של חברת ניוסייט משמש בעיקר עבור מערכות סיוע לנהג ADAS (advanced driver assistance system) וברכבים אוטונומיים, וכן עבור רחפנים ומכשירי רובוטים ביתיים.


לפי דיווחי חברת המחקר IHS, שוק שבבי ה-LiDAR לענף הרכב צפוי להגיע להיקף של כ-1.8 מיליארד דולר עד שנת 2026 עם קצב צמיחה שנתית של כ-37%. זאת, בעיקר לאור העובדה כי חיישני ה-LiDAR מהווים כיום דרישה הכרחית ברכבים אוטונומיים ושוק זה צפוי לצמוח במהירות כאשר רכבי L4/L5 (רכבים ברמת אוטומציה מוחלטת) יהפכו למקובלים בשוק. על ידי שימוש בטכנולוגיית ה-180nm המתקדמת של טאואר-ג'אז המציעה התאמה אישית למגוון רחב של פיקסלים בהתאם לדרישות הלקוח, מספק החיישן של חברת ניוסייט מענה לשוק רווי הזדמנויות בענף הרכב כמו גם לשווקי הרפואה, אבטחה, ביטחון, תעשייה וצריכה.


השבבים החדשניים של חברת ניוסייט נותנים מענה אידיאלי למוצרים הדורשים מחירים תחרותיים, צריכת מתח נמוכה, רמת ביצוע גבוהה ושילוב בין טכנולוגיה אנלוגית ודיגיטלית. משפחת מוצרי החיישנים NSI3000, הנמצאת בשלב הייצור במתקן הייצור של חברת טאואר-ג'אז במגדל העמק, מציעה חיישנים בעלי פיקסלים עם רמת רגישות גבוהה במיוחד המהווים חלופה לחיישני CCD (charge-coupled device) במגוון מוצרים ומאפשרים רמת אנליזה ורמת תגובתיות גבוהה. משפחת מוצרים נוספת, NSI5000, הנמצאת עכשיו בשלבי פיתוח עם טאואר-ג'אז במתקניה בישראל, הינם שבבי LiDAR משולבים לשימושים בטווח רחוק המספקים שילוב מיוחד של פתרונות מתקדמים ויעילים במיוחד לדרישות המורכבות השונות של שוק ה-machine vision.


"בחרנו בטאואר-ג'אז בשל טכנולוגיית הפיקסלים המתקדמת והייחודית שלה אשר הותאמה במיוחד לצרכי המוצר שלנו הפונה לשווקים בהיקפי ייצור גדולים. בשילוב עם הטכנולוגיה שברשותנו הצלחנו להשיג ביצועים מרשימים של רגישות משופרת פי ארבע מהקיים בשוק. טכנולוגיית חיישני התמונה הייחודית של חברת טאואר-ג'אז הינה בעלת מוניטין מוכח ואנו גאים לייצר את מוצרינו בשוק הישראלי המקומי עם חברת טאואר-ג'אז המובילה בתחומה", אמר אלי אסולין, מנכ"ל ניוסייט אימג'ינג.


"עם יכולות הפיקסל המתקדמות שברשותנו, המותאמות לצרכי הלקוח ומוצריו, אנו מציעים ללקוחותינו טכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות ביותר המשמשות לפיתוח חיישנים ופתרונות הדמיה לשווקי ה-LiDAR והרכב. אנו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה עם חברת ניסייט אימג'ינג אשר הינה חברה המתפתחת במהירות ויש לנו אמון רב ביכולתה להצליח," אמר ד"ר אבי שטרום, סגן נשיא בכיר ומנהל החטיבה העסקית של CMOS Image Sensors בטאואר-ג'אז.

למידע נוסף אודות טכנולוגיית ה CMOS Image Sensor של טאואר-ג'אז: http://www.towerjazz.com/cmos-image-sensor.html
למידע נוסף אודות Newsight Imaging בקרו באתר החברה: http://www.nstimg.co

אודות טאואר-ג'אז
טאואר-סמיקונדקטור בע"מ (TSEM, TASE: TSEM) וחברות הבת האמריקניות בבעלותה המלאה ג'אז סמיקונדקטור וטאואר-ג'אז טקסס, פועלות תחת שם המותג טאואר-ג'אז, החברה המובילה בתכנון שבבים בטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות, ומייצרת מעגלים משולבים במגוון רחב של טכנולוגיות עיבוד המותאמות לצרכי הלקוח ובניהן מוצרי צריכה, תעשיה, רכב, רפואה וביטחון ותעופה.הטכנולוגיה המתקדמת של טאואר-ג'אז מכילה מגוון רחב של פלטפורמות מותאמות כגון: MEMS, integrated Power Management (BCD & 700V) ,CMOS Image Sensor ,RF CMOS Mixed Signal/CMOS ,BiCMOS SiGe. טאואר-ג'אז מספקת ללקוחותיה פלטפורמת תכנון חדשנית ומובילה המאפשרת מחזור תכנון מהיר ומדויק. בנוסף, מספקת טאואר-ג'אז שירותי העברת טכנולוגיה לייצור ושירותי פיתוח ליצרניות סמיקונדוקטור ולחברות שאין ברשותם מתקני ייצור וזקוקות להגדלת התפוקה. בכדי לאפשר ייצור נרחב ומשולב עבור הלקוחות לטאואר-ג'אז שני מתקני ייצור בישראל (150 מ"מ ו200 מ"מ), שני מתקני ייצור בארה"ב (200 מ"מ), ושלושה מתקני ייצור ביפן (שניים 200 מ"מ ואחד 300 מ"מ). למידע נוסף אנא בקרו ב- www.towerjazz.com


אודות ניוסייט
ניוסייט אימג'ינג (www.nstimg.com) מפתחת צ'יפים לחיישני מצלמה מתקדמים המספקים פתרונות ראיית תלת ממד עבור שווקים בעלי נפח גבוה. הסנסור צ'יפ מיוצר באמצעות טכנולוגיה CMOS מתקדמת בעלת רגישות פיקסלים גבוהה ביותר, ומאפשרת להחליף חיישני CCD יקרים יותר ביישומים מצלמה שונים, לרבות LiDAR ביישומי רובוטיקה, מערכות ADAS (סיוע לנהג) ותעשיית האוטומוטיב, רחפנים וכן בשווקים נוספים כמו מצלמות עומק עבור סלולאר, מציאות מדומה ורבודה (AR/VR), תעשיית 4.0 וסורקי ברקוד.


ניוסייט נוסדה על ידי אלי אסולין ואיל יצקן במאי 2016 כדי לתת מענה לצורך מידי ועתידי בשוק עבור פתרון תלת מימד אמין, מדויק, נייד וזול יותר. במהלך הפיתוח קיבלה החברה פעמיים מענק מרשות החדשנות הישראלית של משרד הכלכלה, כמו כן הקימה חברת בת בבעלותה בסין, צמוד לעיר שנחאי על מנת לתמוך ולפתח את עסקיה בסין. בנוסף, קבוצת משקיעים סינים בשם Infore Investments Holding השייכת לזרוע ההשקעות של ענקית האלקטרוניקה הסינית Midea השקיעה בחברה.


משפחת הצ'יפים של ניוסייט NSI3000 כבר נמצאים בשוק בידי לקוחות בעלי נפח שוק גבוה וכן בתוך צנרת רחבה של אבלואציות. טכנולוגיה הפורצת דרך של ניוסייט, eTOF, אשר בתהליכי רישום לפטנט, מגשרת על הפער בין הטווח הקצר של iTOF לבין הדרישה של שוק תעשיית הרכב לטווחים ארוכים תוך שמירה על דיוק גבוה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il