TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מודיעין מדווחת על הימצאות סימני נפט בקידוח Bordeaux בקליפורניה


מודיעין אנרגיה
הקידוח הגיע לעומק הסופי ובבדיקות שבוצעו נמצאו סימני נפט; השותפים בקידוח החליטו לבצע מבחני הפקה

שותפות חיפושי הנפט והגז מודיעין דיווחה היום כי הקידוח בו היא שותפה בפרויקט Grapevine בקליפורניה הגיע לעומקו הסופי, ועל פי ניתוח הממצאים שנאספו תוך כדי קדיחה וניתוח בדיקת הלוגים החשמליים (הבודקת את תכונות הסלע והנוזלים המצויים בתוכו באמצעות מכשירי מדידה חשמליים) ודוגמאות סלע שנלקחו מהקידוח, קיימים סימנים להימצאות נפט בקידוח. על בסיס ממצאים אלו, החליטו השותפים בקידוח לבצע מבחני הפקה שמטרתם לאמוד את קצבי ההפקה ואת גודל המאגר בקידוח.


בדוח משאבים שהוכן ע"י מעריך חיצוני הוערכו משאבי הנפט והגז בפרוספקט Bordeaux בכ-13.6 מיליון חביות. לפני התחלת ביצוע מבחני ההפקה בפועל, מודיעין צפויה למסור דיווח נוסף ובו פירוט על המועדים והאופן שבו יתבצעו מבחני ההפקה, וכן את עלותם המשוערת.


טרם הקידוח, הוערכה העלות הכוללת של קידוח Bordeaux בכ-4.6 מיליון דולר לכלל השותפים בפרויקט, ועלות ביצוע מבחני ההפקה נאמדת בכ-0.6 מיליון דולר נוספים. למודיעין אנרגיה החזקה של 23.5% בפרויקט Grapevine, וחלקה היחסי בהוצאות הקידוח נאמד בכ-1.1 מיליון דולר, ועוד 140 אלף דולר למבחני ההפקה. עד עתה הקידוח התנהל במסגרת התקציב ולוחות הזמנים שהוערכו על ידי השותפים.


בימים אלה מתבצע קידוח יבשתי נוסף בו שותפה מודיעין, בפרויקט Cassini. הקידוח בפרויקט Cassini הוא הראשון מבין 3 פרויקטים משותפים המבוצעים ביחד עם Aera Energy, ממפיקות הנפט הגדולות בקליפורניה, ועם קרן Bylo, קרן אמריקאית המתמחה בהשקעות בתחום האנרגיה. למודיעין החזקה של 35.625% מהזכויות בפרויקט Cassini. התקציב הכולל של הקידוח מוערך בכ-3.3 מיליון דולר. חלקה של השותפות בתקציב הקידוח, כולל מבחני הפקה ככל שיהיו, נאמד בכ-1.7 מיליון דולר.
הערכת דוח המשאבים לאומדן הטוב ביותר למשאבי נפט וגז בפרויקט Cassini עומד על כ-24.2 מיליון חביות נפט, וההסתברות למציאת משאבים בפרויקט זה נאמדת ב-73%.
השותפים בפרויקט Grapevine ממשיכים במכירת נפט באופן רציף שמופק מקידוח Sauvignon, שנקדח במהלך 2017.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il