TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלפי ישראלים קיבלו הודעה בפייסבוק מסנג'ר המתריעה בפניהם כי חשבונם ייחסם אם לא יאמתו את החשבון עם סיסמא בלינק מצורף. בפועל מה שקורה, החשבון נחטף ולא ני


לוגו הסתדרות
החתימה על ההסכם נערכה בין יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו גרשון גלמן ומנכ"לית תיאטרון בית ליסין ציפי פינס
יו"ר ההסתדרות במרחב ת"א גרשון גלמן ומנכ"לית תיאטרון בית ליסין ציפי פינס, חתמו על הסכם קיבוצי שיחול על עשרות עובדות במה המלוות את הפקות התיאטרון בכל הארץ *** בין היתר ההסכם כולל תוספות ותק, קרן השתלמות והגדלת התשלום על החזרות וההצגות - ומגלם עליית שכר ממוצעת של כ-25% לכל עובדת עד סוף שנת 2020 *** יו"ר ההסתדרות במרחב גרשון גלמן: "מעתה גם העובדות מאחורי הקלעים בתיאטרון בית ליסין אינן שקופות עוד"

ההסתדרות, הנהלת תיאטרון בית ליסין וועד סקטור מנהלות ההצגות, המלבישות והאביזרניות חתמו על הסכם קיבוצי ראשון ופורץ דרך שהושג לאחר מו"מ ממושך, ויביא לשיפור משמעותי בשכר העובדות ובתנאי העסקתן.

החתימה על ההסכם נערכה בין יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו גרשון גלמן ומנכ"לית תיאטרון בית ליסין ציפי פינס. שותפים נוספים לחתימה על ההסכם ולמו"מ הם מזכיר האיגוד המקצועי מהמרחב ומחזיק תיק עובדי התרבות והתיאטרון במרחב תומר רזניק, עו"ד חגית רימון מהלשכה המשפטית במרחב, אחראי משאבי אנוש בתיאטרון מיקי פרידמן ונציגות ועד הפעולה דנה כהן, אורנה דויטש וולריה גלוזמן.

ההסכם יחול על כ-30 עובדות האמונות על ניהול ההצגות, ההלבשה, האבזור והפאות, ומלוות באופן שוטף את הפקות התיאטרון ברחבי הארץ. ההטבות המרכזיות בהסכם כוללות העלאת התעריף שיקבלו העובדות בגין כל "פעולה" (חזרה או הצגה) וכן הבטחה של מספר מינימלי שנתי של פעולות עליהן יקבלו העובדות שכר.

לצד זאת ההסכם מבטיח תוספת ותק בגובה 1% לכל שנת העסקה בתיאטרון, אשר תינתן רטרואקטיבית מתחילת 2017. מדובר בסעיף אשר יביא לשיפור ניכר בייחוד בקרב עובדות שכבר צברו ותק של מספר שנים גבוה. לצד זאת הצדדים סיכמו כי העובדות ייהנו מהפרשה קבועה לקרן השתלמות שתיפתח עבורן. סך כל ההטבות הכלכליות שבהסכם מגלם עליית שכר ממוצעת של כ-25% לכל עובדת עד סוף שנת 2020.

יו"ר ההסתדרות במרחב תל-אביב-יפו, גרשון גלמן, אמר במעמד החתימה על ההסכם: "ההסתדרות אינה פוסחת על כלל ציבור העובדים עד האחרון בהם, ואני מברך על כך שמעתה גם העובדות מאחורי הקלעים בתיאטרון בית ליסין אינן שקופות עוד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il