TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הוועדה המוניטרית החליטה ב-16 באפריל 2018 להותיר את הריבית ללא שינוי, ברמה של 0.1%


בנק ישראל
מאז החלטת הריבית האחרונה לא חל שינוי משמעותי בשער החליפין: בתחילת התקופה התחזק השקל בכ-2% במונחי השער הנומינלי האפקטיבי, ולאחר מכן חל פיחות בשיעור דומה

סביבת האינפלציה מוסיפה להיות נמוכה מהיעד, אם כי ממשיכה להסתמן בה עלייה מסויימת. בפברואר ובמרץ המדד עלה בשיעור מעט גבוה מהחזוי, אך הציפיות ומרבית התחזיות לשנה נמוכות מהיעד, בעוד הציפיות לטווחים הבינוניים והארוכים מעוגנות בתוכו.


על פי האינדיקטורים לפעילות ניתן להעריך שברבעון הראשון המשק המשיך לצמוח בקצב נאה, וייתכן שאף בקצב גבוה מהפוטנציאלי. היצוא צומח בהובלת יצוא השירותים. שוק העבודה מוסיף להיות הדוק ונמשכת מגמת הירידה בשיעור האבטלה. השכר הוסיף לעלות אם כי קצב עלייתו נמוך מבעבר.


הנתונים והתחזיות לגבי הכלכלה העולמית מצביעים על התבססות השיפור, אך מסתמנת ירידה במומנטום, וגוברים הסיכונים להמשך הצמיחה: התגברו החששות ל"מלחמת סחר" וגברו הסיכונים הגיאו-פוליטיים. ה-Fed העלה את הריבית, כצפוי, וצפוי להעלות אותה עוד פעמיים השנה.
מאז החלטת הריבית האחרונה לא חל שינוי משמעותי בשער החליפין: בתחילת התקופה התחזק השקל בכ-2% במונחי השער הנומינלי האפקטיבי, ולאחר מכן חל פיחות בשיעור דומה.
הנתונים משוק הדיור ממשיכים להצביע על האטה בפעילות; נמשכת הירידה במספר העסקאות ובחמשת החודשים האחרונים ירדו מחירי הדירות ב-2.4%. במקביל נרשמה ירידה משמעותית בהתחלות הבנייה.

בכוונת הוועדה המוניטרית להותיר את המדיניות המרחיבה על כנה, כל עוד הדבר יידרש כדי לבסס את סביבת האינפלציה בתוך תחום היעד. בנק ישראל ממשיך לעקוב אחר ההתפתחויות באינפלציה, בכלכלה הריאלית, בשווקים הפיננסיים ובמשק העולמי, והוא יפעל להשגת יעדי המדיניות המוניטרית בהתאם להתפתחויות אלו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il