TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נובולוג מודיעה על רכישה לחיזוק והרחבת השירותים בתחום


נובולוג
רוכשת 70% ממניות חברת דור שירותים פרמצבטים תמורת 10.1 מיליון ש"ח

דור שירותים פרמצבטים בע"מ מספקת שרותי רגולציה (רישום) של תרופות, אביזרים רפואיים, תוספי תזונה ותמרוקים, אבטחת איכות ושרותי רוקח אחראי וכן לוקליזציה ותרגומים של חומרי אריזה לתרופות ואביזרים רפואיים

לנובולוג תוענק אופציה מסוג CALL ולמוכר תוענק אופציה מסוג PUT להשלמת העסקה לבעלות מלאה על בסיס מכפיל EBITDA מתואמת החל משנת 2021

מחזור ההכנסות של דור שירותים בשנת 2017 עמד על סך של כ- 9 מיליון ש"ח וה-EBITDA על כ- 25%

רכישת ההחזקות בדור שירותים מבוצעת על ידי החברה כחלק מתוכניתה להרחיב את סל השירותים המוצע כיום ע"י החברה ללקוחותיה

עירן טאוס, מנכ"ל נובלוג: "אנו שמחים מאד להודיע על עסקה לרכישת 70% מחברת דור שירותים פרמצבטים, העוסקת במתן שירותים בתחומי הרגולציה ורישום של תרופות, אביזרים רפואיים, תוספי תזונה ותמרוקים; אבטחת איכות ושרותי "רוקח אחראי" וכן לוקליזציה של חומרי אריזה לתרופות ותרגומים.
רכישת ההחזקות בדור שירותים הינה חלק מתוכניתנו להרחיב את סל השירותים אותם אנו מציעים ללקוחותינו.


בנוסף, בכוונתנו לפעול להרחבת השירותים והמוצרים המוצעים על ידי דור שירותים תוך מיצוי הסינרגיה בין פעילויות ויכולות קיימות ועתידיות של נובולוג ושל דור שירותים.
חברת דור שירותים משתלבת היטב בפעילות הליבה של החברה ואנו מאמינים כי שילוב הכוחות יצור בעתיד סינרגיה משמעותית ויאפשר התפתחות לתחומים משיקים לפעילויות הקיימות של שתי החברות.
עם כניסתי לתפקיד לפני כ-9 חודשים, שמנו לעצמנו כמטרה לצמוח הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות בכל תחומי הפעילות, תוך יצירת סינרגטיות גבוהה ושיתופי פעולה בין הזרועות השונות, אשר יהיה בהן ערך מוסף גם ללקוחות הקבוצות.


אנו ממשיכים לפעול באסטרטגיה זו ופועלים לאיתור רכישות נוספות שתעמודנה במספר קריטריונים שהצבנו לעצמנו וביניהם, חברה עם מחזור הכנסות יציב ורווחיות ראויה אשר ניתן להשביח ולהצמיח בזכות הסינרגיה לפעילויות הקבוצה."
אבנר דור מנכ"ל חברת דור שרותים פרמצבטים: "דור שרותים פרמצבטים בע"מ הינה חברה מובילה בתחום שירותי רגולציה (רישום) של תרופות, אביזרים רפואיים ומוצרי הבריאות אחרים בישראל. החברה הוקמה בשנת 2011 מתוך מטרה לספק לחברות הפועלות בתחום מוצרי הבריאות בישראל שירותים מקצועיים כוללים תחת קורת גג אחת (One Stop Shop).


במהלך 7 שנות קיומה צברה החברה מוניטין מעולה של מקצועיות, שירות ואיכות ללא פשרות.
אנו שמחים לחבור לחברת נובולוג ובטוחים שהשילוב בין היכולות, המשאבים, הניסיון והפריסה הרחבה של חברת נובולוג, ביחד עם הצוות המקצועי המצוין של דור שרותים פרמצבטים, יאפשר לחברה למנף ולהרחיב את היכולות והידע שצברה במהלך השנים, לגוון ולחזק את סל השירותים שהיא מספקת ללקוחותיה, ולפרוץ לתחומי שירות נוספים בעלי ערך ייחודי ומשמעותי לתעשייה."


פרטי העסקה
נובולוג, העוסקת במתן שירותים לוגיסטיים ואחרים בתחום הרפואי, מדווחת היום על רכישת 70% ממניות חברת דור שירותים פרמצבטיים בע"מ.
תמורת המניות - בתמורה לרכישת המניות הנרכשות, תשלם נובולוג למוכר, סך של כ- 10.1 מיליון ש"ח.
בנוסף, במקרה בו תעמוד דור שירותים בסף רווח מינימלי שהוגדר בהסכם, תשלם נובולוג למוכר תוספת של 1.6 מיליון ש"ח, תוך 30 יום ממועד אישור דוחותיה הכספיים של דור שירותים לרבעון הראשון של שנת 2019.
אופציית PUT ואופציית CALL - במועד השלמת העסקה לנובולוג תוענק אופציה מסוג CALL ולמוכר תוענק אופציה מסוג PUT הניתנות למימוש, בהתאם לתנאים המפורטים בהסכם, במהלך תקופות בנות 60 יום אשר תחלנה, במועד אישור הדוחות הכספיים הרבעוניים של דור שירותים לרבעון הראשון לשנת 2021 וכן לרבעון הראשון של כל שנה קלנדרית לאחר מכן, ככל שהאופציה לא מומשה על ידי מי מהצדדים בתקופת מימוש האופציה הקודמת.


מחיר מימוש האופציה הינו כתלות ב- EBITDAהמתואמת של דור שירותים לצורך מימוש האופציה.
מימון העסקה - רכישת המניות הנרכשות תמומן כולה או רובה ממקורותיה העצמיים של החברה. יתרת המימון, ככל שלא תמומן ממקורות עצמיים, תמומן באשראי בנקאי לזמן קצר.
אודות דור שירותים – דור שירותים הנה מהחברות המובילות בישראל במתן שירותים מקצועיים לחברות העוסקות בתחום מוצרי הבריאות.


החברה מספקת שרותים מקצועיים בתחומים הבאים:
רגולציה (רישום) של תרופות, אביזרים רפואיים, תוספי תזונה ותמרוקים
אבטחת איכות ושרותי QP ("רוקח אחראי")
לוקליזציה של חומרי אריזה לתרופות ואביזרים רפואיים, ותרגומים של עלוני צרכן של התרופות למספר שפות בהתאם לדרישות הרגולטוריות.
עם לקוחות דור שירותים פרמצבטים נמנים יצרני ויבואני התרופות והציוד הרפואי המובילים בישראל ובכללם יצרני ויבואני מוצרים מפיתוח מקורי ויצרני ויבואני מוצרים גנריים, חברות המייצרות תוספי תזונה ותמרוקים וכן משווקים ומפיצים של מוצרים אלו.

תוצאותיה של דור שירותים -
מחזור המכירות של דור שירותים עמד על כ- 9 מיליון ש"ח בשנת 2017 וה- EBITDA על שיעור של כ- 25%.
הראציונל ברכישה - רכישת ההחזקות בדור שירותים מבוצעת על ידי החברה כחלק מתכניתה לרכוש פעילויות סינרגטיות לשירותים אותם מציעה כיום החברה וכן להרחיב את מעטפת השירותים המוצעת על ידי החברה ללקוחותיה. בכוונת החברה לפעול להרחבת השירותים והמוצרים המוצעים על ידי דור שירותים ולמיצוי הסינרגיה בין פעילויות ויכולות קיימות של החברה כיום, לבין פעילותה הנוכחית והעתידית של דור שירותים.

נובולוג יוצגה בעסקה ע"י עו"ד שרון רביב ממשרד שרון רביב ושות
דור שרותים פרמצבטים יוצגה ע"י: עו"ד עמוס קונפורטי, עו"ד הילה בס ועו"ד דניאל כל-טוב ממשרד עוה"ד שנהב, קונפורטי, רותם ושות'.

אודות נובולוג
נובולוג הוקמה בשנת 1966, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום הפצת התרופות (Pharma logistics). החברה מפיצה מעל ל-10,000 מוצרים למעל ל-1,200 נקודות ברחבי הארץ ופועלת מול כל קופות החולים, בתי החולים, רשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. בנוסף לפעילות ההפצה, החברה פועלת באמצעות ארבע חברות בנות: טרילוג ניסויים קליניים, המספקת לוגיסטיקה כוללת לתחום הניסויים הקליניים בישראל; מדיפלסט, הפועלת בתחום הסטריליזציה של מוצרים רפואיים, Care for life, העוסקת בשירותי תמיכה בחולים לשיפור אפקטיביות נטילת תרופות והשלמת טיפול ומדיקוויפ העוסקת באשפוז ביתי לחולים מונשמים ובמכירת ציוד



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il