TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Zenuity בחרה ב-Dell-EMC לפיתוח סביבת מחשוב עתירת ביצועים (HPC)


Dell-EMC
דניס נובליוס, מנכ"ל Zenuity:"אנו מתקרבים במהירות לשלב המבחנים בשטח ובהתאם נדרשים לתת מענה לדרישות קיצוניות בכל הקשור ליכולות המחשוב והאחסון"
Zenuity ו-Dell-EMC מודיעות על שיתוף פעולה אסטרטגי לטובת פיתוח סביבת מחשוב עתירת ביצועים (High Performance Computing- HPC). ההסכם כולל את ניהול מערך הענן, אספקת תשתית כשירות (IaaS) ועודZenuity., חברה הנמצאת בחוד החנית בפיתוח מערכות מתקדמות לסיוע לנהגים (ADAS) וטכנולוגיות לנהיגה אוטונומית (AD), הודיעה כי ההסכם מהווה צעד חשוב בהשקעות החברה בתחום האחסון והמחשוב, החיוני לפיתוח מכוניות אוטונומיות. השקעות אלו צפויות להגיע לעשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות.

על מנת להשתמש בצורה מאובטחת וראויה ב-ADAS ובפתרון מלא של מערכת AD יש צורך בכמות עצומה של נתונים, אשר Zenuity אוספת ומנתחת ממכוניות במגוון רחב של סביבות ברחבי העולם. החברה חיפשה שותף טכנולוגי אשר יכול לספק את סביבת המחשוב העוצמתית הנדרשת על מנת להתמודד עם עומס הנתונים, ובכך להפחית את זמן פתרון הבעיות ולהאיץ את זמן היציאה של הטכנולוגיה אל השוק.

Zenuity בחרה ב- Dell-EMC כשותפה אסטרטגית בשל מומחיותה העמוקה של האחרונה בפיתוח פתרונות HPC הניתנים להתאמה אישית, וכן תיעזר בניסיונה על מנת לסייע לחוקרים לעבור בצורה מאובטחת ממאגר נתונים גולמי לתובנות ולפעול בהתאם על מנת להגדיל את היתרונות התחרותיים. פתרונות ה-HPC של Dell-EMC בנויים במיוחד לעמידה בקיבולת נתונים וביצועים בקנה מידה גדול. כמו כן, הפתרונות מאפשרים איחוד של יישומים וירטואליים ולא וירטואליים ובכך לספק תשתית אחסון יעילה במיוחד.

דניס נובליוס, מנכ"ל Zenuity:"אנו מתקרבים במהירות לשלב המבחנים בשטח ובהתאם נדרשים לתת מענה לדרישות קיצוניות בכל הקשור ליכולות המחשוב והאחסון. היכולת לדמות ולבנות מאגר נתונים עצום היא קריטית להשגת מהירות, בטיחות וחדשנות. ההסכם מטפל בכל דרישותינו באופן יסודי מאוד. ככל שעולם הנהיגה האוטונומית ממשיך לגדול, שותפויות כאלה יסייעו בהעברת פתרונות מסביבות המעבדה והמחקר אל הסביבה המוחשית בכבישים".

אדיראן מקדונלד, נשיא המזה"ת, אפריקה ואסיה ב- Dell-EMC : "אנו גאים לסייע ללקוחותינו במסע שלהם אל עבר פיתוח טכנולוגיות אמינות וחדשניות אשר נועדו לשפר את בטיחות האדם, רווחתו וקדמתו. מטרתנו היא ליישם תשתית דיגיטלית בארגונים ולעזור לעסקים, כמו Zenuity, להאיץ את מעגל החדשנות ובכך להשיג בידול תחרותי".

אודות Zenuity
החברה נמצאת בחוד החנית בכל הקשור לפיתוח מערכות סיוע לנהג (ADAS) וטכנולוגיות נהיגה אוטונומית (AD). החברה צפויה להשיק את פתרון הסיוע הראשון שלה, והמוצרים הנלווים, כבר ב-2019. טכנולוגיות הנהיגה האוטונומית יושקו זמן קצר לאחר מכן. עם משרדים בשוודיה, ארה"ב וגרמניה, Zenuity היא מיזם משותף של וולוו (Volvo) ואוטוליב (Autoliv). זהו שיתוף הפעולה הראשון אי פעם בתחום טכנולוגיות ה-AD וה-ADAS בין יצרנית רכבי פרימיום וספק פרימיום.

אודות Dell-EMC
Dell EMC, זרוע תשתיות המידע בקבוצת Dell Technologies, מאפשרת לארגונים לקדם את מרכז הנתונים שלהם לעידן הדיגיטלי, תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות בתעשייה, בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע. Dell EMC מספקת לעסקים בסיס אמין לטרנספורמציה של ה-IT שלהם, באמצעות ענן היברידי, פיתוח יישומים לסביבת ענן ופתרונות Big Data. Dell EMC מספקת שירותים ללקוחות ב-180 מדינות - 98% מהן חברות Fortune 500 - והינה בעלת היצע המקיף והחדשני ביותר בתעשייה של פתרונות קצה, ליבה ועד הענן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il