TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לוקהיד מרטין תשלב את מערכת ההגנה האקטיבית המודולרית MAPS לניסויים בכלי רכב משוריינים של צבא ארה"ב


לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין מסרה חמישה בקרים של מערכת ה-MAPS ל-TRADEC בשנת 2017

מפקדת הניסויים של צבא ארה"ב (TRADOC) העניקה ללוקהיד מרטין את השלב הבא בחוזה פיתוח מערכת ההגנה האקטיבית המודולרית (MAPS), הכוללת קיט שליטה המורכב מחומרה ותוכנה מתקדמים. זאת, כחלק מהמאמצים לבצע ניסויים של המערכת בשנת 2019. MAPS מיועדת לאפשר הגנה על רכבים צבאיים באמצעות מערכת הכוללת חיישנים ומערכות אמצעי-נגד משולבים במסגרת טכנולוגית אחת המסייעת לזהות ולהגן על הכלי הצבאי מפגיעה אפשרית עם זיהוי האיום.


לוקהיד מרטין מסרה חמישה בקרים של מערכת ה-MAPS ל-TRADEC בשנת 2017. כחלק מהמאמץ שנמשך לאורך 16 חודשים, מהנדסי החברה יעבדו בשיתוף פעולה עם מפקדת הניסויים לבגר ולשכלל את המערכת הן בצד החומרה והן מצד התוכנה ויסייעו בשילוב ערכת הבסיס עם החיישנים ואמצעי הנגד הקיימים ברכבים המשוריינים בצבא ארה"ב.


ערכת הבסיס של MAPS, שנמסרה על ידי לוקהיד מרטין ל-TRADEC, מכילה בקר, ממשק משתמש, מערכת הפצת וניהול הספק ויישומי תוכנה. הערכה משלבת מסגרת APS מודולרית המתאימה לחיבור החיישנים ואמצעי הנגד כנגד איומים המופעלים על רכבים בעלי ערכת ה-MAPS עם האמצעים הקיימים כיום וכן לאמצעים עתידיים שישולבו בכלי הרכב הצבאיים.


"ערכת ה-MAPS מוכנה להפעלה בתהליכי ניסוי של צבא ארה"ב באמצעות שימוש ברכיבים ובפלטפורמות להגנה על כלי רכב צבאיים", כך אמר פול למו, סגן נשיא לחיישנים בחטיבת טילים ובקרת אש בלוקהיד מרטין. "תכנון בארכיטקטורה פתוחה ומודולרית מאפשרת התקנה סלקטיבית לכל כלי רכב צבאי בהתאם לצרכים ולאמצעים שמותקנים עליו כדי להגן עליו בצורה הטובה ביותר. כך, המערכת פועלת ביעילות ומאריכה את מחזור החיים שלה ללא העמסה מיותרת על משקל הרכב".

אודות לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין היא חברה גלובאלית בתחום הביטחון והחלל, המעסיקה כ-100,000 איש ברחבי העולם ועוסקת בעיקר במחקר, תכנון, פיתוח, יצור, אינטגרציה ותחזוקה של מערכות, מוצרים, אמצעים ושירותים טכנולוגיים מתקדמים.
ללוקהיד מרטין מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות ההיי-טק והתעשייה הביטחונית בישראל.
למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il